Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 62 van 62 EersteEerste ... 1252606162
Weergegeven resultaten: 916 t/m 921 van 921
  1. #916
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juli 2007
    Berichten
    91
    Thanks
    414
    137 waarderingen in 53 posts
    Top Tips van Flip de Sprinkhaan!
    - HocusPocus

  2. Deze gebruiker waardeert HocusPocus.Pyro voor het bericht:


  3. #917
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2017
    Berichten
    41
    Thanks
    0
    17 waarderingen in 11 posts
    Ik heb altijd goede ervaringen gehad met grote voorbestellingen bij bredavuurwerk. al jaren praten mensen over deze zaak alsof ze niks goed doen. maar bij mijn bestellingen is er nooit wat zoek geraakt of dat ze het niet konden leveren. Wel dat ze wat extra's gaven omdat ik er al jaren kom. Ik schrik van deze reacties van vele leden en hoop ook dat hun daar nooit meer bestellen al is het maar om de sfeer te behouden! ik heb ook mijn bestelling verschoven en mocht dat geld ervan verdwijnen weet ik in iedergeval dat het bij een zaak is die altijd hard voor me bestellingen heeft gezorgd! veel succes bredavuurwerk en ik hoop dat deze ellendige tijd weer snel voorbij is!

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Pyro0162 voor het bericht:


  5. #918
    VWC-Lid NiekB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2019
    Locatie
    Sterksel
    Berichten
    764
    Thanks
    334
    892 waarderingen in 329 posts
    Ik was eigenlijk niet meer van plan om te reageren gezien de reactie van Breda. Uiteraard overmacht dat er een sterfgeval is onder het personeel alleen geeft in mijn ogen geen 'recht' om maar 1,5 maand niks te communiceren (zonder gevoelloos over te komen) en uitspraken te doen 'Kies wel de juiste BV voor de rechtszaak'. Brulbeer heeft op een aantal punten gewoon gelijk, heb de reactie van Breda nu een aantal keer gelezen en Bredavuurwerk kruipt duidelijk in de slachtoffer rol. Alle freaks worden over 1 kam geschoren door ze...

    Ik wacht af waar ze mee komen maar de tip communicatie geld alleen dat het werkt als het van 2 kanten komt, anders wordt het trekken aan een spreekwoordelijk dood paard. Ik hoop dat ik m'n geld gewoon terug krijg komende tijd en dat er maar veel freaks vertrouwen blijven houden in BredaVuurwerk zodat ook hun nog vele jaren kunnen bestaan.

    Hier ga ik het bij laten wat betreft BredaVuurwerk op dit forum.

  6. Deze 10 gebruikers waarderen NiekB voor het bericht:


  7. #919
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Berichten
    795
    Thanks
    346
    341 waarderingen in 188 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiekB Bekijk bericht
    Ik was eigenlijk niet meer van plan om te reageren gezien de reactie van Breda. Uiteraard overmacht dat er een sterfgeval is onder het personeel alleen geeft in mijn ogen geen 'recht' om maar 1,5 maand niks te communiceren (zonder gevoelloos over te komen) en uitspraken te doen 'Kies wel de juiste BV voor de rechtszaak'. Brulbeer heeft op een aantal punten gewoon gelijk, heb de reactie van Breda nu een aantal keer gelezen en Bredavuurwerk kruipt duidelijk in de slachtoffer rol. Alle freaks worden over 1 kam geschoren door ze...

    Ik wacht af waar ze mee komen maar de tip communicatie geld alleen dat het werkt als het van 2 kanten komt, anders wordt het trekken aan een spreekwoordelijk dood paard. Ik hoop dat ik m'n geld gewoon terug krijg komende tijd en dat er maar veel freaks vertrouwen blijven houden in BredaVuurwerk zodat ook hun nog vele jaren kunnen bestaan.

    Hier ga ik het bij laten wat betreft BredaVuurwerk op dit forum.
    Ik zat zelf lang te twijfelen hier nog eenmaal te reageren. Bedankt voor je reactie, uitstekend verwoord en sluit mij er volledig bij aan en ook gedeeltelijk bij Brulbeer. Ik ben blij met de reactie en opheldering van Breda, dat helpt een hoop. Maar eerlijk gezegd blijft er door de reactie wel weinig ruimte over voor een andere visie dan die van Breda...

    Sluit mij verder ook aan bij dat dit het laatste is wat ik er over ga zeggen. Hopelijk krijgt iedereen z'n geld snel terug die daar om heeft gevraagd en kunnen we na wat rustige maanden straks weer rustig aan beginnen met toewerken naar de mooiste dag van het jaar!

  8. #920
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Ik ga hier inhoudelijk ook niet teveel over zeggen, maar zie over de jaren wel een terugkerend patroon.

    1) Onvoldoende communicatie Breda
    2) klagende forumleden en andere forumleden die het geklaag ‘liken’
    3) communicatie vanuit Breda met excuses en tegelijkertijd veel geklaag over de manier waarop klanten met Breda omgaan/communiceren
    4) (dezelfde, eerst nog klagende) forumleden die blij zijn met de reactie van Breda en de situatie respecteren/accepteren

    Ik zie niet echt een verbetering, waarbij ik het te kort door de bocht vind om de schuld alleen bij de klanten te leggen. Het verbaast me in het verlengde daarvan ook dat dergelijke ‘onvrede’ van beide kanten niet of nauwelijks in andere freakwinkeldraadjes voorkomt.

  9. Deze 14 gebruikers waarderen bonzo26 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  10. #921
    VWC-Lid Adnoctum's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2016
    Berichten
    925
    Thanks
    1.603
    1.569 waarderingen in 427 posts
    Persoonlijk denk ik dat iedereen hier een ander gevoel bij heeft. De een denkt dat hij of zij zijn geld kwijt is en de ander heeft geen vertrouwen in het voortbestaan van Breda vuurwerk. Persoonlijk heb ik alleen maar goede ervaringen met deze winkel en ik denk ook echt dat ze sterk terug zullen komen. Ik heb er dit jaar zelf niets besteld maar ik weet uit ervaring van eerdere jaren dat er altijd juist en oprecht word geleverd. Op 1 of andere manier vind er ieder jaar wel een terechte of onterechte aanval plaats op dit forum. Ik zou dit gewoon rechtstreeks met hun regelen want zij openen hier een topic om reclame te maken voor hun artikelen en niet om in discussie te gaan met ontevreden klanten. De jaren hiervoor stonden we met z'n allen nog te genieten van gratis bier broodjes frikadel en kroket tijdens de freakmiddag en inmiddels is het 1 groot drama.
    Geef ze even de tijd wellicht dat t wat langer duurt dan een andere winkel maar er word ongetwijfeld voor iedereen een juiste oplossing gevonden.

  11. Deze 2 gebruikers waarderen Adnoctum voor het bericht:


Pagina 62 van 62 EersteEerste ... 1252606162

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •