Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 62 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 921
  1. #61
    VWC-Lid Goldpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2014
    Locatie
    Midden Nederland
    Berichten
    607
    Thanks
    1.250
    512 waarderingen in 199 posts
    Heeft bredavuurwerk enkel afhaalblokken midden in de nacht? Zo ja, is het nog enigszins te begrijpen dat enkele freaks de dag er op de bestelling ophalen. Ook al is dit uiteraard niet netjes zonder overleg. Ik hoop voor komend jaar dat er ook afhaalblokken in de ochtend of avond beschikbaar zijn. Zo niet, dan ben ik, ondanks de goede service en prijzen, geneigd om ergens anders te bestellen.
    -FireworksHolland-

  2. #62
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
    Ja nog meer werk voor ons freaks verzorgen. De marge is dusdanig klein, dat ze dit moeten hebben van bulk hoeveelheden. Ik begrijp niet dat er altijd mensen zo'n drama maken. Wees dan bereid meer te betalen, dan mag je meer verwachten ook.
    Maar dan moet je geen outlet houden met die redenatie. Qua werk valt dat ook allemaal wel mee hoor, je hebt 9 maanden de tijd om producten die daarvoor in aanmerking komen dusdanig te markeren. Dat betekent dus enkel producten waarvan je weet dat je ze opnieuw gaat inkopen die je in de outlet hebt uitverkocht. Dat kunnen nooit enorm veel artikelen zijn.

    Ze mogen mij gewoon bellen, dan kom ik wel een keertje in de avond stickeren, met alle plezier.

    Ik wil hier zeker niet met de vinger gaan wijzen, maar enkel een idee opperen om dit soort teleurstellingen te voorkomen.

  3. Deze gebruiker waardeert Arahon voor het bericht:


  4. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Berichten
    808
    Thanks
    537
    728 waarderingen in 269 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
    Ik vind het echt bizar om te horen dat freaks zo laks zijn met de ophaaltijden, je krijgt een mooie korting en weet hoe het werk in een vuurwerkwinkel en dan alsnog een ander plan trekken? Ik snap dat niet, nogal onbeschoft om eerlijk te zijn. Ik ben afgelopen jaar langs 15 winkels geweest, door het hele land en nergens een tijdslot gemist. Lijkt me een kwestie van plannen. En dan wel hoge eisen stellen aan de winkel? Beetje voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Rare ideeën houden sommige er op na.

    Dit dus, en ik word moe van mensen die maar eisen blijven stellen terwijl ze een groot voordeel genieten.
    Rupsje nooit genoeg heet dat!


    Waar ik meer nieuwsgierig naar ben is hoe ze tegenover de chaos staan die bij de beleidsbepalers is ontstaan aangaande de mogelijke verboden die men uit wil vaardigen?

  5. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Valt me ook op dat sommige zich steeds meer als prinsesjes beginnen te gedragen. Ook bij andere freakacties zie ik het. Of het nu bedelen om nog meer korting is, zeuren als een box van 100e die ze voor 70 hebben gekocht een paar maanden later 65 kost of het gemekker in dit topic.
    Misschien moeten sommige zich eens gaan beseffen dat ze zeer gelukkig mogen zijn met freakprijzen, dat er winkeliers zijn die dat voor ons regelen is top. Natuurlijk wordt er wel eens een foutje gemaakt maar besef dan wat voor korting je krijgt en hak er dan net wat minder hard in. Geven en nemen heet dat. En anders bestel je je spulletjes lekker voor de volle mep in december.
    Een keer bij Bredavuurwerk besteld en kan niet anders zeggen dat het van begin tot eind een topervaring was. Duidelijke communicatie, goede prijzen, ruim assortiment en ophalen was ook top. Bij mij was een product ook niet geleverd en dat werd meer dan goed opgelost.

  6. Deze 5 gebruikers waarderen bonbridge1 voor het bericht:


  7. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    295
    Thanks
    41
    260 waarderingen in 123 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Maar dan moet je geen outlet houden met die redenatie. Qua werk valt dat ook allemaal wel mee hoor, je hebt 9 maanden de tijd om producten die daarvoor in aanmerking komen dusdanig te markeren. Dat betekent dus enkel producten waarvan je weet dat je ze opnieuw gaat inkopen die je in de outlet hebt uitverkocht. Dat kunnen nooit enorm veel artikelen zijn.

    Ze mogen mij gewoon bellen, dan kom ik wel een keertje in de avond stickeren, met alle plezier.

    Ik wil hier zeker niet met de vinger gaan wijzen, maar enkel een idee opperen om dit soort teleurstellingen te voorkomen.
    Werkt prima, mits je oneindige ruimtes en geen restricties met betrekking tot kilo’s hebt. Een groot aantal bestellingen moet je managen en dat kost heel wat meer tijd en precisie, dan een paar stickers plakken en uitgeven.

  8. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2017
    Berichten
    277
    Thanks
    36
    188 waarderingen in 100 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
    Dit dus, en ik word moe van mensen die maar eisen blijven stellen terwijl ze een groot voordeel genieten.
    Rupsje nooit genoeg heet dat!


    Waar ik meer nieuwsgierig naar ben is hoe ze tegenover de chaos staan die bij de beleidsbepalers is ontstaan aangaande de mogelijke verboden die men uit wil vaardigen?
    Dit dus. en maar klagen en maar klagen, anoniem achter het computerke. het zijn dit soort type beroepsklagers, niet gehinderd door enige kennis van zaken, die ook verantwoordelijk zijn voor het vuurwerkverbod.

    ook onder de freaks zitten dit soort types

  9. Deze gebruiker waardeert bridge voor het bericht:


  10. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Voorheen was de freak verkoop voor grootverbruikers, 1500+. Nu zie ik er mensen rondlopen die voor 400 500 euro potjes komen halen.

    Freak verkoopppunten die de kleine bestellingen dezelfde prijzen rekenen als de grootverbruikers, dat zijn toevallig ook de winkels waar ik alle bovengenoemde problemen zie.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  11. #68
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Voorheen was de freak verkoop voor grootverbruikers, 1500+. Nu zie ik er mensen rondlopen die voor 400 500 euro potjes komen halen.

    Freak verkoopppunten die de kleine bestellingen dezelfde prijzen rekenen als de grootverbruikers, dat zijn toevallig ook de winkels waar ik alle bovengenoemde problemen zie.
    Je laatste alinea is niet per se van toepassing op Breda. Hier kan de grootverbruiker een offerte invullen voor nóg eens extra korting, bovenop de freakprijzen.
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

  12. #69
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
    Werkt prima, mits je oneindige ruimtes en geen restricties met betrekking tot kilo’s hebt. Een groot aantal bestellingen moet je managen en dat kost heel wat meer tijd en precisie, dan een paar stickers plakken en uitgeven.
    Alleen staan de bunkers op dit moment niet vol. En of nu de persoon in het tijdvak 0:00-0:15 of 0:30-0:45 te horen krijgt 'helaas, niet geleverd', lijkt mij qua uitlevering weinig verschil te maken.

    Natuurlijk snap ik ook wel dat het logistiek makkelijker is om first in-first out te hanteren wat betreft batches, dat zou ik ook doen bij artikelen die wel op tijd binnen zijn gekomen, maar het gaat om die paar artikelen waarbij dat niet het geval is. Uiteindelijk zullen dat maar een 'handvol' artikelen zijn.

    Maar nogmaals, ik probeer hier niet de les te lezen, het is maar een idee om dit euvel te voorkomen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Voorheen was de freak verkoop voor grootverbruikers, 1500+. Nu zie ik er mensen rondlopen die voor 400 500 euro potjes komen halen.

    Freak verkoopppunten die de kleine bestellingen dezelfde prijzen rekenen als de grootverbruikers, dat zijn toevallig ook de winkels waar ik alle bovengenoemde problemen zie.
    Als je enkel voor een minimaal bedrag van €1500 verkoopt dan zal het in januari niet hard lopen schat ik zo.

  13. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Als groot inkoper ben ik nog niet eens opzoek naar de laagste prijs.Je kan zoveel bereiken met normale communicatie met de heren van Breda, niets is te gek. de service bij deze tent is onovertroffen.
    PS, mits je een beetje normaal doet!

  14. Deze 8 gebruikers waarderen shinji voor het bericht:


  15. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Voorheen was de freak verkoop voor grootverbruikers, 1500+. Nu zie ik er mensen rondlopen die voor 400 500 euro potjes komen halen.

    Freak verkoopppunten die de kleine bestellingen dezelfde prijzen rekenen als de grootverbruikers, dat zijn toevallig ook de winkels waar ik alle bovengenoemde problemen zie.
    Wie zegt dat ze niet bij 5 of 6 winkels voor €500 "potjes" kopen?

  16. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Dat is niet het probleem van de freak winkel toch?
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  17. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Nee klopt, maar ik kreeg even de indruk uit je post dat je geen freak bent als je niet voor 1500 euro of meer bij 1 winkel besteld... Maar laat maar, voegt verder niets toe aan deze discussie

  18. Deze 2 gebruikers waarderen Rocketfreak voor het bericht:


  19. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
    Je laatste alinea is niet per se van toepassing op Breda. Hier kan de grootverbruiker een offerte invullen voor nóg eens extra korting, bovenop de freakprijzen.
    Zeker weten wel, ik vind het voor kleine klanten leuk dat ze bijna dezelfde prijs betalen maar die kleine bestellingen zorgen voor te veel drukte. Daarom loopt het ook in de soep.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  20. #75
    VWC-Lid Bredavuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    576
    Thanks
    169
    1.690 waarderingen in 377 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Valt me ook op dat sommige zich steeds meer als prinsesjes beginnen te gedragen. Ook bij andere freakacties zie ik het. Of het nu bedelen om nog meer korting is, zeuren als een box van 100e die ze voor 70 hebben gekocht een paar maanden later 65 kost of het gemekker in dit topic.
    Misschien moeten sommige zich eens gaan beseffen dat ze zeer gelukkig mogen zijn met freakprijzen, dat er winkeliers zijn die dat voor ons regelen is top.
    Wij zijn ontzettend blij, en gelukkig maar, dat veel freaks dit ook beginnen in te zien. Dit jaar hebben we sterk getwijfeld of we weer gratis vuurwerk zouden weggeven bij de outlet-bestellingen. Uiteindelijk gekozen om het niet te doen. En waarom? Het afgelopen jaar waren er een aantal dozen Crown Mix in de bunker achter een stapel cakeboxen terechtgekomen waardoor ze niet werden gevonden. Dit was een gratis cake die men kreeg bovenop de dikke outletprijzen die we al boden. Begrijpelijk dat je 'm verwacht en ook de teleurstelling begrijpen we als freak volledig, maar om er in de winkel zoveel stampei over te trappen als sommige deden, is het ons echt niet meer waard. In dat geval hebben sommigen er echt voor gezorgd dat we dit niet meer doen en dat vinden we ergens erg jammer.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Maar dan moet je geen outlet houden met die redenatie. Qua werk valt dat ook allemaal wel mee hoor, je hebt 9 maanden de tijd om producten die daarvoor in aanmerking komen dusdanig te markeren. Dat betekent dus enkel producten waarvan je weet dat je ze opnieuw gaat inkopen die je in de outlet hebt uitverkocht. Dat kunnen nooit enorm veel artikelen zijn.

    Ze mogen mij gewoon bellen, dan kom ik wel een keertje in de avond stickeren, met alle plezier.

    Ik wil hier zeker niet met de vinger gaan wijzen, maar enkel een idee opperen om dit soort teleurstellingen te voorkomen.
    Tips zijn altijd welkom! Goed personeel staan we ook altijd voor open. Lijkt je werken een vuurwerkwinkel iets, neem dan gerust contact met je op. Ik durf een krat bier naar keuze in te zetten, dat het in praktijk niet zo makkelijk werkt en dat je er na afloop op terugkomt.

    Er zijn vele factoren die je niet kunt voorkomen. Ik geef nog een voorbeeld dat ook direct de reden is waarom niet sommige producten niet uitgeleverd hebben gekregen. Een bepaalde cake was op in de kleine kluis en een nog ietwat onervaren kracht dacht dat de cake in kwestie een cakebox was en gaf een vol karton (12 cakes in een karton) mee ipv 1 stuk. Betreffende freak die het karton heeft meegekregen heeft er niets van gezegd (daar is ook wat van te vinden). Maar goed, fout aan onze kant. De freaks die ook de betreffende cake moesten krijgen moeten dan nooit gedwongen een vervangen uitzoeken. Hier stickert niemand tegenop!

    Maar laten we deze interessante discussie hierbij laten voor wat het is. Dit is namelijk een topic voor outlet aanbiedingen dus hebben we weer wat extra voorraden toegevoegd:

    Transbombes voor 71 euro
    Total event van Broekhoff voor 99,99
    Genius box voor 65,00
    en we hebben nog 1 on the beat en 1 x garden party 2 en 1x Rampage XL box en die mag je hebben voor 75,00
    Moscow Glory - een dikke 30 mm bak voor 15,99
    Laatst gewijzigd door Bredavuurwerk; 8 januari 2020 om 23:55

  21. Deze 7 gebruikers waarderen Bredavuurwerk voor het bericht:


Pagina 5 van 62 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •