Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Had een paar dagen geleden "simply the best" die nieuwe breda box besteld bij jullie, gewoon op de gok. Weten jullie wanneer daar meer info over komt?

    Comment


      Mooie updates, geeft misschien al een inkijkje welke producten van broekhof uitloop zijn. Maar kan ook voorbarig zijn en gewoon goede onderhandelingen van Breda moet mezelf weer inhouden om niks bij te kopen.
      https://www.youtube.com/user/flutsjah/

      Comment


        Ik dacht dat 84,- voor W-triple layer al bijzonder laag was, jullie gaan er lachend onderdoor...hahaha
        En niet te vergeten €5.25 voor de monster ride dat is een belachelijk lage prijs!!!

        Mooie actie hebben jullie maar voormij te ver weg.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Ajax Bekijk bericht
          Had een paar dagen geleden "simply the best" die nieuwe breda box besteld bij jullie, gewoon op de gok. Weten jullie wanneer daar meer info over komt?
          Die waren we aan ´t uploaden en was nog niet de bedoeling dat ´ie online komt. Maar het wordt een heel toffe box in samenwerking met Broekhoff, 100 shots 30 mm.

          Comment


            Wat een geweldige prijzen! Die w triple layer is echt zo ontzettend goed geprijsd! Weer een nieuwe bestelling!

            Comment


              Goede berichten! Denk dat het wel een mooie samenwerking wordt met broekhoff!

              Comment


                Moet je elke keer 65 euro besteden? ik heb namelijk al bestelling gedaan, en voor eventueel bijbestellen moet je dan weer 65 euro besteden?

                Comment


                  Dank allemaal voor jullie enthousiasme! Let op: sommige prijzen blijven niet zo laag, dus profiteer op tijd!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Robin30 Bekijk bericht
                  Moet je elke keer 65 euro besteden? ik heb namelijk al bestelling gedaan, en voor eventueel bijbestellen moet je dan weer 65 euro besteden?
                  Het minimale order bedrag blijft voorlopig 65 euro!

                  Comment


                    ook als je al eens besteld hebt?

                    Comment


                      Hoi, Ik had per mail gevraagd of mijn afhaaltijd iets zou kunnen worden verschoven?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Robin30 Bekijk bericht
                        ook als je al eens besteld hebt?
                        Ja het is wel jammer, want vaak zie ik nog wel eens 1 leuk product van 15-30 euro staan.
                        Gisteren toevallig dan een W-Shape dominator van 80 euro, alleen een paar dagen terug heb ik toch maar niet besteld omdat ik toen niet aan het minimumbedrag kwam.
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Robin30 Bekijk bericht
                          ook als je al eens besteld hebt?
                          Jep! Voor de mooie kortingen die we bieden, een prima bedrag vinden wij! Later in het jaar wordt het bedrag wat lager.

                          Oorspronkelijk geplaatst door pyrothijsje Bekijk bericht
                          Hoi, Ik had per mail gevraagd of mijn afhaaltijd iets zou kunnen worden verschoven?
                          Je hebt een antwoord!

                          Comment


                            Kunnen jullie ook een Hummer cake aanbieden?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door cakeboxfreak Bekijk bericht
                              Kunnen jullie ook een Hummer cake aanbieden?
                              We zouden niet weten welke importeur er nu een goede betaalbare hummer cake aanbiedt!?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
                                We zouden niet weten welke importeur er nu een goede betaalbare hummer cake aanbiedt!?
                                Xplode heeft op dit moment een erg goede hummer cake, de psychobilly. Misschien is er een mogelijkheid om die naar Nederland te halen.
                                Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                                Comment

                                Working...
                                X