Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    pluk net een video van yt met de geisterblitz zoals deze bij Roder is geschoten. Word deze versie bij jullie verkocht ? https://youtu.be/FXoQp8X_8PQ

    Comment


      Ga daar maar wel van uit! Zo zal die ook verkocht worden dit jaar.
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        Toch nog even gebruik gemaakt van de freakprijzen! Bestelling 4 bij Breda is de deur uit

        Comment


          Via Via kreeg ik van de week een bericht met aantal filmpjes van Nederlands consumenten vuurwerk wat getest werd in China. Het zou gaan over onder andere de nieuwe box van Breda vuurwerk , simply the best . Gelijk even navraag gedaan bij de mannen van breda vw en het bleek waar te zijn. Het bleek zelfs een filmpje van de productie te zijn. En ze vonden het ook niet erg dat hij hier geplaatst werd.

          Comment


            Wow wat een bak hey! Tempo ligt laag maar de spreiding van die 30mm box is heel breed zo te zien. Ik heb hm dit jaar ook besteld en ik ben erg blij met de uitwerking van deze box! Mooi waerk mannen

            Comment


              Top ding! Hele fijne spreiding!

              Comment


                Zo'n laag tempo ben ik niet zo fan van maar de brede spreiding van de boeketten maakt een hoop goed. Final countdown had vorig jaar ook een langzaam tempo maar achteraf vond ik dat ook een goede box, dus moet goed komen met deze.

                Comment


                  Wat een mooie bak en wat een spreiding. Damn.. had deze wel willen hebben. Zal volgend jaar dan wel worden.

                  Comment


                    Prachtige bak, als dit inderdaad echt productie is heb je een hele mooie bak in de straat.
                    The 31st of December..

                    Comment


                      Dit is inderdaad onze bak.

                      Filmpje is direct na produceren van de box gemaakt. Vermoedelijk zal de cake iets sneller lopen zodra o.a. het lont verder is gedroogd.

                      Comment


                        Terug op voorraad: Twilight en Breakout van de Poema lijn (Wolff)

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door martino Bekijk bericht
                          Via Via kreeg ik van de week een bericht met aantal filmpjes van Nederlands consumenten vuurwerk wat getest werd in China. Het zou gaan over onder andere de nieuwe box van Breda vuurwerk , simply the best . Gelijk even navraag gedaan bij de mannen van breda vw en het bleek waar te zijn. Het bleek zelfs een filmpje van de productie te zijn. En ze vonden het ook niet erg dat hij hier geplaatst werd.
                          Pff, ik dacht dat ik inmiddels wel wist wat ik nu wilde...
                          Nu ga ik weer twijfelen

                          Prachtige bak! Ik houd wel van die bakken die niet op extreem tempo gaan.

                          Comment


                            Mooie box, complimenten, zal komende week mijn bestelling is gaan plaatsen. Dit jaar weer eens in Breda bestellen, en deze box staat op de lijst.

                            Comment


                              Komt er deze week nog een weekend-actie? Wil graag nog een bestelling doen maar wil toch dit even afwachten

                              Comment


                                Komt de nieuwe 3 staps fluitcake van Broekhoff nog terug op de website ?
                                Knaap!

                                Comment

                                Working...
                                X