Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door BIEM Bekijk bericht
    Klopt het dan het alleen nog maar cakeboxen zijn?
    En krijg je de Funke Supernaut nog in assortiment?
    Ja. en Supernaut is niet voor de NL markt
    Vuurwerk is een passie!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
      Je knippert ff met je ogen en je ziet zo de helft minder aan boxen! Majaa, Paranoid is weer binnen!
      was net te laat blijkbaar

      Comment


        #33
        Dit jaar wel naar piroshop.
        Crazy eggs en de scream alvast besteld.
        Daarna naar pyro depot voor een karton sonora
        075 zaantjee

        Comment


          #34
          Zag ook nog een Fermata 100A staan, lichte twijfel was aanwezig maar heb me toch maar sterk gehouden haha

          Comment


            #35
            Twijfelde tussen de fermata 100A en de Ygdrasil 100. Had ik ze beide maar genomen.. Nu alleen de Ygdrasil...
            #LaatOnsVieren.

            Comment


              #36
              Heb geen funke bak gezien, is wel heel rap gegaan zo.
              Klapchi

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Spinner Bekijk bericht
                Twijfelde tussen de fermata 100A en de Ygdrasil 100. Had ik ze beide maar genomen.. Nu alleen de Ygdrasil...
                Ahh nice, wat heb je voor de Yggdrasil betaald? Die zag ik zelf niet staan haha

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
                  Ja. en Supernaut is niet voor de NL markt
                  Afgelopen jaar had Rene die wel in de aanbieding

                  Comment


                    #39
                    Om 20:20 uur stond alleen nog de Mashang er op van Funke

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door MelvinFR Bekijk bericht
                      Ahh nice, wat heb je voor de Yggdrasil betaald? Die zag ik zelf niet staan haha
                      €130,- had mijn winkelwagen al voor de opening gevuld hoefde alleen nog af te ronden

                      Oorspronkelijk geplaatst door BIEM Bekijk bericht
                      Afgelopen jaar had Rene die wel in de aanbieding
                      Alleen helaas nooit geleverd gekregen. Had hem besteld bij René.
                      #LaatOnsVieren.

                      Comment


                        #41
                        Da's erg vreemd ja. Er zou eerlijk gezegd nog een voorwaarde bij moeten in de eerste post. Iets van:
                        - Er kan niet gegarandeerd worden dat uw vuurwerk ook daadwerkelijk uitgeleverd wordt.

                        p.s.: Ik snap werkelijk niet waarom je hier weer zou bestellen. Je koopt enkel fictief vuurwerk en dan mag je hopen en bidden dat je krijgt wat je besteld hebt.

                        Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
                        Toch een beetje dubbel dat de Winter night die ik 2 weken geleden niet uitgeleverd heb gekregen nu wel weer op de website staat, en dan ook nog €25,- duurder.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Screaming Girl Bekijk bericht
                          p.s.: Ik snap werkelijk niet waarom je hier weer zou bestellen. Je koopt enkel fictief vuurwerk en dan mag je hopen en bidden dat je krijgt wat je besteld hebt.
                          Ik heb wel alles uitgeleverd gekregen. En een nieuw jaar nieuwe kansen. Miste alleen na controleren wat toen ik thuis was. En dit is nog goed gekomen ook nog!
                          #LaatOnsVieren.

                          Comment


                            #43
                            Yggdrasil niet eens gezien, stond ook op mijn wenslijst! Bij verversen Fermata ook net weg! Het is soms shoppen op Max Verstappen snelheid! Majaa, het is nog vroeg in het jaar he!
                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Screaming Girl Bekijk bericht
                              Dp.s.: Ik snap werkelijk niet waarom je hier weer zou bestellen. Je koopt enkel fictief vuurwerk en dan mag je hopen en bidden dat je krijgt wat je besteld hebt.
                              Mijn bestelling keurig netjes ( op drie cakes na ) uitgeleverd en ik heb niet hoeven wachten. Voor de drie cakes wordt nog wat geregeld heeft René mij toegezegd, dus ik wacht netjes af.
                              Dus als ik wat centjes over had, dan had ik zeker weer besteld, nu moet ik helaas nog even wachten
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #45
                                Je zou toch zeggen dat iedereen die hier nu besteld straks niet moet gaan zeuren de 29e van december? Maar ja we blijven als het goed is allemaal Nederlanders dus zal zeker wel gebeuren helaas.
                                Good luck! Hoop op het beste voor jullie,

                                Comment

                                Working...
                                X