Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 53 van 62 EersteEerste ... 3435152535455 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 781 t/m 795 van 921
  1. #781
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    178
    Thanks
    48
    106 waarderingen in 43 posts
    Is er al iets bekend over de zaken rondom verkoop van categorie 1 vuurwerk?
    Ik zou toch graag iets te doen hebben met oud en nieuw
    En het liefst koop ik dat natuurlijk bij breda als die optie er gaat komen.

  2. #782
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Berichten
    808
    Thanks
    537
    728 waarderingen in 269 posts
    bestelling doorgeschoven, heb best wel een leuke lijst samen gesteld en echt geen zin om daar weer stress over te moeten hebben om het weer bij elkaar te moeten schrapen.

  3. Deze gebruiker waardeert sprinkhaan voor het bericht:


  4. #783
    VWC-Lid Bredavuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    576
    Thanks
    169
    1.690 waarderingen in 377 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
    Is er al iets bekend over de zaken rondom verkoop van categorie 1 vuurwerk?
    Ik zou toch graag iets te doen hebben met oud en nieuw
    En het liefst koop ik dat natuurlijk bij breda als die optie er gaat komen.
    Er is al redelijk wat cat 1 binnen, en t/m 20 december blijft er nog veel binnenstromen. Uiteindelijk hebben we meer dan 65 artikelen.

    Reminder
    30% heeft nog geen keuze doorgegeven voor wat betreft annuleren of doorschuiven. Wij willen graag begin december een volledig overzicht hebben, dus ons verzoek om het z.s.m. in te vullen. Alvast dank. We sturen hierover ook nog per e-mail een reminder.

  5. Deze gebruiker waardeert Bredavuurwerk voor het bericht:


  6. #784
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    178
    Thanks
    48
    106 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
    Er is al redelijk wat cat 1 binnen, en t/m 20 december blijft er nog veel binnenstromen. Uiteindelijk hebben we meer dan 65 artikelen.

    Reminder
    30% heeft nog geen keuze doorgegeven voor wat betreft annuleren of doorschuiven. Wij willen graag begin december een volledig overzicht hebben, dus ons verzoek om het z.s.m. in te vullen. Alvast dank. We sturen hierover ook nog per e-mail een reminder.
    Thanks voor de reminder, ik heb aangegeven mijn bestelling door te zetten naar komend jaar
    Ik zal ook in december maar eens een kijkje komen nemen voor dat categorie 1 vuurwerk dan

  7. #785
    VWC-Lid HardBeat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    886
    Thanks
    621
    456 waarderingen in 158 posts
    Op de website met een mooie hoeveelheid cat 1 staat nu het volgende:
    Onze winkel (gevestigd op Weidehek 2 te Breda) is al geopend voor categorie 1 vuurwerk! De webshop gaat zo spoedig mogelijk online!
    https://youtu.be/SxxMgCgu2do

  8. #786
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2011
    Berichten
    330
    Thanks
    95
    619 waarderingen in 151 posts
    Is er al enig nieuws @BredaVuurwerk voor de mensen die gekozen hebben voor de geld terug optie? Ben wel eens benieuwd aangezien ik bij iedereen alles rond heb en hier nog niets heb vernomen

  9. #787
    VWC-Lid NiekB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2019
    Locatie
    Sterksel
    Berichten
    764
    Thanks
    334
    892 waarderingen in 329 posts
    Heb ze maar eens een mail gestuurd.... Hoop toch wel dat ook hun het netjes afhandelen net als de rest van de winkels die het ondertussen al afgehandeld hebben.

  10. #788
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2011
    Berichten
    330
    Thanks
    95
    619 waarderingen in 151 posts
    Ja ik vroeg het me zomaar eens af ben benieuwd naar de reactie

  11. #789
    VWC-Lid zepr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2017
    Berichten
    129
    Thanks
    63
    406 waarderingen in 52 posts
    Bedankt voor het doorgeven van je voorkeur!
    Op dit moment zijn we alle keuzes aan het verwerken.
    nemen zo snel mogelijk contact met je op!

    Wil jij je bestelling annuleren, dan kan dat. Wanneer wij terugbetalen hangt af van wanneer de vergoeding vanuit de overheid wordt uitgekeerd. Op dit moment hebben wij jouw vuurwerk al ingekocht en kunnen wij voldoen aan onze leverplicht. Voor het uitbetalen van jouw orders zijn wij afhankelijk van het moment dat de overheid overgaat om het uitbetalen van compensatie. Uiteraard houden we jullie in de loop van de komende weken/maanden op de hoogte.

    Zo te lezen kan het nog wel even duren .

    Maar compensatie vanuit de overheid komt er meer voor opslag en transport ?

    Bron rijksoverheid:

    Vergoeding en veilige opslag

    Omdat de oorzaak van het tijdelijke verbod ligt in COVID-19, zullen mensen uit de vuurwerkbranche in elk geval gebruik kunnen maken van bestaande COVID-19 compensatiemaatregelen voor ondernemers. Daarbovenop krijgt de sector een vergoeding voor de veilige opslag van niet verkocht vuurwerk en het transport naar veilige opslaglocaties. Hiervoor trekt het kabinet in totaal zo’n 40 miljoen euro uit. Vanzelfsprekend mag vuurwerk dat niet verkocht wordt alleen op veilige, speciaal hiervoor aangewezen locaties worden opgeslagen. Veel importeurs hebben naast opslaglocaties in Nederland ook de beschikking over locaties in Duitsland. Hiermee is er naar verwachting voldoende ruimte voor opslag. Wanneer in 2021 de vuurwerkverkoop weer van start gaat, kunnen de voorraden alsnog worden verkocht.

  12. #790
    VWC-Lid NiekB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2019
    Locatie
    Sterksel
    Berichten
    764
    Thanks
    334
    892 waarderingen in 329 posts
    Aangezien de rest waar ik het annuleer ook al netjes heeft afgehandeld en Breda het graag volgens de wettelijke regels wil afhandelen verwacht ik dan ook dat ze dit gaan doen. Neem aan dat hun zich ook, in tegenstelling van wat die mail zegt, aan die wettelijke regels gaan houden.

  13. #791
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2011
    Berichten
    330
    Thanks
    95
    619 waarderingen in 151 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiekB Bekijk bericht
    Aangezien de rest waar ik het annuleer ook al netjes heeft afgehandeld en Breda het graag volgens de wettelijke regels wil afhandelen verwacht ik dan ook dat ze dit gaan doen. Neem aan dat hun zich ook, in tegenstelling van wat die mail zegt, aan die wettelijke regels gaan houden.
    Ik vraag me af wat daarmee bedoeld word

  14. #792
    VWC-Lid NiekB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2019
    Locatie
    Sterksel
    Berichten
    764
    Thanks
    334
    892 waarderingen in 329 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankvdB Bekijk bericht
    Ik vraag me af wat daarmee bedoeld word
    Breda wil wachten tot er meer bekend is over de compensatie en dan pas, met behulp van die compensatie, uitbetalen aan klanten die willen annuleren. Zo lees ik die mail.

    Zonder hier een rel te gaan schoppen of mogelijke acties neer te zetten geef ik Bredavuurwerk gewoon enkele dagen de tijd om op mijn mail te reageren.

  15. #793
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2017
    Berichten
    277
    Thanks
    36
    189 waarderingen in 100 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiekB Bekijk bericht
    Aangezien de rest waar ik het annuleer ook al netjes heeft afgehandeld en Breda het graag volgens de wettelijke regels wil afhandelen verwacht ik dan ook dat ze dit gaan doen. Neem aan dat hun zich ook, in tegenstelling van wat die mail zegt, aan die wettelijke regels gaan houden.

    Om welke wettelijke regels gaat het hier?

  16. #794
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 september 2018
    Berichten
    12
    Thanks
    96
    40 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiekB Bekijk bericht
    Breda wil wachten tot er meer bekend is over de compensatie en dan pas, met behulp van die compensatie, uitbetalen aan klanten die willen annuleren. Zo lees ik die mail.

    Zonder hier een rel te gaan schoppen of mogelijke acties neer te zetten geef ik Bredavuurwerk gewoon enkele dagen de tijd om op mijn mail te reageren.
    Veel succes, 7 november een PM via VWC gestuurd met een vraag over mijn bestelling --> geen reactie.
    23 november een mail gestuurd --> geen reactie.

    Geen enkele reactie tot op heden ontvangen, zou me trouwens niks verbazen als de compensatie binnen is er wordt gezegd dat dit alleen de kosten voor opslag/transport zal dekken en dit nog lang gaat duren.

    Als je dan de andere winkels zie dan weet ik wel waar ik in het vervolg eerder zal gaan bestellen.

  17. #795
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Berichten
    808
    Thanks
    537
    728 waarderingen in 269 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door renrewnafets Bekijk bericht
    Veel succes, 7 november een PM via VWC gestuurd met een vraag over mijn bestelling --> geen reactie.
    23 november een mail gestuurd --> geen reactie.

    Geen enkele reactie tot op heden ontvangen, zou me trouwens niks verbazen als de compensatie binnen is er wordt gezegd dat dit alleen de kosten voor opslag/transport zal dekken en dit nog lang gaat duren.

    Als je dan de andere winkels zie dan weet ik wel waar ik in het vervolg eerder zal gaan bestellen.

    Over de compensatie word nog gepraat ,daar zou vandaag mischien al meer over duidelijk worden.

    En gek genoeg heb ik geen probleem gehad om ze te bereiken, als iets niet duidelijk was was een telefoontje genoeg....

    Punt bij breda is dat hun echt 1 van de grote jongens zijn waar echt behoorlijke bedragen rond gaan.
    Ik kan me voorstellen dat ze hier iets meer tijd nodig hebben om dit te regelen, ook omdat ze niet blindelings hun financiele positie in gevaar willen en kunnen brengen door klakkeloos alles maar in 1 keer terug te storten.
    Want al het vuurwerk is al betaald door hun en in bezit.......... (daarom schuif ik het gewoon lekker door naar volgend jaar, lekker goed gedroogd)


    Maar wat ik me afvraag:

    Je hebt natuurlijk het volste recht op terugbetaling.
    Maar als mensen zo aan het jagen zijn op de terugbetaling, had je dan beter helemaal dat geld niet uit gegeven aan vuurwerk?
    Want het lijkt er op dat het hard nodig is dat geld, terwijl je het normaal gesproken de lucht in had gejaagd? (Neemt niet het recht weg wat je er op hebt natuurlijk !)

Pagina 53 van 62 EersteEerste ... 3435152535455 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •