Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 4121314
Weergegeven resultaten: 196 t/m 205 van 205
  1. #196
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Funke
    Argento
    Rubro
    Vuurwerktotaal
    Magnum
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  2. Deze gebruiker waardeert Nitraat12 voor het bericht:


  3. #197
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Voor mij is - niet helemaal objectief - Magnum van Broekhoff het meest veelbelovend. Nog wat stappen te maken op het gebied van assortiment-breedte, maar dat is evident aan een nieuw merk. En ondanks dat Vuurwerkexpert een groter assortiment heeft PLUS de toppers van Magnum, is de hele vibe en marketing om Magnum heen toch sterker.

    Daarnaast komt er op één of andere manier altijd wat van Mania/Rubro in de collectie, en heb ik met name in wat voorgaande jaren veel plezier beleefd aan Zena en Pangu.

    De evo-hype is bijna helemaal aan mij voorbij gegaan, al hebben ze zeker in het begin zeer mooie producten in de markt gezet.

  4. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  5. #198
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Tja een favoriet is altijd lastig te benoemen in mijn ogen, vrijwel iedere importeur heeft wel een topper of flopper in huis.

    Onderstaande springen er wat mij betreft uit.

    Evo: onlangs dat ik met het met regelmaat niet eens ben met de manier van handelen zegt dat niks over de producten. Ik heb vrijwel ieder jaar Evo in de collectie zo ook dit jaar.

    Funke DE: afgelopen jaar voor het eerst gehad en zwaar onder de indruk geweest van de kwaliteit, hierdoor bewust dit jaar zeker 70% van mijn collectie van Funke.

    Magnum: The new kids in town, met kwalitatief goed vuurwerk en een aantal mooie toppers zie de W-Triple layer en Armageddon. Deze zijn hierdoor ook toegevoegd aan mijn collectie van dit jaar.

    Vuurwerktotaal: Als jaren steevast in de top 3 van Nederlandse importeurs vanwege de kwaliteit en het onderscheid welke ze maken in de effecten. Zie de Pyro & Papel en de shots of anarchy.

  6. #199
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Mijn favorieten.

    - Wolff. Gewoon altijd goed vuurwerk vind ik, een conservatieve importeur, maar ze hebben wel gewoon goede spullen. Die in de freakacties ook gewoon zonder problemen voor goede prijzen kunnen worden aangeboden. (*Kuch* daar kan Veenendaal nog wat van leren *Kuch*)

    -Rubro/Mania. Nog altijd de beste prijs/kwaliteit importeur naar mijn mening. Al jaren in de collectie, en ze leveren gewoon goede (niet het allerbeste) producten. In de freakacties is Rubro doorgaans het meest goedkoop.

    - Pangu ziet er op de films ook heel veelbelovend uit, dit jaar voor het eerste Pangu (wel de oude Pangu). Als de nieuwe Pangu in diezelfde kwaliteit voortzet komt het goed, hoewel ik vrees dat je voor freakprijzen 1 op 1 contact met de winkelier moet hebben, als het aan Veenendaal ligt.
    Laatst gewijzigd door RandomDaniel; 6 augustus 2020 om 17:25
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  7. #200
    VWC-Lid pyrostar88's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2008
    Berichten
    724
    Thanks
    58
    208 waarderingen in 68 posts
    Volt
    Rubro
    Evolution
    Crown
    don't worry im fireworks crazy!!!

  8. #201
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.966
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Vuurwerktotaal
    Broekhoff / Magnum
    China Red
    Vuurwerkmania
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #202
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 augustus 2006
    Berichten
    300
    Thanks
    543
    280 waarderingen in 108 posts
    Red Lantern, Flower Basket, Horse Brand en Tigerhead Brand..... nee, even serieus: Wolff bevalt mij al vele jaren zeer goed, maar ook Evolution en Pangu zijn naar mijn smaak prima. Vuurwerktotaal heeft ook mooi spul. Verder heb ik Funke leren kennen vorig jaar en ook dat is topspul.
    Speciale vermelding voor Katan: de snipperrotjes (Böller B) met grijslont alleen al maken dat ik Katan alleen maar een groot compliment kan maken. Zeer frustrerend dat het door de wetgeving een eenmalige uitgave was..... Ergo: we kunnen kiezen uit zoveel goede merken, laten we hopen dat we nog jaren van onze mooie hobby kunnen genieten!

  10. Deze gebruiker waardeert BUTCHER voor het bericht:


  11. #203
    VWC-Lid Bunkxxl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 november 2016
    Locatie
    Vledderveen(GR)
    Berichten
    103
    Thanks
    150
    83 waarderingen in 27 posts
    Rubro
    Broekhoff/ magnum
    Pangu
    Wolf
    Evolution( al vond ik de producten van afgelopen jaar tegenvallen)

    Vuurwerk mania

  12. #204
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    De importeurs die het meest waardeer in willekeurige volgorde.

    - Rubro
    - Evo
    - Funke
    - Magnum/broekhoff
    - Mania.

    Eigenlijk waardeer ik ze allemaal. Iedere importeur heeft zo zijn toppers. Alleen maken deze steevast deel uit van mijn collectie..

  13. #205
    VWC-Lid picollo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    265
    Thanks
    175
    181 waarderingen in 88 posts
    Wat ik uit principe niet koop is cafferata. Te duur en vooral slechte uitwerkingen. Ik wil best voor iets betalen maar dan moet het effect daar ook naar zijn.

    Voor de rest kijk ik puur naar het product en welk merk/label daar dan op ziet doet er voor mij niet echt toe.

    Merken waar ik afgelopen jaar positief verrast over was:
    - China red(dik bovenaan)
    - Broekhof(na jaren niets van gehad te hebben)

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 4121314

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •