Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 61 van 75 EersteEerste ... 1151596061626371 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 901 t/m 915 van 1115
  1. #901
    VWC-Lid bl00m's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 april 2020
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    94
    Thanks
    24
    70 waarderingen in 41 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groningerpyro Bekijk bericht
    Is dit je vervolg bestelling? De best solution ontbreekt hier toch echt nog
    Ik heb de actie in maart net gemist, dus dit wordt mijn eerste CR bestelling. De Best Solution heeft plaats moeten maken voor de Kingdom helaas. Keuzes keuzes keuzes...

    Twijfel nog wel om een derde RAT te bestellen en er 3 tegelijk te schieten... 108 spinning tails met multicolor boeket in circa 30 seconden lijkt mij wel een leuke in de straat!

  2. Deze gebruiker waardeert bl00m voor het bericht:


  3. #902
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Onderstaande vraag past niet helemaal in dit topic, maar het antwoord bepaalt wel wat ik zaterdag bestel.

    Ik zie in het lijstjes topic een behoorlijk aantal leden die Pig, Rooster, Dog, Rat meerdere keren hebben besteld. Daarnaast zijn er ook nog een aantal freaks die het voornemen hebben dit komende week te gaan doen.

    Hoe gaan jullie deze schieten? Meerdere van hetzelfde tegelijk, een mix van verschillende cakes tegelijk of (braaf) 1 voor 1?

    Zelf vraag ik me af of 3x Pig tegelijk wel zo nice is. Qua chaos best wel, maar 'verkracht' het ook niet een beetje de opbouw als het allemaal wat door elkaar de lucht in vliegt.

    Pff keuzes, keuzes, nu al eind mei.

    Edit: heb inmiddels al wel wat beeldmateriaal gevonden, wat duidelijk maakt hoe meerdere cakes van hetzelfde eruit zien (vuurwerk demo's Ano 2018/2019)

  4. #903
    VWC-Lid NiekB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2019
    Locatie
    Sterksel
    Berichten
    764
    Thanks
    334
    892 waarderingen in 329 posts
    Ik schiet redelijk bescheiden eerst 4x mistral, dan 1x Pig, 3x manipulator en dan 5x salute36 tegelijk. hoe dat eruit ziet weet ik ook pas 1 januari

  5. Deze gebruiker waardeert NiekB voor het bericht:


  6. #904
    VWC-Lid bl00m's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 april 2020
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    94
    Thanks
    24
    70 waarderingen in 41 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Hoe gaan jullie deze schieten? Meerdere van hetzelfde tegelijk, een mix van verschillende cakes tegelijk of (braaf) 1 voor 1?
    Ik vind zelf de RAT heel goed geschikt om er 2 of 3 tegelijk te schieten, omdat de cake maar uit 1 hetzelfde effect bestaat. Het tempo gaat steeds wat omhoog tot enkele salvo's op het einde. Dit zal ook zo blijven als je er meer tegelijk schiet.

    De PIG ben ik niet van plan om dubbel te schieten. Zou dan eerder de Rooster, DOG en PIG achter elkaar plakken, maar niet tegelijk.

    Las Fallas (6x) is het idee 1x, 2x, 3x strak achter elkaar gelijk om 0:00

  7. Deze 2 gebruikers waarderen bl00m voor het bericht:


  8. #905
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2012
    Berichten
    41
    Thanks
    5
    66 waarderingen in 21 posts
    Kan nog wel wat bij ja,heb nu
    Lumberjack 2X
    Miner 2X
    Construction 2X
    Bulldozer 2X
    Best solution 2x
    Rat 2x
    Pig 2x

    Komen waarschijnlijk de Kingdom en de Firedome beiden X2 bij. Dan is China Red klaar denk ik

  9. #906
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Onderstaande vraag past niet helemaal in dit topic, maar het antwoord bepaalt wel wat ik zaterdag bestel.

    Ik zie in het lijstjes topic een behoorlijk aantal leden die Pig, Rooster, Dog, Rat meerdere keren hebben besteld. Daarnaast zijn er ook nog een aantal freaks die het voornemen hebben dit komende week te gaan doen.

    Hoe gaan jullie deze schieten? Meerdere van hetzelfde tegelijk, een mix van verschillende cakes tegelijk of (braaf) 1 voor 1?

    Zelf vraag ik me af of 3x Pig tegelijk wel zo nice is. Qua chaos best wel, maar 'verkracht' het ook niet een beetje de opbouw als het allemaal wat door elkaar de lucht in vliegt.

    Pff keuzes, keuzes, nu al eind mei.

    Edit: heb inmiddels al wel wat beeldmateriaal gevonden, wat duidelijk maakt hoe meerdere cakes van hetzelfde eruit zien (vuurwerk demo's Ano 2018/2019)

    Ik heb eerst op youtube idd de demos opgezocht waarbij ze per 2 werden geschoten. Zag er heel mooi en indrukwekkend uit dus die schiet ik per 2.

    Bv Rat, dog, rooster en pig per 2.
    Wat ik me wel afvraag, is hoe ga ik dit synchroon schieten? Ik schiet ze namelijk met een stookmaat af, en naast elkaar in de lucht laten knallen is een beetje zonde, iemand hier die wel eens cakes/boxen met een stookmaat tegelijk heeft afgestoken op een afstand van een metertje a 5-10m en hoe ging dat?
    Laatst gewijzigd door Vipergq; 29 mei 2020 om 08:49

  10. #907
    VWC-Lid bryan613's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Berichten
    402
    Thanks
    210
    113 waarderingen in 76 posts
    Ik twijfel echt nog heel erg aan de Fire Valley, voor de rest het lijstje rond.

  11. #908
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Ik heb eerst op youtube idd de demos opgezocht waarbij ze per 2 werden geschoten. Zag er heel mooi en indrukwekkend uit dus die schiet ik per 2.

    Bv Rat, dog, rooster en pig per 2.
    Wat ik me wel afvraag, is hoe ga ik dit synchroon schieten? Ik schiet ze namelijk met een stookmaat af, en naast elkaar in de lucht laten knallen is een beetje zonde, iemand hier die wel eens cakes/boxen met een stookmaat tegelijk heeft afgestoken op een afstand van een metertje a 5-10m en hoe ging dat?
    Als je de demo mobiel van Ano bedoelt, ik twijfel sterk of dit per 2 of per 4 is (rooster bijvoorbeeld). Ik gok zelf per 4.

    Schieten met een stokmaat zoals je omschrijft, kun je prima vergelijken met synchroonzwemmen. Het vergt heel veel oefening om ‘gelijk te zijn’. Ik raad je dan ook ten zeerste aan om hier morgen al mee te beginnen op een grasveldje. Het oefenen kan prima met een aantal kartonnen dozen (moet je natuurlijk wel 2 exact dezelfde hebben) en een broodmes dat als fakkel kan dienen. Mocht je na een aantal keer oefenen wat feedback nodig hebben om een expert level te bereiken, dan denk ik graag met je mee op basis van wat YT materiaal.

    Maar met het handje kun je volgens mij nooit exact gelijk zijn. Volgens mi is het magische woord ‘ja!’ waarna ieder de cake zo snel (en tegelijk) mogelijk aansteekt. Niet meer en niet minder. Als je de ruimte hebt (en de stembanden) zou ik overigens nog wat meer dan 10m afstand aanhouden tussen beide lijntjes.

    Nou, ik hoop dat je er wat aan hebt...

    Ter inspiratie

  12. Deze gebruiker waardeert bonzo26 voor het bericht:


  13. #909
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Als je de demo mobiel van Ano bedoelt, ik twijfel sterk of dit per 2 of per 4 is (rooster bijvoorbeeld). Ik gok zelf per 4.

    Schieten met een stokmaat zoals je omschrijft, kun je prima vergelijken met synchroonzwemmen. Het vergt heel veel oefening om ‘gelijk te zijn’. Ik raad je dan ook ten zeerste aan om hier morgen al mee te beginnen op een grasveldje. Het oefenen kan prima met een aantal kartonnen dozen (moet je natuurlijk wel 2 exact dezelfde hebben) en een broodmes dat als fakkel kan dienen. Mocht je na een aantal keer oefenen wat feedback nodig hebben om een expert level te bereiken, dan denk ik graag met je mee op basis van wat YT materiaal.

    Maar met het handje kun je volgens mij nooit exact gelijk zijn. Volgens mi is het magische woord ‘ja!’ waarna ieder de cake zo snel (en tegelijk) mogelijk aansteekt. Niet meer en niet minder. Als je de ruimte hebt (en de stembanden) zou ik overigens nog wat meer dan 10m afstand aanhouden tussen beide lijntjes.

    Nou, ik hoop dat je er wat aan hebt...

    Ter inspiratie

    Hahaha grapjas

    Zonder dollen, een fakkel is wel een goed idee, niet aan gedacht, scheelt al behoorlijk.
    Meer dan 10m lijkt me niet haalbaar in het gedonder van 00 moment.

    Overigens:

    dit zijn er 2



    en dit ook




    en deze ook




    Your welcome maat

  14. Deze 3 gebruikers waarderen Vipergq voor het bericht:


  15. #910
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Onze Intratuin hier heeft wel de nieuwe producten online staan voor freak prijzen, maar het "oude" assortiment voor reguliere prijzen.
    Iemand van CR die kan helpen? Betreft vestiging Hoorn
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  16. #911
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.646
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Onze Intratuin hier heeft wel de nieuwe producten online staan voor freak prijzen, maar het "oude" assortiment voor reguliere prijzen.
    Iemand van CR die kan helpen? Betreft vestiging Hoorn
    Je kan eventueel ook Intratuin Hoorn zelf een mailtje sturen, ik kreeg tijdens de vorige actie heel snel antwoord op een vraag die ik had.

    EDIT: Ik geloof dat nog niets de freakprijzen heeft, rustig afwachten tot morgen denk ik

  17. #912
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Nu de hype bijna op zijn hoogtepunt is gekomen, verwacht ik aan het einde van 't jaar talloze foto's met enorme stapels China Red spul.
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

  18. Deze gebruiker waardeert Pyro Is Art voor het bericht:


  19. #913
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    605
    Thanks
    240
    297 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Zonder dollen, een fakkel is wel een goed idee, niet aan gedacht, scheelt al behoorlijk. Meer dan 10m lijkt me niet haalbaar in het gedonder van 00 moment.
    Dat afstand probleem omzeil ik door de cakes in V-shape te plaatsen. Met een indicatie van de stijghoogte kan je redelijk bepalen onder welke hoek je ze moet zetten om de bombettes op de gewenste afstand van elkaar te krijgen. Mijn ervaring is dat je ze helemaal niet heel ver uit het lood hoeft te zetten om een afstand van 10 meter tussen de bombettes te krijgen.

  20. #914
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
    Dat afstand probleem omzeil ik door de cakes in V-shape te plaatsen. Met een indicatie van de stijghoogte kan je redelijk bepalen onder welke hoek je ze moet zetten om de bombettes op de gewenste afstand van elkaar te krijgen. Mijn ervaring is dat je ze helemaal niet heel ver uit het lood hoeft te zetten om een afstand van 10 meter tussen de bombettes te krijgen.
    hoe zet je die cakes stabiel neer dan, tape aan elkaar of gewoon vasklemmen tussen andere cakes?

    een stukje karton van 5cm hoog om een afstand van 10m te bereiken?
    Laatst gewijzigd door Vipergq; 29 mei 2020 om 12:59

  21. #915
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    605
    Thanks
    240
    297 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    hoe zet je die cakes stabiel neer dan, tape aan elkaar of gewoon vasklemmen tussen andere cakes?

    een stukje karton van 5cm om een afstand van 10m te bereiken? Heb je toevallig een filmpje?
    Ik ben niet zo van het filmen, geniet liever live van mijn vuurwerk.
    Zelf heb ik een bak gemaakt waarin ik de cakes vastzet met tape of een blok van meerdere aan elkaar getapete cakes zet.
    Naam: V-bak.jpg
Bekeken: 638
Grootte: 240,8 KB
    Laatst gewijzigd door frelst68; 29 mei 2020 om 13:30

  22. Deze 10 gebruikers waarderen frelst68 voor het bericht:


Pagina 61 van 75 EersteEerste ... 1151596061626371 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •