Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 79
  1. #46
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    En je zegt zelf ook: denk er rustig over na. Dit zijn we ook aan het doen.
    Neemt niet weg dat zo'n ban niet voor niets is he? Dat begrijp jij zeker ook wel

  2. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.367 waarderingen in 5.122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    En je zegt zelf ook: denk er rustig over na. Dit zijn we ook aan het doen.
    Neemt niet weg dat zo'n ban niet voor niets is he? Dat begrijp jij zeker ook wel
    Over het waarom diegenen een ban hebben is iets waar ik geen uitspraak over doe Bastiaan. Waar het mij om gaat is dat er in deze zware tijd behoefte is om in de chat weer makkelijk ervaringen kunnen uitwisselen. Ik hoop dat jullie dat ook inzien.

    @edit : En rustig de tijd nemen heb ik inderdaad gezegd, maar een reminder na 6 dagen kon geen kwaad toch
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  4. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.608
    596 waarderingen in 305 posts
    Aangezien we nu in een crisis zitten en veel winkeliers hier moeilijkheden ondervinden. Is het een idee om de winkeltopics toch weer open te gooien? Of lagere tarieven te hanteren om in het actie gedeelte een topic te openen?

  5. Deze 2 gebruikers waarderen thermite voor het bericht:


  6. #49
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Aangezien we nu in een crisis zitten en veel winkeliers hier moeilijkheden ondervinden. Is het een idee om de winkeltopics toch weer open te gooien? Of lagere tarieven te hanteren om in het actie gedeelte een topic te openen?
    Precies, helemaal mee eens. Zo kan VWC ook haar steentje bijdragen aan het herstel van de economie.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  7. Deze 2 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  8. #50
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Lijk me niet dat al die winkels die nu geen freakacties hebben, dit doen vanwege die 'enorm hoge prijs' die vwc vraagt. Dat zijn winkels die uberhaupt geen outlet acties hebben. Topics openen van alle winkels heeft dan ook geen meerwaarde. Alleen maar voor een enkele freak die in de aankomende maand een enkel berichtje kan plaatsen in een dergelijk topic.

  9. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  10. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.608
    596 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Lijk me niet dat al die winkels die nu geen freakacties hebben, dit doen vanwege die 'enorm hoge prijs' die vwc vraagt. Dat zijn winkels die uberhaupt geen outlet acties hebben. Topics openen van alle winkels heeft dan ook geen meerwaarde. Alleen maar voor een enkele freak die in de aankomende maand een enkel berichtje kan plaatsen in een dergelijk topic.
    Als je toch bijna geen reacties verwacht zie ik helemaal niet waarom je dicht zou laten .

  11. #52
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.078
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Lijk me niet dat al die winkels die nu geen freakacties hebben, dit doen vanwege die 'enorm hoge prijs' die vwc vraagt. Dat zijn winkels die uberhaupt geen outlet acties hebben. Topics openen van alle winkels heeft dan ook geen meerwaarde. Alleen maar voor een enkele freak die in de aankomende maand een enkel berichtje kan plaatsen in een dergelijk topic.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Als je toch bijna geen reacties verwacht zie ik helemaal niet waarom je dicht zou laten .
    Als winkelier zit ik daar toch wel wat anders in. En dat komt omdat wij een soort tussencategorie zijn. Wij starten nog niet met de verkoop voor de zomer maar wel meteen rondom de importeursdemo's in september. Dat doen we voor jullie, de vuurwerkliefhebbers. Mensen die in de periode september - november bij ons bestellen en niet actief zijn op een forum kunnen we op 2 handen tellen, de meeste bestellers in die periode zijn echt allemaal liefhebbers en fora-leden. We zijn dus niet nu al aan het verkopen maar wachten zeker niet tot december. Daarnaast blijven we in de tussentijd wel actief op het forum.

    Een Freak-actie topic vind ik heel wat anders dan een winkel-topic. In het Freak-actie topic post ik vooral actie-gerelateerde informatie. Dat doe ik meestal niet in het winkel-topic. Oke, af en toe misschien een teaser maar ik houd die 2 heel duidelijk gescheiden. Een foto van het ombouwen van onze Vuurwerk Store, de binnenkomst van nieuwe dummy's, uitnodiging voor de Huisman Vuurwerkdemo, enz. zet ik allemaal in het winkel-topic omdat dit niets met een Freak-actie te maken heeft.

    De afgelopen jaren hebben we jullie dus ook in de periode januari - september regelmatig een update gegeven via ons winkel-topic. En in de periode september - december veelal niet-actie gerelateerde info. En die mogelijkheid is er nu niet.

    Maar goed, over dit onderwerp zullen we binnenkort ook met de Crew nog wel even babbelen.
    www.huismanvuurwerk.nl

  12. Deze 3 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  13. #53
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Als winkelier zit ik daar toch wel wat anders in. En dat komt omdat wij een soort tussencategorie zijn. Wij starten nog niet met de verkoop voor de zomer maar wel meteen rondom de importeursdemo's in september. Dat doen we voor jullie, de vuurwerkliefhebbers. Mensen die in de periode september - november bij ons bestellen en niet actief zijn op een forum kunnen we op 2 handen tellen, de meeste bestellers in die periode zijn echt allemaal liefhebbers en fora-leden. We zijn dus niet nu al aan het verkopen maar wachten zeker niet tot december. Daarnaast blijven we in de tussentijd wel actief op het forum.

    Een Freak-actie topic vind ik heel wat anders dan een winkel-topic. In het Freak-actie topic post ik vooral actie-gerelateerde informatie. Dat doe ik meestal niet in het winkel-topic. Oke, af en toe misschien een teaser maar ik houd die 2 heel duidelijk gescheiden. Een foto van het ombouwen van onze Vuurwerk Store, de binnenkomst van nieuwe dummy's, uitnodiging voor de Huisman Vuurwerkdemo, enz. zet ik allemaal in het winkel-topic omdat dit niets met een Freak-actie te maken heeft.

    De afgelopen jaren hebben we jullie dus ook in de periode januari - september regelmatig een update gegeven via ons winkel-topic. En in de periode september - december veelal niet-actie gerelateerde info. En die mogelijkheid is er nu niet.

    Maar goed, over dit onderwerp zullen we binnenkort ook met de Crew nog wel even babbelen.
    Maar dat kan juist allemaal nog wat je hierboven zegt, winkeliers mogen afbeeldingen en info etc gewoon nog delen. Daar gooien ze het topic voor open. Maar hierboven werd gevraagd om winkel topics te openen als een soort goedkoop alternatief voor de freakacties. En / of om de freakactie kosten te verlagen. Maar ook voor corona waren de freakacties die je nu ziet, de enige die werden aangeboden. Het lijk me niet dat het bedrag wat VWC vraagt het gene is dat men tegenhoud om een actie op te starten. Andere acties zijn er simpel weg niet, door precies wat Gizmo zegt. Niemand in Nederland op freaks na koopt nu al consumentenvuurwerk. In dat opzicht denk ik dat het vrij weinig meerwaarde heeft om de topics toch te openen, buiten dat het leuk is om wel over winkels te praten.

  14. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  15. #54
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.078
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Maar dat kan juist allemaal nog wat je hierboven zegt, winkeliers mogen afbeeldingen en info etc gewoon nog delen. Daar gooien ze het topic voor open.
    Nou ja, daar moet ik dan als ik wat wil plaatsen eerst contact voor leggen volgens deze getoonde melding:

    "Winkeltopics zijn gesloten tussen de maanden januari en december.
    Mocht je als winkelier tussen januari en december iets algemeen willen plaatsen, neem dan contact op met een moderator om dit af te stemmen.
    Voor een winkelactie-topic kunnen winkeliers in het Winkelactie-subforum terecht."

    Niet echt efficiënt als je het mij vraagt, als ik iets wil plaatsen dan wil ik dat graag nu doen en niet afhankelijk zijn van de bereikbaarheid en beschikbaarheid van een Mod. Maar zoals gezegd: we zullen het nog met de Crew bespreken!
    www.huismanvuurwerk.nl

  16. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.608
    596 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Maar hierboven werd gevraagd om winkel topics te openen als een soort goedkoop alternatief voor de freakacties. En / of om de freakactie kosten te verlagen.
    Ik had niet gevraagd de winkeltopics te openen als goedkoop alternatief, maar als mogelijkheid nu het wat slechter gaat met de economie.

  17. Deze gebruiker waardeert thermite voor het bericht:


  18. #56
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Wij hebben vanuit winkeliers geen aanvragen gekregen voor het tussentijds posten, er is er eentje die een topic wilde aanmaken en dat ging ook soepel. Vanuit de winkeliers is er dus blijkbaar geen vraag vanwege de verslechterde economie om hier naar te kijken.

    Voorgaande jaren kregen we door het jaar heen wel vaker de vraag of melding van het promoten van acties en actieprijzen in winkeltopics zonder een actie-topic te hebben, dat is nu dus ook gestopt en daar horen we enkel positieve geluiden over.

    Desalniettemin staan wij altijd open voor andere visies vanuit de winkeliers en zoals Erwin aangeeft, dit zal met o.a. hem op korte termijn weleens besproken gaan worden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. Deze 7 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  20. #57
    VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2014
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    857
    Thanks
    1.210
    422 waarderingen in 224 posts
    Een algemeen demo topic voor dit jaar? Broekhoff en magnum hebben in dezelfde week een demo en verder ben ik er nog niet van op de hoogte wat allemaal wel doorgaat.
    Brrrap, lekker knallen

  21. #58
    VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2014
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    857
    Thanks
    1.210
    422 waarderingen in 224 posts
    Is dit al iets wat bestaat ?

    Edit, ja, shows kalender..
    Brrrap, lekker knallen

  22. Deze 3 gebruikers waarderen groningerpyro voor het bericht:


  23. #59
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    Bij de subtopics voor winkel-lijnen van producten (Bijvoorbeeld Orthen), in het 'Titel aan nieuw producttopic geven? Lees dit eerst!' toevoegen om de winkel in de titel te zetten. Dit geldt voor de paar winkel-specifieke subtopics, maar ook voor 'overige'. Dan gebeurt dat voortaan op een uniforme manier.

  24. Deze 3 gebruikers waarderen Koala voor het bericht:


  25. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2018
    Berichten
    1.092
    Thanks
    99
    1.043 waarderingen in 383 posts
    Zou het niet makkelijker zijn om voor nieuwe producten gewoon een nieuw subforum aan te maken bij de betreffende importeur/winkel i.p.v. via de verzameltopics?
    Op zich werken die verzamltopics wel maar het is natuurlijk allemaal handwerk waardoor het niet altijd compleet is en in ieder geval achterloopt todat iemand de tijd heeft om het te updaten.

    Daarom lijkt het me eigenlijk handiger om ieder jaar een nieuw subforum(categorie of hoe het ook heet bij vbulletin) aan te maken en de producten na dat jaar te verplaatsen naar het "juiste" subforum van de betreffende productlijn.

    Misschien is dat juist meer werk maar het houd de nieuwe producten in ieder geval wel lekker overzichtelijk.

Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •