Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VWC in 2020, tips of suggesties?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    VWC in 2020, tips of suggesties?

    Heb jij bruikbare ideetjes voor het forum, dit kunnen kleine punten zijn of grotere dingen, laat het de moderators van VWC dan in dit topic weten! Wil je het niet posten, stuur het dan een van de moderators even een pm!
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Vroeger kon je de chat niet lezen als je niet was ingelogd, nu kan dat wel. Is het niet mogelijk om terug te keren naar die oude situatie. Dit omdat ik merk dat er toch veel lieden mee lezen die een antipathie tegenover onze hobby hebben. En zij hoeven niet mee te lezen wat er bij ons speelt.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      In een draadje, onderaan een knop toevoegen --> nieuwe berichten.


      Naast de knop --> naar boven

      nu klik ik altijd op ''naar boven'' omdat ik weer op de knop ''nieuwe berichten'' wil klikken.
      alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

      Comment


        #4
        Vermeld niet die negatieve nieuws berichten in het kopje nieuw berichten. je kan nu geen dag overslaan voor je eerst langs al die negativiteit bent voordat je eindelijk bij de interessante topics komt.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
          Vermeld niet die negatieve nieuws berichten in het kopje nieuw berichten. je kan nu geen dag overslaan voor je eerst langs al die negativiteit bent voordat je eindelijk bij de interessante topics komt.
          Heb dit ook al aangekaart. Filter please!

          Comment


            #6
            Lijkt mij ook wel fijn om desnoods dagelijks een topic te openen zoals Vuurwerk in de media 07-01-2020 en daar dan alle nieuwsberichten te kunnen posten voor die dag door de mods en leden. Na oud en nieuw wil ik graag zoveel mogelijk product topics bekijken waar ik nauwelijks aan toe kom. De zin om alle berichten door te bladeren wordt ook wel beïnvloed door al die nieuwsberichten, zowel de positieve en vele negatieve.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
              Vroeger kon je de chat niet lezen als je niet was ingelogd, nu kan dat wel. Is het niet mogelijk om terug te keren naar die oude situatie. Dit omdat ik merk dat er toch veel lieden mee lezen die een antipathie tegenover onze hobby hebben. En zij hoeven niet mee te lezen wat er bij ons speelt.
              Tja aan de andere kant een accountje is natuurlijk zo aangemaakt

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
                Tja aan de andere kant een accountje is natuurlijk zo aangemaakt
                I know,maar dat is toch vaak weer een drempel. En volgens mij moest je vroeger sowieso eerst 10 berichten hebben geplaatst voor dat de chat in beeld kwam?
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Mediaberichten worden niet meer getoond in het overzicht van nieuwe berichten, wel is er de mogelijkheid om het op de forum homepage op te zoeken en we hebben het los gelinkt onder "What's new?" en "Snelle links". Hopende jullie daarmee tegemoet te komen.

                  De chat verbergen hoeft volgens ons niet, die staat ook al zeer lang openbaar.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
                    In een draadje, onderaan een knop toevoegen --> nieuwe berichten.


                    Naast de knop --> naar boven

                    nu klik ik altijd op ''naar boven'' omdat ik weer op de knop ''nieuwe berichten'' wil klikken.
                    Zo naar wens?

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                      Mediaberichten worden niet meer getoond in het overzicht van nieuwe berichten, wel is er de mogelijkheid om het op de forum homepage op te zoeken en we hebben het los gelinkt onder "What's new?" en "Snelle links". Hopende jullie daarmee tegemoet te komen.

                      De chat verbergen hoeft volgens ons niet, die staat ook al zeer lang openbaar.
                      Wat een verademing! bedankt voor jullie snelle handelen!

                      Comment


                        #12
                        Weet niet of het er al is en misschien is het te veel werk.
                        Een apart gesloten topic met alle nieuwe producten van 2020, daarin een link naar desbetreffende topic over dat product
                        Heb voor mijn gevoel veel nieuwe producten gemist, omdat ik niet het hele forum heb doorgespit(mijn eigen fout natuurlijk)

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          Mediaberichten worden niet meer getoond in het overzicht van nieuwe berichten
                          Top!
                          Ik denk dat jullie hier heel veel leden een groot plezier mee doen. Mij in elk geval wel.
                          Heb hier al eerder mijn mening over uitgesproken, dus dat ga ik niet nogmaals doen.

                          Comment


                            #14
                            Een keuze maken.

                            Of alle cat 1 2 3 toelaten op het forum of echt de nl regels volgen.
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                              Een keuze maken.

                              Of alle cat 1 2 3 toelaten op het forum of echt de nl regels volgen.
                              F3 is ook volledig te bespreken op de knallers na toch? Denk niet dat anno 2020 iemand knallers boven de 2 gram flash mist op het forum, als knallers al uberhaupt besproken worden hier.

                              Comment

                              Working...
                              X