Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 62 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 921
  1. #31
    VWC-Lid Bredavuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    576
    Thanks
    169
    1.690 waarderingen in 377 posts
    Indien je meerdere bestellingen wilt plaatsen graag de extra orders plaatsen in het laatste afhaalblok van 23:59 - 00:00.

    Indien je een acount hebt gehad op de oude freaksite moet je even een nieuwe aanmaken. We zijn over op een nieuw systeem. Mocht je al een account hebben op de nieuwe site maar niet meer in kunnen loggen stuur dan even een email naar [email protected]. Pakken wij 'm zsm op zodat je weer in kunt loggen.

  2. Deze 3 gebruikers waarderen Bredavuurwerk voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid MelvinVW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Berichten
    247
    Thanks
    62
    248 waarderingen in 84 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robin_oosterhout Bekijk bericht
    erg mooie prijzen, maar mijn banksaldo is nog aan het herstellen van de afgelopen weken 😜 ik kijk over een paar maanden wel weer...al is die transbomber champ edition wel erg aanlokkelijk voor 150 eurie...
    Jep, precies dit haha

  4. #33
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robin_oosterhout Bekijk bericht
    erg mooie prijzen, maar mijn banksaldo is nog aan het herstellen van de afgelopen weken 😜 ik kijk over een paar maanden wel weer...al is die transbomber champ edition wel erg aanlokkelijk voor 150 eurie...
    En dan bestellen anderen hem in December voor 250 euro en krijgen hem geleverd. Jij krijgt voor 150 euro een vervanger. Ik ben altijd een beetje huiverig voor dit soort acties zo vroeg..
    Vuurwerk is een passie!

  5. #34
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    En dan bestellen anderen hem in December voor 250 euro en krijgen hem geleverd. Jij krijgt voor 150 euro een vervanger. Ik ben altijd een beetje huiverig voor dit soort acties zo vroeg..
    Nee voor 250 euro een vervanger. Zelf ook meegemaakt vorig jaar een stars over barcelona voor 25 besteld deze was er niet en mocht voor ik geloof 50 euro wat anders uitzoeken. Heb vervolgens een aanbieding gepakt van de thunderstorm waardoor ik er 2 kon halen voor die 25 die ik eigenlijk had betaald.

    De cakes waren niks maar het was een prima deal. Dat de cakes niks zijn ken breda niks aan doen
    365 days a year pyromaniac

  6. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Berichten
    84
    Thanks
    6
    205 waarderingen in 39 posts
    Iemand nog tips qua assortiment hier wat je moet aanschaffen?

  7. #36
    VWC-Lid Dennish's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2017
    Berichten
    105
    Thanks
    65
    91 waarderingen in 33 posts
    Staan een heel hoop mooie dingen tussen, hangt er net vanaf waar je naar op zoek bent.

  8. #37
    VWC-Lid Bredavuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    576
    Thanks
    169
    1.690 waarderingen in 377 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    En dan bestellen anderen hem in December voor 250 euro en krijgen hem geleverd. Jij krijgt voor 150 euro een vervanger. Ik ben altijd een beetje huiverig voor dit soort acties zo vroeg..
    Met deze redenering uitleveren hebben wij nog nooit gedaan. En gaan we ook nooit doen.

  9. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2017
    Berichten
    277
    Thanks
    36
    188 waarderingen in 100 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elmerk Bekijk bericht
    Iemand nog tips qua assortiment hier wat je moet aanschaffen?
    de laatste bredas final countdown. erg dik.

    bunker blaster

    crown legacy (zelfde als sizzlig stars)

  10. #39
    VWC-Lid Goldpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2014
    Locatie
    Midden Nederland
    Berichten
    607
    Thanks
    1.250
    512 waarderingen in 199 posts
    Goede actie, beviel afgelopen jaar ook goed. Het enige waarmee ik zit zijn de afhaaltijden. Zijn/komen er dit jaar ook afhaaltijden in de ochtend of begin avond?
    -FireworksHolland-

  11. #40
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    Ik zie dat jullie een nieuw 19sh assortiment (Evolution Fireworks BredaVuurwerk's Buurt Assortiment 6x19sh) hebben, helaas kan ik hier verder geen informatie over vinden. Hebben jullie hier filmpjes van of waar kan ik deze mee vergelijken?

  12. #41
    VWC-Lid Vuurwerk079's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    653
    Thanks
    356
    407 waarderingen in 166 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knalpak Bekijk bericht
    Ik zie dat jullie een nieuw 19sh assortiment (Evolution Fireworks BredaVuurwerk's Buurt Assortiment 6x19sh) hebben, helaas kan ik hier verder geen informatie over vinden. Hebben jullie hier filmpjes van of waar kan ik deze mee vergelijken?
    Als het goed is zijn dit 6 cakes van het happy hardcore assortiment van evo

  13. Deze gebruiker waardeert Vuurwerk079 voor het bericht:


  14. #42
    VWC-Lid Bredavuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    576
    Thanks
    169
    1.690 waarderingen in 377 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
    Als het goed is zijn dit 6 cakes van het happy hardcore assortiment van evo
    Correct!

  15. Deze gebruiker waardeert Bredavuurwerk voor het bericht:


  16. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2016
    Berichten
    191
    Thanks
    91
    342 waarderingen in 94 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    En dan bestellen anderen hem in December voor 250 euro en krijgen hem geleverd. Jij krijgt voor 150 euro een vervanger. Ik ben altijd een beetje huiverig voor dit soort acties zo vroeg..
    Je kunt je geloofwaardigheid als winkel maar een keer kwijtraken. Elke winkel die dit probeert zou, terecht, compleet afgemaakt worden zowel hier als op/in overige (sociale) media.

    Heeft BredaVuurwerk jou op deze manier benadeeld? Zo niet dan vind ik jouw opmerking tegen smaad aanschurken.

    Verder lees je de voorwaarden niet goed, je krijgt vervangend vuurwerk naar keuze twv de adviesprijs. Overigens hoef je dit niet te accepteren, je kunt ook gewoon je geld terugvragen.

  17. #44
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    606
    910 waarderingen in 444 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horsetails Bekijk bericht
    Je kunt je geloofwaardigheid als winkel maar een keer kwijtraken. Elke winkel die dit probeert zou, terecht, compleet afgemaakt worden zowel hier als op/in overige (sociale) media.

    Heeft BredaVuurwerk jou op deze manier benadeeld? Zo niet dan vind ik jouw opmerking tegen smaad aanschurken.

    Verder lees je de voorwaarden niet goed, je krijgt vervangend vuurwerk naar keuze twv de adviesprijs. Overigens hoef je dit niet te accepteren, je kunt ook gewoon je geld terugvragen.
    Ik denk dat het smaad is. Breda vuurwerk geeft je de mogelijkheid om een vervanger voor de adviesprijs uit te zoeken. Heb je in januari iets gekocht voor €150 en is de adviesprijs €300 dan mag je in december iets voor €300 uitzoeken mocht het product niet aanwezig zijn. De adviesprijs halen ze van Vuurwerkbieb.nl af. Heb dit overigens al 2 jaar meegemaakt...
    Ik heb een kort lontje.......

  18. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2016
    Berichten
    191
    Thanks
    91
    342 waarderingen in 94 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
    Ik denk dat het smaad is. Breda vuurwerk geeft je de mogelijkheid om een vervanger voor de adviesprijs uit te zoeken. Heb je in januari iets gekocht voor €150 en is de adviesprijs €300 dan mag je in december iets voor €300 uitzoeken mocht het product niet aanwezig zijn. De adviesprijs halen ze van Vuurwerkbieb.nl af. Heb dit overigens al 2 jaar meegemaakt...
    Ja dat is een mooie regeling, maar hoofdzaak is dat je krijgt wat je hebt besteld.

    Maar jij hebt dus de afgelopen 2 jaar producten die je in de freakactie hebt besteld niet gekregen? Welke producten waren dit?

Pagina 3 van 62 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •