Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 62 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 921
  1. #76
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    Dat zijn inderdaad vervelende omstandigheden waar je weinig aan kan doen. Het lijkt me in ieder geval leuk om eens de zaak vanaf de andere kant te bekijken.

    Even een ander vraagje, klopt de prijs van de Exklusive Star 214’s? Deze heeft geen van/voor prijs, jullie verkochten hem voor 50 euro, maar nu voor 100. En komt de 1.2” Bad A## box van Mania dit jaar in jullie collectie of gaat/is hij er helemaal uit?

  2. #77
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    606
    910 waarderingen in 444 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
    Wij zijn ontzettend blij, en gelukkig maar, dat veel freaks dit ook beginnen in te zien. Dit jaar hebben we sterk getwijfeld of we weer gratis vuurwerk zouden weggeven bij de outlet-bestellingen. Uiteindelijk gekozen om het niet te doen. En waarom? Het afgelopen jaar waren er een aantal dozen Crown Mix in de bunker achter een stapel cakeboxen terechtgekomen waardoor ze niet werden gevonden. Dit was een gratis cake die men kreeg bovenop de dikke outletprijzen die we al boden. Begrijpelijk dat je 'm verwacht en ook de teleurstelling begrijpen we als freak volledig, maar om er in de winkel zoveel stampei over te trappen als sommige deden, is het ons echt niet meer waard. In dat geval hebben sommigen er echt voor gezorgd dat we dit niet meer doen en dat vinden we ergens erg jammer.
    Ik voel mij niet aangesproken in deze. Heb geen stampij gemaakt, los van de teleurstelling dat de Crown Mix (en nog een andere) er niet waren. Jullie hebben een goede vervanger meegeven en daarmee was het klaar.
    Ik ben overigens geen persoon die massa's producten koopt bij 1 winkel, en daarom ben ik blij ben met de prijzen die jullie bieden ook voor de mensen met minder grote bestellingen.

    Wij waren een half uur te vroeg en hebben dat half uur gewacht en daarna de bestelling meegekregen. Het nieuwe concept werkte dus prima. We hadden nog wat los besteld en via Vuurwerkmania nog een separate bestelling. Dus konden wij die bestellingen eerst ophalen en nog wat rondneuzen in de winkel. Hier en daar hebben we nog een praatje gemaakt en kregen nog een pilsje. Dikke prima dus!

    Maargoed, hoe groot je bestelling ook is, je mag toch wel balen als iets niet aanwezig is? Je kijkt toch uit naar bepaalde producten en dan is het jammer als je hem niet krijgt. Kwaad worden is een ander verhaal.... Ik heb genoeg vuurwerkwinkels gehad die niet eens een goede regeling hadden. Jullie hebben een prima regeling en denken gewoon mee. Daarom ben ik er 29 december gewoon weer bij.

    Bedankt voor de service en hoop dat het gezeur in deze topic eens afgelopen is
    Ik heb een kort lontje.......

  3. Deze 3 gebruikers waarderen funkyi voor het bericht:


  4. #78
    VWC-Lid Bredavuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    576
    Thanks
    169
    1.690 waarderingen in 377 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Dat zijn inderdaad vervelende omstandigheden waar je weinig aan kan doen. Het lijkt me in ieder geval leuk om eens de zaak vanaf de andere kant te bekijken.

    Even een ander vraagje, klopt de prijs van de Exklusive Star 214’s? Deze heeft geen van/voor prijs, jullie verkochten hem voor 50 euro, maar nu voor 100. En komt de 1.2” Bad A## box van Mania dit jaar in jullie collectie of gaat/is hij er helemaal uit?
    Kom gerust een langs om kennis te maken, Arahon. Je bent zeker niet de eerste die via het forum bij ons terecht is gekomen.

    Exklusive Star stond er inderdaad niet juist op, nu wel! Bad Ass komt niet meer terug!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
    Ik voel mij niet aangesproken in deze. Heb geen stampij gemaakt, los van de teleurstelling dat de Crown Mix (en nog een andere) er niet waren. Jullie hebben een goede vervanger meegeven en daarmee was het klaar.
    Ik ben overigens geen persoon die massa's producten koopt bij 1 winkel, en daarom ben ik blij ben met de prijzen die jullie bieden ook voor de mensen met minder grote bestellingen.
    We hebben het ook zeker niet over jou! No worries! Balen mag sowieso, we schreven dat teleurstelling erbij hoort.

    Daarnaast lezen we ook veel liefde en lovende woorden in dit topic terug! Hiervoor bedanken we jullie graag!

  5. Deze gebruiker waardeert Bredavuurwerk voor het bericht:


  6. #79
    VWC-Lid LiamVB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 september 2015
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    396
    Thanks
    841
    196 waarderingen in 100 posts
    Hoeveel stuks zitten er in een karton losse dumbum cakes en hoeveel in een karton dumbum compound ? En in de strong salute?

  7. #80
    VWC-Lid LiamVB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 september 2015
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    396
    Thanks
    841
    196 waarderingen in 100 posts
    Domme vraag, heb het al gevonden

  8. #81
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    608
    Thanks
    243
    297 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LiamVB Bekijk bericht
    Hoeveel stuks zitten er in een karton losse dumbum cakes en hoeveel in een karton dumbum compound ? En in de strong salute?
    https://www.vuurwerkbieb.nl/klasek/d...-dumbum-1620mm
    https://www.vuurwerkbieb.nl/klasek/d...-dumbum-6420mm
    https://www.vuurwerkbieb.nl/rubro-vu...-strong-salute

    Lang leven de zoekmachines

  9. #82
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Tof om te zien dat jullie meer Broekhoff zijn gaan voeren. Die hebben altijd al kwalitatief vuurwerk gehad en dat lijkt met het jaar zelfs beter te worden. Perfect om dit soort producten dus voor freakprijzen te kopen

  10. #83
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Zeker weten wel, ik vind het voor kleine klanten leuk dat ze bijna dezelfde prijs betalen maar die kleine bestellingen zorgen voor te veel drukte. Daarom loopt het ook in de soep.
    Kleinere klanten ( die jij benoemt met bestellingen bestaande uit cakes tot €500,00 ).... sorry hoor, maar je bent niet goed wijs
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  11. Deze 11 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  12. #84
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Misschien begrijp je het op een dag.

    Ik wens breda veel succes dit jaar!
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  13. #85
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Misschien begrijp je het op een dag.

    Ik wens breda veel succes dit jaar!
    In vergelijking met bestellingen van 2000 euro is 500 euro een kleine bestelling, en ja in vergelijking met 6 volle dozen is een bestelling met 20 losse cakes wat minder soepel af te handelen, ja dat is eenmaal zo. Maar de winkel kiest er gelukkig voor om het voor iedereen mogelijk te maken om veel verschillende soorten vuurwerk voor lage prijzen te verkopen. Daar moeten we gewoon blij mee zijn.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  14. Deze 2 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  15. #86
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2019
    Berichten
    137
    Thanks
    0
    107 waarderingen in 54 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Misschien begrijp je het op een dag.

    Ik wens breda veel succes dit jaar!
    Iemand die 150 euro uit geeft aan een paar cakes kan daar toch even veel plezier in hebben dan iemand die het 10 keer zo veel uitgeeft. Gun iedereen hun plezier.

  16. #87
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
    Wij zijn ontzettend blij, en gelukkig maar, dat veel freaks dit ook beginnen in te zien. Dit jaar hebben we sterk getwijfeld of we weer gratis vuurwerk zouden weggeven bij de outlet-bestellingen. Uiteindelijk gekozen om het niet te doen. En waarom? Het afgelopen jaar waren er een aantal dozen Crown Mix in de bunker achter een stapel cakeboxen terechtgekomen waardoor ze niet werden gevonden. Dit was een gratis cake die men kreeg bovenop de dikke outletprijzen die we al boden. Begrijpelijk dat je 'm verwacht en ook de teleurstelling begrijpen we als freak volledig, maar om er in de winkel zoveel stampei over te trappen als sommige deden, is het ons echt niet meer waard. In dat geval hebben sommigen er echt voor gezorgd dat we dit niet meer doen en dat vinden we ergens erg jammer.



    Tips zijn altijd welkom! Goed personeel staan we ook altijd voor open. Lijkt je werken een vuurwerkwinkel iets, neem dan gerust contact met je op. Ik durf een krat bier naar keuze in te zetten, dat het in praktijk niet zo makkelijk werkt en dat je er na afloop op terugkomt.

    Er zijn vele factoren die je niet kunt voorkomen. Ik geef nog een voorbeeld dat ook direct de reden is waarom niet sommige producten niet uitgeleverd hebben gekregen. Een bepaalde cake was op in de kleine kluis en een nog ietwat onervaren kracht dacht dat de cake in kwestie een cakebox was en gaf een vol karton (12 cakes in een karton) mee ipv 1 stuk. Betreffende freak die het karton heeft meegekregen heeft er niets van gezegd (daar is ook wat van te vinden). Maar goed, fout aan onze kant. De freaks die ook de betreffende cake moesten krijgen moeten dan nooit gedwongen een vervangen uitzoeken. Hier stickert niemand tegenop!

    Maar laten we deze interessante discussie hierbij laten voor wat het is. Dit is namelijk een topic voor outlet aanbiedingen dus hebben we weer wat extra voorraden toegevoegd:

    Transbombes voor 71 euro
    Total event van Broekhoff voor 99,99
    Genius box voor 65,00
    en we hebben nog 1 on the beat en 1 x garden party 2 en 1x Rampage XL box en die mag je hebben voor 75,00
    Moscow Glory - een dikke 30 mm bak voor 15,99
    Waar kan de 'sollicitatie' naartoe?

  17. #88
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Komt de exklusive 214sh cakebox nog terug ?
    Knaap!

  18. #89
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Berichten
    808
    Thanks
    537
    728 waarderingen in 269 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Waar kan de 'sollicitatie' naartoe?
    Ik ben zelf senior-magazijnbeheerder in een technisch onderhoudsmagazijn. + 4.2 milj. voorraadwaarde en draai nu een onderhoudstop die drie weken duurt a 68 uur p. week. ( Dus ik weet wel een beetje wat werkdruk en hectiek inhoud...)

    Als ik een inschatting moet maken hoe het loopt tijdens de drie verkoopdagen bij vwb met dagen waar voor 270.000 word omgezet denk ik dat die drie verkoopdagen ook het maximale is wat je menselijk aan kan.(dus je gaat behoorlijk stuk denk ik ....)

    En dan de voorbereiding erbij, mijn inschatting is dat je echt goed in je schoenen moet staan om in deze organisatie mee te kunnen draaien. (bezint eer ge begint....)


    On topic:

    Dus nu al lekker een extraatje aan het verdienen om weer ff los te gaan in de outlet.

  19. #90
    VWC-Lid Bredavuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    576
    Thanks
    169
    1.690 waarderingen in 377 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Waar kan de 'sollicitatie' naartoe?
    Stuur gerust je motivatie naar [email protected]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
    Komt de exklusive 214sh cakebox nog terug ?
    Nee, voorlopig nog niet!

Pagina 6 van 62 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •