Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 32 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 469
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2011
    Berichten
    87
    Thanks
    133
    56 waarderingen in 23 posts
    Voor mij is het dicht in de buurt of ik moet er een uur voor rijden. En dat heb ik er niet voor over

  2. #32
    VWC-Lid picollo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    265
    Thanks
    175
    181 waarderingen in 88 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robinn6 Bekijk bericht
    Beste liefhebbers,

    Na het online zetten van onze speciaal voor jullie ingerichte webshop is er even radiostilte geweest. De afgelopen twee weken stonden in het teken van veel negativiteit rondom vuurwerk, zowel landelijk als plaatselijk in gemeenten. We zijn veel in gesprek met diverse partijen en lokale Vuurwerkbunker.nl vestigingen en doen ons best om onze kant van het verhaal te vertellen zodat we ook komend jaar gewoon kunnen verkopen. Verder zijn we bezig om de Vuurwerkbunker.nl Specials lijn te vernieuwen en te verbeteren en zijn we de collectie voor 2020-2021 verder aan het vormgeven om ook dit jaar weer een topcollectie aan te kunnen bieden.

    Toch willen we even reageren op de bijna enkel negatieve berichten in dit topic met betrekking tot onze prijzen. We hebben het grootste gedeelte van de prijzen nagekeken en alles is goedkoper dan in december of gelijk. We zien dat in dit topic sommige prijzen vergeleken met weekend acties vorig jaar, bijvoorbeeld de Bunker Blaster. Deze is nu in januari €85.- en we hebben deze afgelopen jaar ook tijdelijk voor €80.- aangeboden, maar dat is dan een tijdelijke actie en niet de standaard prijs. Dit soort acties komen uiteraard later in het jaar ook weer voorbij. Daarnaast zien en horen we dat er elders producten tegen bijna inkoopprijs aangeboden worden, voor een gezonde onderneming is dit echter niet werkbaar. Als je bij ons je vuurwerk bestelt krijg je wat je besteld hebt (uitzonderingen zoals Cracker Fountain door gebrek aan communicatie bij de leverancier daar gelaten), zonder onzekerheid, zonder lang te hoeven wachten en hiervoor is een beste organisatie nodig wat simpelweg geld kost. Daarnaast bestaan merken als Evolution en Pangu niet meer zoals dat ooit was en zijn inkoopprijzen enorm gestegen.

    @Torr, de Azul voor €100 is een actie vanuit Lesli Vuurwerk waar wij als winkel niets over te zeggen hebben. Op een dergelijke actie verliest de winkel in feite geld, omdat dit na ontvangst uitgepakt en verwerkt moet worden, vervolgens weer door iemand ingepakt worden en uitgegeven naar de klant terwijl deze staat te wachten met een oliebol en een kopje koffie. Kortom, hier zitten ook nog manuren in. Een winkel kan dit zelf niet aanbieden voor die prijs en dus is dit niet een ‘normale’ prijs.

    We gaan kijken of we een paar mooie acties voor dit weekend en/of de week erna kunnen maken, stay tuned!

    Vandaag zijn alle ABA producten weer toegevoegd inclusief de staffel kortingen

    Respect voor deze reactie Robin. Mensen zijn tegenwoordig te gierig voor woorden en kijken alleen naar hun centen.
    Ik bestel al jaren met plezier bij jullie en de afhandeling + het ophalen van de bestelling gaat nergens zo soepel als bij jullie (en ik heb in de jaren heel wat winkels bezocht).
    Tot nu toe stond ik iedere keer met max 10 minuten weer buiten, terwijl er zat winkels zijn waar ik uren heb gestaan en dat maakt voor mij de afweging erg simpel. Buiten dat is alles te regelen met een simpel e-mailtje dus het persoonlijk contact tussen klant en winkel is ook helemaal top. Ieder jaar hebben jullie weer super acties en heb er alle vertrouwen in dat het dit jaar niet anders zal zijn. Blijf vooral zo door gaan er zijn genoeg mensen die het wel waarderen

    Hopelijk niet teveel acties voor maart want Valencia gaat toch echt even voor hahah

  3. Deze 11 gebruikers waarderen picollo voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  4. #33
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.956
    789 waarderingen in 319 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door picollo Bekijk bericht
    Respect voor deze reactie Robin. Mensen zijn tegenwoordig te gierig voor woorden en kijken alleen naar hun centen.
    Ik bestel al jaren met plezier bij jullie en de afhandeling + het ophalen van de bestelling gaat nergens zo soepel als bij jullie (en ik heb in de jaren heel wat winkels bezocht).
    Tot nu toe stond ik iedere keer met max 10 minuten weer buiten, terwijl er zat winkels zijn waar ik uren heb gestaan en dat maakt voor mij de afweging erg simpel. Buiten dat is alles te regelen met een simpel e-mailtje dus het persoonlijk contact tussen klant en winkel is ook helemaal top. Ieder jaar hebben jullie weer super acties en heb er alle vertrouwen in dat het dit jaar niet anders zal zijn. Blijf vooral zo door gaan er zijn genoeg mensen die het wel waarderen

    Hopelijk niet teveel acties voor maart want Valencia gaat toch echt even voor hahah
    Inderdaad respect voor de reactie van Robin en inderdaad service en kwaliteit van werken is zeer goed.

    Feit blijft echter dat sommige producten duurder zijn dan verwacht. Als medefreaks dan besluiten andere acties af te wachten in de hoop het elders of op een later moment voor een betere prijs te krijgen vind ik het persoonlijk nogal wat om ze te gierig voor woorden te noemen.

    Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Het is ook een sport om het maximale uit ons verdiende/ gespaarde geld te halen.

    Wellicht ben jij in de positie om te kopen wat je wilt tegen elke prijs maar veel van ons niet!!

  5. Deze 14 gebruikers waarderen the mighty two voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  6. #34
    VWC-Lid picollo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    265
    Thanks
    175
    181 waarderingen in 88 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
    Inderdaad respect voor de reactie van Robin en inderdaad service en kwaliteit van werken is zeer goed.

    Feit blijft echter dat sommige producten duurder zijn dan verwacht. Als medefreaks dan besluiten andere acties af te wachten in de hoop het elders of op een later moment voor een betere prijs te krijgen vind ik het persoonlijk nogal wat om ze te gierig voor woorden te noemen.

    Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Het is ook een sport om het maximale uit ons verdiende/ gespaarde geld te halen.

    Wellicht ben jij in de positie om te kopen wat je wilt tegen elke prijs maar veel van ons niet!!
    Ik kan me er zeker wat bij voorstellen ik moet net zo hard werken voor me centen als jij Maar er zijn voor mij meer dingen dan alleen de prijs en ben best bereid wat meer te betalen voor service en klantvriendelijkheid. Gezien de historie van deze winkel weet je zeker dat er nog goede acties gaan komen. Daarom begrijp ik niet dat men dan gelijk zo negatief moet doen als het een keer niet helemaal is wat men verwacht, iets met geven en nemen. Maar zo heeft iedereen andere normen en waarden dat is zo mooi aan een forum

  7. Deze gebruiker waardeert picollo voor het bericht:


  8. #35
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.956
    789 waarderingen in 319 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door picollo Bekijk bericht
    Ik kan me er zeker wat bij voorstellen ik moet net zo hard werken voor me centen als jij Maar er zijn voor mij meer dingen dan alleen de prijs en ben best bereid wat meer te betalen voor service en klantvriendelijkheid. Gezien de historie van deze winkel weet je zeker dat er nog goede acties gaan komen. Daarom begrijp ik niet dat men dan gelijk zo negatief moet doen als het een keer niet helemaal is wat men verwacht, iets met geven en nemen. Maar zo heeft iedereen andere normen en waarden dat is zo mooi aan een forum
    Ik denk dat de negativiteit die jij ervaart een kwestie van interpretatie is. Ik ervaar het namelijk niet. Meeste reacties over de prijs kwamen op mijn feitelijk over en ik zie er ook positieve reacties mbt de service tussen staan.

    Ik ben het 100% met je eens dat service, communicatie, wachttijden en assortiment ook een rol spelen en dat ieder een afweging moet maken of deze pluspunten een hogere (eigenlijk minder lage) prijs waard zijn.

    Ik struikelde vooral over de opmerking over gierigheid....

    Last but not least verschillende waarden en meningen houden dit forum inderdaad mooi en dynamisch.

    Last but not least II. Ga zo door. Ik vind jullie prijzen prima en met de wens om naar wat minder winkels te gaan is jullie assortiment lekker breed !!

  9. Deze 4 gebruikers waarderen the mighty two voor het bericht:


  10. #36
    VWC-Lid spanischcracker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Locatie
    .......
    Berichten
    947
    Thanks
    898
    1.232 waarderingen in 334 posts
    Uiteraard denk ik dat elke freak het waardeert dat er een actie georganiseerd wordt. Afgelopen jaar voor het eerst geweest en toen waren er ook mooie combo deals. Volgens mij had ik alle 3 de dragonboxen voor 210 euro en mijn broertje de limited edition 1,2 en 3 voor net zo'n bedrag.

    Het is natuurlijk een beetje een sport om zoveel mogelijk vuurwerk voor zo weinig mogelijk geld te shoppen. En of de service nou top is of heel slecht. Als ik een Noi-z hier voor 153 kan kopen of ergens anders voor 115...

    Maar we wachten de extra acties gewoon nog even af. Zat vorig jaar ook zat moois tussen!!!

  11. Deze 3 gebruikers waarderen spanischcracker voor het bericht:


  12. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Berichten
    212
    Thanks
    567
    623 waarderingen in 154 posts
    Beste liefhebbers,

    Zoals beloofd hebben we een aantal artikelen extra in de aanbieding gezet! De aanbiedingen blijven tot zondag 28 januari online staan.

    Wild lion 75 euro
    Exploding eagle 75 euro
    Black caiman 75 euro
    Poisonous Panther 75 euro
    Acatanango 110 euro
    Colorful city 80 euro
    Bunker Baas 100 euro
    Bunker Blaster 80 euro
    Double Revolt 155 euro
    Dumbum 16/20mm 9.40 euro
    Dumbum 64/20mm 37 euro
    Mega Willows (Evo) 110 euro
    Branco (Evo) 110 euro
    Cracker variations (Funke) 28.50 euro
    White Panther (Luypears) 42 euro
    Barbary Lion (Luypears) 21.50
    Canana Lynx (Luypears) 28 euro
    Code red 86 euro
    Climax 19 95 euro


    Uitverkocht zijn nu:

    Skyline on fire
    Azul
    Blitzgewitter

    Vragen of verzoekjes zijn welkom!

    Fijne zondag.
    Laatst gewijzigd door tobias; 20 januari 2020 om 08:47

  13. Deze 5 gebruikers waarderen tobias voor het bericht:


  14. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2020
    Berichten
    47
    Thanks
    2
    20 waarderingen in 16 posts
    Mooi om te zien, mooie aanbiedingen ook. Verzoekje aan mijn kant voor de 'code red, bij een leuk prijsje zeer geintresseerd in, echter houd de prijs mij tegen om deze te bestellen.(€93 tegen de vvk prijs van €99). Natuurlijk hoeven verzoeken niet gehonoreerd te worden.

  15. Deze gebruiker waardeert pyrocliff voor het bericht:


  16. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Berichten
    212
    Thanks
    567
    623 waarderingen in 154 posts
    Code red is aan de weekacties toegevoegd

  17. Deze gebruiker waardeert tobias voor het bericht:


  18. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.482
    Thanks
    580
    847 waarderingen in 367 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tobias Bekijk bericht
    Beste liefhebbers,

    Zoals beloofd hebben we een aantal artikelen extra in de aanbieding gezet! De aanbiedingen blijven tot zondag 28 januari online staan.

    Wild lion 75 euro
    Exploding eagle 75 euro
    Black caiman 75 euro
    Poisonous Panther 75 euro
    Acatanango 110 euro
    Colorful city 80 euro
    Bunker Baas 100 euro
    Bunker Blaster 80 euro
    Double Revolt 155 euro
    Dumbum 16/20mm 9.40 euro
    Dumbum 64/20mm 37 euro
    Mega Willows (Evo) 110 euro
    Branco (Evo) 110 euro
    Cracker variations (Funke) 28.50 euro
    White Panther (Luypears) 42 euro
    Barbary Lion (Luypears) 21.50
    Canana Lynx (Luypears) 28 euro
    Code red 86 euro


    Uitverkocht zijn nu:

    Skyline on fire
    Azul
    Blitzgewitter

    Vragen of verzoekjes zijn welkom!

    Fijne zondag.
    Komt de blitzgewitter wel weer beschikbaar ?

  19. Deze gebruiker waardeert jeremy21 voor het bericht:


  20. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Berichten
    212
    Thanks
    567
    623 waarderingen in 154 posts
    Aankomend seizoen zullen we deze naar alle waarschijnlijkheid wel weer inkopen

  21. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Berichten
    212
    Thanks
    567
    623 waarderingen in 154 posts
    Climax 19 (omlabeling van Extreme salute 2.0) is toegevoegd aan de actie voor 95 euro!

  22. #43
    VWC-Lid Giygas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2018
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    717
    Thanks
    1.095
    651 waarderingen in 211 posts
    Wat een mooie acties zeg, baal als een stekker dat ik nog moet herstellen van vorig jaar, dus nog even geen bestellingen

  23. Deze gebruiker waardeert Giygas voor het bericht:


  24. #44
    VWC-Lid knift's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Berichten
    335
    Thanks
    130
    299 waarderingen in 106 posts
    Echt een top zaak (pijnacker) super goed geregeld, vriendelijk en heel sfeervol.
    De acties zijn mijn inziens ook dik in orde.

  25. Deze gebruiker waardeert knift voor het bericht:


  26. #45
    VWC-Lid getiem's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2011
    Berichten
    175
    Thanks
    65
    102 waarderingen in 54 posts
    Met deze weekactie, mooie prijzen!

Pagina 3 van 32 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •