Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Berichten
    795
    Thanks
    346
    341 waarderingen in 188 posts

    Pyro-freak's warm-up show

    Ha mede-freaks,

    Al jaren steek ik eigenlijk m’n vuurwerk één voor één af of in kleine projecten. Zo kan ik er zelf meer van genieten en haal ik meer uit m’n avond.
    Ik loop al wel een tijd rond met het idee van het schieten van een show maar dit is er nog niet van gekomen. Tot nu.

    Helaas in december te horen gekregen dat m’n schoonvader ernstig ziek is. Hij geniet altijd erg van mijn vuurwerk dus besloten om het anders aan te pakken en twee shows te schieten. één om 22.00 die vooral diende als warmdraaier en één om 00.00 wat de grotere show zou worden.
    Het was wel lastig om iets leuks neer te zetten omdat ik mijn collectie niet gekocht had op basis van een show die ik wilde schieten maar dit pas bedacht nadat alles besteld was.

    Helaas gooide de mist roet in het eten dus m’n 00.00 uur show staat er nog…. Dat is wel een bittere pil.

    Hieronder beelden van de 22.00 show. Het is geen chaos show maar desondanks ben ik er zelf wel tevreden over (op de haperende mega 6 star na) want mijn publiek heeft genoten en ik zelf ook. Dat was voor mij het belangrijkste.
    Volgend jaar nog iets werken aan het tempo erin houden maar ben vastbesloten volgend jaar mijn geplande 00.00 show fiks uit te breiden en hem hopelijk alsnog te schieten voor m’n schoonvader.

    Schietlijst:

    2 x The Gunner
    5 x Valk 9-16
    2 x Valk Big 19
    3 x WCKD SIX
    3 x Mega 6
    1 x Valk Professional 40
    1 x Black Thunder Box
    1 x Zero Tolerance
    1 x Strong Celebration.



    Enjoy!


    Ps. Hieronder een greep uit de dozen die onder andere in m'n 00.00 show geschoten zouden worden.

    Infinity Compound
    Spinnerz 2 Colorz
    Metallion blitz
    Black Cobra 120
    6 Elements
    Limited edition 1
    Event omnium
    4 Seasons
    Katan Special 4
    Katan Special 5
    Xtreme Salutebox

  2. Deze 3 gebruikers waarderen pyro-freak voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Marc_87's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Locatie
    Voorne aan Zee
    Berichten
    549
    Thanks
    231
    390 waarderingen in 131 posts
    Ziet er goed uit hoor! Past nog prima in elkaar zo. Mooie gedachte ook om het zo te doen, heb je top gedaan.

    Jammer van de 00:00 uur show.

  4. Deze gebruiker waardeert Marc_87 voor het bericht:


  5. #3
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Mooie beelden Pyro-freak, leuk topic ook. Geen leuke reden, maar wel tof van je dat je dit zo oppakt. Beste lijst ook wat je over hebt, dat moet dit jaar een hele dikke show worden dan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •