Banner GBV-WECO - Categorie1.nl
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 63
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.787
    1.736 waarderingen in 565 posts

    Tja wat moet je hier nu weer mee

    Onderstaande brief werd vanmiddag door de postbode bezorgt

    Naam: 5F68AC64-6E39-41D9-9A9E-CE25A72A1F5B.jpg
Bekeken: 664
Grootte: 161,6 KB

    Ben de buurt al door geweest of de briefschrijver vergeten was zijn naam onder de brief te zetten. Natuurlijk wist niemand van deze brief af en wie die geschreven had. Er staan ook veel onwaarheden in. Zo zou ik buiten de reguliere afsteektijden vuurwerk hebben afgestoken. Dit is pertinent niet waar. Ik was te bang om politie aan de deur te krijgen. Ook ben ik na oud- en nieuw langs de deur geweest om een vergoeding te geven voor het wassen van de auto.

    Daarnaast heb ik alle rommel netjes opgeruimd.

    Wordt er zo niet gezelliger op.
    Laatst gewijzigd door arviidd; 8 januari 2020 om 13:24

  2. Deze 4 gebruikers waarderen happy4ever1968 voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
    Onderstaande brief werd vanmiddag door de postbode bezorgt

    Bijlage 52825

    Ben de buurt al door geweest of de briefschrijver vergeten was zijn naam onder de brief te zetten. Natuurlijk wist niemand van deze brief af en wie die geschreven had. Er staan ook veel onwaarheden in. Zo zou ik buiten de reguliere afsteektijden vuurwerk hebben afgestoken. Dit is pertinent niet waar. Ik was te bang om politie aan de deur te krijgen. Ook ben ik na oud- en nieuw langs de deur geweest om een vergoeding te geven voor het wassen van de auto.

    Daarnaast heb ik alle rommel netjes opgeruimd.

    Wordt er zo niet gezelliger op.
    Dit is toch van de zotte, zo ga je niet met elkaar om.
    Als iemand last van je heeft dan komt hij toch gewoon langs om dat te zeggen?
    Ik zou dit niet pikken in ieder geval.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  4. Deze 3 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Oke, dit jaar bij jou vieren?
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  6. Deze 13 gebruikers waarderen Sirens voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  7. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Getypt nog wel en anoniem

  8. Deze gebruiker waardeert jejestilo074 voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid pkd19's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2014
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    764
    Thanks
    1.570
    555 waarderingen in 265 posts
    WTF,je gaat toch ook niet 365 dagen per jaar over hun honden klagen of BBQ,feestjes in achtertuinen daar nog buiten beschouwing gelaten die soms tot heel laat door gaan,kzou het er niet bij laten zitten,ook omdat je aangeeft dat er veel onwaarheden in zitten,en je al doet wat je kan,het blijft tenslotte geven en nemen..

  10. Deze 2 gebruikers waarderen pkd19 voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid Robert410's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 oktober 2017
    Berichten
    108
    Thanks
    314
    249 waarderingen in 53 posts
    En zonder naam. Lekker anoniem. Kansloos. Ik kom graag dit jaar bij jou stoken!

  12. Deze gebruiker waardeert Robert410 voor het bericht:


  13. #7
    VWC-Lid Dennish's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2017
    Berichten
    105
    Thanks
    65
    91 waarderingen in 33 posts
    Wat een bizarre manier van communiceren. Wel erg vervelend dit van een buurtgenoot te moeten ontvangen waarvan je niet eens weet wie het is.

  14. Deze gebruiker waardeert Dennish voor het bericht:


  15. #8
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Vanavond even cat1 stooksessie doen en wachten op politie dan weet je wie er gebeld heeft. Maar gezien de lafheid van een anonieme brief zal de politie toch niet gebeld worden.
    Gerwin

  16. Deze 2 gebruikers waarderen Gerwin voor het bericht:


  17. #9
    VWC-Lid Uutgrunn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2013
    Locatie
    Groningen Stad
    Berichten
    94
    Thanks
    187
    117 waarderingen in 32 posts
    We zijn inmiddels diep gezakt als een normaal één op één gesprek niet meer mogelijk is... Nee we sturen een anonieme brief, triest.
    Er gaat niets boven....

  18. Deze 2 gebruikers waarderen Uutgrunn voor het bericht:


  19. #10
    VWC-Lid Noppes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Berichten
    713
    Thanks
    183
    236 waarderingen in 146 posts
    En beginnen met iets wat ze gehoord hebben van een ander, omdat ze er zelf niet waren op oudejaarsavond

  20. Deze 6 gebruikers waarderen Noppes voor het bericht:


  21. #11
    VWC-Lid pkd19's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2014
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    764
    Thanks
    1.570
    555 waarderingen in 265 posts
    Ik weet niet hoe goed jij met de buren overweg kan,maar hier zou ik persoonlijk de deuren bij langs zijn gegaan wie het geschreven zou hebben,en met de betreffende persoon,eens een goed babbeltje maken..

  22. Deze 4 gebruikers waarderen pkd19 voor het bericht:


  23. #12
    VWC-Lid chrissie81's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    1.471
    Thanks
    4.047
    3.763 waarderingen in 1.087 posts
    Wat een zielige vertoning zeg.. nu ineens over jaren overlast typen.. Heeft zich zeker laten manipuleren door alle media berichten van laatste tijd.
    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

  24. Deze 3 gebruikers waarderen chrissie81 voor het bericht:


  25. #13
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Zucht, echt waar...wat een kansloos volk. Je kunt toch even normaal met elkaar een gesprekje aangaan.?

  26. Deze 2 gebruikers waarderen Komkommer voor het bericht:


  27. #14
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.271 waarderingen in 3.003 posts
    Je bent de buurt al door geweest. Heb je daarbij ook gestaafd en reacties gekregen op de inhoud?

    Het zo sterk leunen op steun van vele blokken huizen in het schrijven riekt juist naar het trgenovergestelde: een zeurende eenling. Mocht toch de hele straat, en ga ook daadwerkelijk 3 blokken verder vragen of het geschrevene waar is. Geef daarbij ook aan dat, mocht inderdaad de halve wijk last van jou hebben, je van zins bent komende jaarwisseling elders te gaan stoken. En doe dat dan ook.
    Weet niemand van niks en ondersteunt niemand de klachten, dan doe je 2 dingen: je meldt dit bij de politie of wijkagent; de brief en je rondgang door de buurt (ik neem aan dat je geen illegaal bw had/hebt en eghnie buiten de uren stookten, anders heb je sws geen poot om op te staan), ten tweede schrijf je evt met hulp van een goed schrijvend ander, een brief terug die je op je dichtstbijzijnde lantarenpaal/boom plakt. Qua inhoud in de zin van "anonieme klager, ik ben de halve wijk tot 3 blokken langsgeweest en niemand steunt uw klachten. U staat alleen en ik heb mij aan de wet gehouden en zal zo mijn recht op vw afsteken blijven uitoefenen. Het zou u sieren u bekend te maken voor een open gesprek. U bent welkim" blabla, zoiets. Proactief optreden. Magoe, kloppen de klachten dan heb je je eigen gedrag aan te pakken.

  28. Deze 5 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  29. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Hoe laag wil je zakken... dit zijn nou dus die mensen die onder elk vuurwerk bericht lopen te klagen en dat het maar snel verboden moet worden... En dan weer dat zielige huisdieren verhaal en dat mensen zijn vertrokken. Het is maar een uur of 8/10 per jaar, zet jezelf er overheen en gun iedereen zijn plezier. Lijkt wel of het tegenwoordig alleen maar om ik, ik en ik moet draaien en dat werkelijk alles wat maar een beetje geluid maakt gelijk overlast is. Zijn er überhaupt wel is mensen bij je langs geweest vanwege vuurwerkoverlast? Want ik volg je lieve buur niet helemaal. Hier moest ik wel om lachen: bang om dit te adresseren... ik ben daar niet bang voor"... Aha en daarom stuur je een getypte, anonieme brief en loop je niet even langs om een gesprek aan te gaan? Uhu..

    Maar zo te lezen had je wel een mooi o&n heel de straat en de auto's rood door de pruttelmatten van Lesli? Volgend jaar freak meeting in jou straat?

    En als ik jou was zou ik aankomend jaar maar opletten met waar je je vuurwerk stalt... zometeen gaat ze nog de politie bellen dat je meer dan 25kg vuurwerk in huis hebt... ik zou mijn vertrouwen in de buurt wel kwijt zijn...
    Laatst gewijzigd door robinhood; 27 januari 2020 om 19:21

  30. Deze 4 gebruikers waarderen robinhood voor het bericht:


Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •