Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VuurwerkMania No Limits 640's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Je ziet precies net niks

    Nouja, wel een beetje wat je er van kan verwachten, 5 grams shots, vergelijkbaar met wat er uit die 100 shots blokjes komt. Die zijn heel populair, en daar betaal je al snel 32 cent per shot. Dit komt neer op 14 cent per shot (hij stond voor 89 euro in Breda te koop) en €8,90 per 64 shots cake.
    Voor de kleinere portomonee toch gewoon een leuke compound voor €90. Nee je steelt er de show niet mee maar je hebt wel minuten lang plezier
    Ben benieuwd of er nog een keer een beter filmpje langskomt
    Ik heb een kort lontje.......

    Comment


      #17
      Wow prachtige beelden van wat kleurtjes ergens achter een dikke laag mist

      Comment


        #18
        Zoals beloofd heren,


        Helaas is het filmpje van mij eigen hd cam niet gelukt, omdat ik er pas na 3 minuten achter kwam dat hij niet aan stond dus daarom een telefoon filmpje, maar in ieder geval niet in de mist dus je ziet goed wat ie doet.






        ik vind het een leuk ding voor het geld en zou hem zo weer kopen (mischien wel x2 om de pauzes van de compounds te kunnen overlappen.

        Comment


          #19
          Tja, wat moet je er van zeggen. Het is allemaal wel veel van hetzelfde. vanaf 3:45 begint het wel ergens op te lijken (vanaf circa ergens midden in de 8e cake), maar de rest ervoor is allemaal nogal dertien in een dozijn. Maar goed, dat vind ik ook van die 100 shots blokjes, en die zijn hier ook populair. Voor 90 euro koop je veel kruit, maar daar is het ook wel mee gezegd.

          Voor datzelfde geld koop je ook een Templar Box, Amsterjam en 2x een Monster Ride. Persoonlijk zou ik liever daar voor kiezen.

          Comment


            #20
            voor 87 euro koop jij een templar box ee amsterjam en 2x monsterride?????? wil wel weten waar jij je vuurwerk koopt dan.....

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
              voor 87 euro koop jij een templar box ee amsterjam en 2x monsterride?????? wil wel weten waar jij je vuurwerk koopt dan.....
              Dat vraag ik mij ook af....
              Ik heb een kort lontje.......

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                voor 87 euro koop jij een templar box ee amsterjam en 2x monsterride?????? wil wel weten waar jij je vuurwerk koopt dan.....
                Ik ben uit gegaan van 89 euro, maar dat terzijde: Templar Box is 49 euro in de Outlet/Freak (en Black Friday via Mania), Amsterjam ging voor 30 euro op ‘Pyro Monday’ via Mania (zonder extra kosten) en Monster Ride kom je regelmatig tegen in Freakshops voor 5 euro per stuk, soms zelfs minder. Voor c.a. 89 euro kon je dat voor die prijs afhalen in Breda.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                  Ik ben uit gegaan van 89 euro, maar dat terzijde: Templar Box is 49 euro in de Outlet/Freak (en Black Friday via Mania), Amsterjam ging voor 30 euro op ‘Pyro Monday’ via Mania (zonder extra kosten) en Monster Ride kom je regelmatig tegen in Freakshops voor 5 euro per stuk, soms zelfs minder. Voor c.a. 89 euro kon je dat voor die prijs afhalen in Breda.
                  Is het niet een beetje appels met peren vergelijken? Templar box, Amsterjam en monster Ride zijn allen mooier per shot maar is dit gewoon een klein kaliber compound waar je minuten lang naar kijken? Ik snap echt dat mensen dit wel voor €90 kopen!
                  Ik heb een kort lontje.......

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
                    Is het niet een beetje appels met peren vergelijken? Templar box, Amsterjam en monster Ride zijn allen mooier per shot maar is dit gewoon een klein kaliber compound waar je minuten lang naar kijken? Ik snap echt dat mensen dit wel voor €90 kopen!
                    Ik wil maar aangeven welke Mania producten je voor een gelijkaardige prijs kan kopen. Als iemand zonder kennis van zaken mij zou vragen voor een budget van 89 euro Mania producten aan te schaffen, dan zou ik eerder de genoemde producten adviseren i.p.v. de No Limit. Naar mijn mening is dat meer waar voor je geld.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                      Ik wil maar aangeven welke Mania producten je voor een gelijkaardige prijs kan kopen. Als iemand zonder kennis van zaken mij zou vragen voor een budget van 89 euro Mania producten aan te schaffen, dan zou ik eerder de genoemde producten adviseren i.p.v. de No Limit. Naar mijn mening is dat meer waar voor je geld.
                      Ik begrijp je wel hoor maar ik denk dat het een prima compound is voor de budget markt waar mensen lekker een paar minuten naar vuurwerk kunnen kijken. Geef mij ook maar de eerder genoemde producten voor die prijs....
                      Ik heb een kort lontje.......

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                        Ik ben uit gegaan van 89 euro, maar dat terzijde: Templar Box is 49 euro in de Outlet/Freak (en Black Friday via Mania), Amsterjam ging voor 30 euro op ‘Pyro Monday’ via Mania (zonder extra kosten) en Monster Ride kom je regelmatig tegen in Freakshops voor 5 euro per stuk, soms zelfs minder. Voor c.a. 89 euro kon je dat voor die prijs afhalen in Breda.
                        je vergeet alleen wel te vermelden dat amsterjam een bug was die om een uur of 11 sochtends alweer opgelost was....

                        Comment


                          #27
                          Mensen in de straat hadden de no limits. Echt een prima box. Als je hem
                          Zo ziet in de straat en de tijdsduur verwacht je dat die makkelijk €150/€200.
                          Ja veel zelfde effecten en geen groot effect maar voor €90 heb je toch 5 minuten lang geknal in de straat.

                          Comment


                            #28
                            Vind het toch wel een leuk product hoor! als je deze ergens in de freak voor een mooie prijs kan scoren.

                            Comment


                              #29
                              Zit te twijfelen om deze nog aan te schaffen. Staat er nog een te koop in Deventer.
                              Denk dat ik ze dan all at once schiet voor wat chaos.
                              Zo cake voor cake is het net niks volgens mij.

                              Comment

                              Working...
                              X