Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huit’s Vuurwerkshow 2019-2020 [4K]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Huit’s Vuurwerkshow 2019-2020 [4K]

    Dit jaar wilde ik het iets rustiger aan doen; vorig jaar was wel erg veel gestress en teveel werk. Dus wat minder gekocht maar toch voldoende voor een showtje van ca 7 minuten. Voorbereiding pakte goed uit, ik was 29 december om 13.00 uur al klaar! Daarna hoefde ik me alleen nog maar druk te maken om de mist. Want dat was helaas nog wel een dingetje. Hier in het noorden waren de voorspellingen niet al te best dus ik had besloten om de show eerder in de avond te schieten. Plan was om het zicht in de gaten te houden en zodra het iets begon dicht te trekken te beginnen. Maar ik had niet verwacht dat het binnen een minuut zo snel kon opzetten. Dus was ik toch nog net iets te laat waardoor het toch wat mistte. Vooral voor het filmen was dit jammer, dat kwam er lang niet zo mooi uit als het in werkelijkheid was. Want met die windstilte was het echt geweldig!! We hebben genoten. Hier zijn wat foto's van de voorbereiding en natuurlijk het filmpje van de show. Alles gefilmd met de GoPro HERO 5 van mijn buurman, behalve de Blue Night Fire, dat stukje is van de Samsung S7 van mijn vrouw; door de dichttrekkende mist deed die het bij deze cake beter.

    De schietlijst:
    -5x Sreetmuscle
    -Yellow River + 2x Lights of Heaven
    -German Fanstyle
    -2x 1.2" Glitter Willow 2 Colorz
    -The Branco
    -2x Evo Bomber
    -2x Immortal Gold
    -Blue Night Fire
    -3x Special #5 + 3x Return of the Phoenix [MOD]

    Alles uitgeladen
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Uitgepakt.jpg
Vertoningen:1
Grootte:160,0 KB
ID:	1614886

    Werk in uitvoering
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Werk in uitvoering.jpg
Vertoningen:1
Grootte:188,7 KB
ID:	1614887

    Alles klaar
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Klaar.jpg
Vertoningen:1
Grootte:214,2 KB
ID:	1614888

    En het eindresultaat op film (kan in 4k)

    #2
    Lekkere show hoor!
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

    Comment


      #3
      Mooie show met mooie kwaliteit spullen. Show is mooi geschoten en de foto's maken het wel helemaal af. Ziet er top uit hoor
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Bedankt weer voor de beelden. Prachtige show is het geworden, ondanks dat het wat minder is qua hoeveelheid vergeleken door de jaren heen. De film is ook nog opvallend goed gelukt ondanks het weer. Die foto's zijn ook echt een toevoeging. Bedankt!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Hele mooie show!
          Deze eens rustig bekeken net.
          De schietlijst die je er bij hebt staan, is dat daadwerkelijk de volgorde waarop de items zijn afgestoken?
          De fonteinen op je foto, waar zijn die in de show?
          There is no such thing as enough fireworks.

          Comment


            #6
            Holy shit heb dit topic helemaal gemist. Wat een mooi showtje. Zit erg strak in elkaar. Complimenten.

            Wat mij betreft valt of staat een show vaak al met de opening. In jou geval heel goed gedaan, lekker rustig starten met een volle lucht.

            Ook goed om te zien dat je werk besteed hebt aan een veilige setup.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
              Hele mooie show!
              Deze eens rustig bekeken net.
              De schietlijst die je er bij hebt staan, is dat daadwerkelijk de volgorde waarop de items zijn afgestoken?
              De fonteinen op je foto, waar zijn die in de show?
              Dank
              Schietlijst is inderdaad de volgorde.

              De fonteinen waren bedoeld als begin, maar omdat de mist zo snel kwam opzetten heb ik die maar niet gedaan.

              Comment


                #8
                Echt een heel mooie show dit zeg! De combinatie van de Branco tussen de Glitter Willow 2 Colorz en Evo Bomber in, vind ik wel erg gaaf bedacht.
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment

                Working...
                X