Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] China Red

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Hatertzuid Bekijk bericht
    Kleine tipje vd sluier?
    Wat is de benaming voor een anderhalve liter fles champagne en is tevens de naam van een groot handpistool? Zoek en gij zult vinden

    Comment


      #62
      Oeeehh jaaaa! Ik hoop dat veel mensen kunnen profiteren en er achter komen hoeveel leuk spul China Red heeft! Benieuwd naar de complete lijst!

      Comment


        #63
        Zo dan... Dit hele topic gemist. Wat een fijne aanbiedingen!!
        Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

        Comment


          #64
          Hoop dat West meedoet, dit is de enige China Red dealer in het Hoge eenzame Noorden...
          Dan zal ik zekers naar de Boerenleenbank om mijn sokken eens te legen die ik in de loop der tijd gevuld heb... Hoe werkt Internetbankieren?
          Kruit zit in je bloed!

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Joxer Bekijk bericht
            Hoop dat West meedoet, dit is de enige China Red dealer in het Hoge eenzame Noorden...
            Dan zal ik zekers naar de Boerenleenbank om mijn sokken eens te legen die ik in de loop der tijd gevuld heb... Hoe werkt Internetbankieren?
            In Delfzijl bj Arie's Bikeshop verkopen ze ook CR, https://vuurwerkdelfzijl.nl
            2024 >> 25

            Comment


              #66
              Oeh dit vind ik een erg leuke actie.
              Ik heb eigenlijk altijd wel wat van China Red in de collectie en ben er ook altijd tevreden mee. Had dit jaar de Rooster, Dog en Pig. Leuke potten voor het geld. V-Master ook een keer gehad en ook zeker een topper.

              Bulldozer en Crack Attack staan al tijden op mijn lijstje dus grote kans dat ze dit jaar eindelijk komen
              https://youtube.com/@VuurwerkBram

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
                In Delfzijl bj Arie's Bikeshop verkopen ze ook CR, https://vuurwerkdelfzijl.nl
                Waarom komt deze dan niet voor in mijn lijst met straal van 100 km?
                Ach Groningen is dichter bij! Bedankt voor de aanvulling en we wachten netjes af welke afgiftepunten er komen en dan gaat het interessant worden...
                Kruit zit in je bloed!

                Comment


                  #68
                  Topmer topkwaliteit hoop dat een winkel omgeving den bosch mee doet!

                  Comment


                    #69
                    Hele fijne prijzen hoor. Bulldozer bijv. echt een topbak voor die prijs. Fijne actie!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #70
                      Obsessed en bulldozer ga ik zeker aanschaffen top actie🙏🏽🙏🏽🙏🏽

                      Comment


                        #71
                        Ik zie voor aankomende jaarwisseling een bulldozer in mijn glazen bol verschijnen

                        Comment


                          #72
                          Mooi om die 'stress' nu alweer te zien
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #73
                            Het lijkt wel weer de tijd voor oud en nieuw zo... Denk dat ongeveer iedereen die hier gepost heeft die schuifmachine aan gaat schaffen

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
                              Het lijkt wel weer de tijd voor oud en nieuw zo... Denk dat ongeveer iedereen die hier gepost heeft die schuifmachine aan gaat schaffen
                              Haha als die schuifmachine scherp geprijst is, staat hij zeker op de lijst.
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #75
                                Leuke actie van China Red! Zelf maak ik er geen gebruik van, aangezien het eind februari ook Vastenavend/Carnaval is... Anders had ik zeker uitgekeken naar Magic In The Air en de Bulldozer. Maar een top initiatief is het zeker.
                                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                                Comment

                                Working...
                                X