Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Boswachters gaan Oldschool! 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De Boswachters gaan Oldschool! 2019/2020

    De mist is weer opgetrokken en de Boswachters zijn weer terug de bossen in gegaan om nieuwe plannen voor de aankomende jaarwisseling te maken! Voordat we met volgend jaar bezig gaan willen we jullie inkijkje geven over afgelopen jaarwisseling doormiddel van dit topic!

    Elk jaar gaat het op dezelfde manier in de Boswachter appgroep, Nikos en Nitraat12 zijn vanaf de zomer al druk bezig met plannen voor aankomende jaarwisseling en Raszi leest mee tot aan de kerst en ontwaakt daarna uit de zomerslaap.

    Gezien mijn vriendin en ik een woning hadden gekocht en we in december de sleutel kregen, had ik besloten om afgelopen jaar niet in een winkel van Vuurwerk Outlet te staan. Na 3 weken vol gas verbouwen begon het ergens op te lijken! Het ging zelfs zo voorspoedig dat ik mijzelf klusvrij kon geven 31 december.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	ontbijtje 2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:137,4 KB
ID:	1614913

    Gezien we het niet konden laten hebben Nikos en ik overdag lekker gestookt, uiteraard rekening gehouden met de omgeving. De politie is nog even goedkeurend langsgereden. Grotendeels hebben we ons met cat 1 vermaakt, en af en toe wat cat 2 producten.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	overdag sirens.jpg
Vertoningen:1
Grootte:158,8 KB
ID:	1614912

    Om 17.30 zijn we naar de avond locatie gereden waar we Raszi zouden meeten, hier zijn we vanaf 18u losgegaan Boswachter style!

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	avond 1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:52,3 KB
ID:	1614914

    We zullen hier dit jaar onze foto's, filmpjes en bevindingen van afgelopen jaarwisseling plaatsen!

    De Boswachters,

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	boswachter.png
Vertoningen:1
Grootte:93,9 KB
ID:	1614915
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Kom maar op met dat foto en filmmateriaal!

    Comment


      #3
      Mooi dat jullie er weer zijn, altijd een mooi sfeervol topic. Benieuwd wat jullie voor ons hebben allemaal.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Strong Celebration - Vuurwerkmania



        De eerst echte box die de lucht in ging, eigenlijk geen verwachtingen maar man man wat een klapper voor het geld! Helaas is op het filmpje ook te zien hoe het dicht trok qua mist

        Rapid Rampage



        Je kom merken dat deze cakejes uit 2014 al even hadden staan drogen, wat een heerlijke rammers!
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #5
          Ik kon mijn ogen bij de strong celebration ook niet geloven. Wat een bakkie voor dat geld zeg!

          Comment


            #6
            Fairytail 6 - Evolution Fireworks



            Eeuwig zonde dat deze toppers uitloop zijn! Stuk voor stuk kwaliteit!
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #7
              Weer een videotopic om in de gaten te houden. Thnx voor de filmpjes!
              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

              Comment


                #8
                Altijd leuk om te lezen en te kijken!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Mandarine Cracker 500 shots - Vulcan


                  Eeuwig zonde dat deze matjes er uit moeten! Waren voor Nederlandse begrippen echt goed qua knal en tempo!

                  Dumbum singleshot


                  Wat een toppers deze singleshots! Grote mine en een schoon TI-boeketje
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    #10
                    leuke films. vind de maniabox persoonlijk niet zo veel aan, mania niet echt een importeur die me het wauw gevoel bezorgt. fairytale cake is dik zie ik en de klasek singles waren heerlijk!
                    Brrrap, lekker knallen

                    Comment


                      #11
                      Leuk topic om in de gaten te houden!!. Strong celebration staat er mooi op ook, en de mist zo laag bij de grond geeft dan wel weer een leuke sfeer!!

                      Comment


                        #12
                        Mooi topic, dit houden we in de gaten. Bedankt!

                        Comment


                          #13
                          Sirens Salvo - Royal Fireworks


                          Hele vette All at once cake! Perfect om te steppen in een showtje

                          Gold Strike - Vuurwerkmania

                          Deze topper zit al een aantal jaren bij ons in de collectie! Kwam afgelopen jaar weer heel goed uit de verf!
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #14
                            Het is hier verdacht stil! Wanneer komen die boswachters uit hun plaggenhut?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door NIKOS Bekijk bericht
                              Het is hier verdacht stil! Wanneer komen die boswachters uit hun plaggenhut?
                              Vanaf 1 september worden de boswachters weer actief
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment

                              Working...
                              X