Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 121 t/m 134 van 134

Discussie: BPN-vrij vuurwerk

VWC-Lid
    Thanks
    80
    Ik redeneer zo min mogelijk vanuit de positie van "de ander" (ja maar het ligt ook een beetje aan jouw toch?) NEE! Daarom kijk ik ook zo min mogelijk TV. Voor je het weet ben een echokamer van de anti lobby en stem je groenlinks.

Ik heb m'n eigen standpunten. En dat met die burgerlijke ongehoorzaamheid (volksweerbaarheid) gaat helemaal goedkomen.
    Laatst gewijzigd door graafgaaf; 17 januari 2020 om 14:15

2. The Following 2 Users Say Thank You to graafgaaf For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    364
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
    uitzonderingen daargelaten zijn wij toch het enige landje wat niet kan omgaan met iets!zwaarder en uitgebreider vuurwerk,ik blijf dus van mening dat vuurwerk niet het probleem is.
    Dure F3 singleshots en rollen worden niet tot nauwelijks gebruikt om op o.a. de politie te schieten/gooien en dat is een aantal belangrijke sleutelfiguren binnen de politiek écht nú wél duidelijk.

Nederland ís en blijft een vuurwerk land en
    daar kan de politiek, linksom of rechtsom, niét omheen!

Maar tsja, er moét ook iets wbt de vuurwerkproblematiek gebeuren om de drammers voorlopig weer koest te krijgen.

4. The Following User Says Thank You to firewire For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    875
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    Dure F3 singleshots en rollen worden niet tot nauwelijks gebruikt om op o.a. de politie te schieten/gooien en dat is een aantal belangrijke sleutelfiguren binnen de politiek écht nú wél duidelijk.
    Wie zijn deze belangrijke sleutelfiguren binnen de politiek dan? Ik zie dergelijke figuren in de media nooit voorbij komen namelijk (kan ook aan mij liggen).

VWC-Lid
    Thanks
    364
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Wie zijn deze belangrijke sleutelfiguren binnen de politiek dan? Ik zie dergelijke figuren in de media nooit voorbij komen namelijk (kan ook aan mij liggen).
    Daarop uitgebreid reageren, gaat nog meer off-topic.
    Is wel in het media topic terug te vinden.

VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Thanks
    3.342
    Thanked 4.000 Times in 2.027 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Bleek bv uit de uitspraken van Klaas Dijkhoff in de media
    AGNI

VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Thanks
    1.727
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Bleek bv uit de uitspraken van Klaas Dijkhoff in de media
    Gaat dat echt wat helpen? Ze werken naar een totaalverbod toe, dus dit drukken ze er wel door. Ongeacht goede reden of niet.

Thanks
    3.342
    Denk ik ook hoor. Zeker als de sjappies met cakes gaan lopen schieten en uit mekaar slopen om toch single shots te hebben, dan wordt het totaalverbod er gewoon doorgedrukt door valse mediadruk wat dan zogenaamd "de mening van het volk" moet voorstellen. De Tweede Kamerverkiezingen van 2021 kan dan in ons nadeel werken. Ervoor nog even mooi mee scoren voor de bühne, of als verkiezingsbelofte gebruiken en dan na vorming kabinet in het najaar doorheen jassen, met een beetje mazzel 1 jaarwisseling nog om het uit te faseren. Ik zie het ook somber in, ga dit jaar nog even lekker los.
    AGNI

VWC-Lid
    Thanks
    364
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Gaat dat echt wat helpen? Ze werken naar een totaalverbod toe, dus dit drukken ze er wel door. Ongeacht goede reden of niet.
    Dus maar met alle voorstanders-en/of vechters voor behoud van consumenten vuurwerk, maar afwachtend bij de pakken neer gaan zitten en de antis volledig vrijspel geven?
    Laatst gewijzigd door firewire; 18 januari 2020 om 20:48

VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Thanks
    2.396
    Thanked 2.102 Times in 889 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    Dus maar met alle voorstanders-en/of vechters voor behoud van consumenten vuurwerk, maar afwachtend bij de pakken neer gaan zitten en de antis volledig vrijspelen geven?
    Dan komen we uit bij de reden dat ik dit topic aan heb gemaakt. Als statement tegen de branche (zover ik begrepen heb is de uitspraak voor een verbod op knal en pijlen vooral vanuit Lesli gekomen, hoe kan het ook anders) die bij de pakken neer ging zitten. Appeasementpolitiek heeft nooit gewerkt, niet in WO2, en het zal ook hier niet werken.
    Ook bekend als Pyrozfears!

12. The Following User Says Thank You to RandomDaniel For This Useful Post:

VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Thanks
    1.710
    Thanked 1.518 Times in 885 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Dan komen we uit bij de reden dat ik dit topic aan heb gemaakt. Als statement tegen de branche (zover ik begrepen heb is de uitspraak voor een verbod op knal en pijlen vooral vanuit Lesli gekomen, hoe kan het ook anders) die bij de pakken neer ging zitten. Appeasementpolitiek heeft nooit gewerkt, niet in WO2, en het zal ook hier niet werken.
    Leslie, zag eenfilmpje op ytube waarin iemand Al uitspraken deed over de hypocriete dubbele pet van Leslie hun producten lekker in het buitenland dumpen en hier de hobby verkopen bah

VWC-Lid
    Thanks
    36
    BPN doet achter de schermen verwoede pogingen om enkele producten binnen de productgroepen die verboden gaan worden, te behouden. Welke dat zijn of wat het precies inhoud, wordt me niet verteld. Men doet ook een uiterste poging om de restvoorraden dit jaar alsnog binnen de landsgrenzen te mogen verkopen.

15. The Following 11 Users Say Thank You to firekwakkers For This Useful Post:

+ Show/Hide list of the thanked

VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Thanks
    408
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
    BPN doet achter de schermen verwoede pogingen om enkele producten binnen de productgroepen die verboden gaan worden, te behouden. Welke dat zijn of wat het precies inhoud, wordt me niet verteld. Men doet ook een uiterste poging om de restvoorraden dit jaar alsnog binnen de landsgrenzen te mogen verkopen.
    Dat is 5 minuten webshop open.... :P
    Ik heb een kort lontje.......

Thanks
    3.342
    Zou mooi zijn als ze ze kunnen doen inzien dat f2 knal single shots (fluit/sier uitsluiten) verbieden overlast wegneemt, maar f3 siershots behouden overstap naar shells bij jeugd voorkomt...
    AGNI

VWC-Lid knift's schermafbeelding
    Thanks
    130
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
    Er moet alles aan gedaan worden om de traditie te behouden.Dus al het illegale aanpakken.
    Ja dat is dezelfde droom als:
    Naam: 519mDqndQWL._SX425_.jpg
Bekeken: 125
Grootte: 26,5 KB

19. The Following User Says Thank You to knift For This Useful Post:

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789

Regels voor berichten