Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Berichten
    990
    Thanks
    569
    1.253 waarderingen in 367 posts

    4k uploaden naar YouTube?

    Wanneer ik mijn filmpje upload naar YouTube gaat resolutie behoorlijk omlaag , wat doe ik fout ?
    Gefilmd met iphone 8

  2. #2
    VWC-Lid WitteRook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2018
    Berichten
    318
    Thanks
    352
    226 waarderingen in 88 posts
    4K heeft bij YT wel even de tijd nodig te renderen (20min of zo). Neem aan dat je iPhone wel in de 4K stand staat? ;) Gisteren met een iPhone 11 deze gesloten en YT maakt er 4K van...

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Berichten
    990
    Thanks
    569
    1.253 waarderingen in 367 posts
    Ik had hem idd op 4k 60fps ingesteld.

  4. #4
    VWC-Lid WitteRook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2018
    Berichten
    318
    Thanks
    352
    226 waarderingen in 88 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
    Ik had hem idd op 4k 60fps ingesteld.
    Lastig... heb je een voorbeeldje op YT?

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Berichten
    990
    Thanks
    569
    1.253 waarderingen in 367 posts
    Ja dat heb ik , niet dat het een vette video is , maar wanneer de kwaliteit wat beter zou zijn komen er net wat meer details in beeld als dat YouTube het nu laat zien .
    Heb je zelf vanuit imovie geupload of via d je foto/video bibliotheek op de telefoon ?

  6. #6
    VWC-Lid WitteRook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2018
    Berichten
    318
    Thanks
    352
    226 waarderingen in 88 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
    Ja dat heb ik , niet dat het een vette video is , maar wanneer de kwaliteit wat beter zou zijn komen er net wat meer details in beeld als dat YouTube het nu laat zien .
    Heb je zelf vanuit imovie geupload of via d je foto/video bibliotheek op de telefoon ?
    Denk dat je euvel in iMovie zit, heb je minimaal iMovie 10.1 ? Ik werk zelf met Adobe Premiere Pro maar dat videootje die ik liet zien heb ik eerst naar mijzelf geupload(maildrop) en toen vanaf mijn desktop naar YT gezet. Zo kan je ook meteen checken hij hij op 4K gemaild is wat eigenlijk altijd goed gaat.

    ps. Zonde van de mist zeg! Mooi spul had je!! Had hier hetzelfde na 19uur, vele boxen over

  7. Deze gebruiker waardeert WitteRook voor het bericht:


  8. #7
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Hoe heb je die video op je pc of laptop gekregen? gewoon netjes van je telefoon gehaald of via we transfer zodat je geen kwaliteit verlies hebt?

    Of heb je hem via whatsapp naar jezelf gestuurd en dan gedownload. Daarmee gaat de kwaliteit ook enorm achteruit.

  9. #8
    VWC-Lid WitteRook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2018
    Berichten
    318
    Thanks
    352
    226 waarderingen in 88 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YorickT Bekijk bericht
    Hoe heb je die video op je pc of laptop gekregen? gewoon netjes van je telefoon gehaald of via we transfer zodat je geen kwaliteit verlies hebt?

    Of heb je hem via whatsapp naar jezelf gestuurd en dan gedownload. Daarmee gaat de kwaliteit ook enorm achteruit.
    Je hebt ook een iPhone dus; video selecteren, dan forwarden via je email en dan gewoon een mailadres gebruiken die je ook op je PC hebt(mailen naar jezelf dus), dan krijg je omdat het bestand groot is de optie: MAILDROP. Dan krijg je een berichtje in je email dat je je bestand kan downloaden via een speciale link en voila zo heb je het video bestand op de pc na downloaden. Kan misschien wel makkelijker maar zo doe ik het altijd. Hoop dat t lukt!

  10. #9
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Gewoon usb kabeltje in je telefoon, eentje in je desktop. In je software bewerken en dan renderen op minimaal 25 mbp/s en dan 3840x2160 op 60fps.

    Btw, gezien het iPhone is zou t zomaar kunnen dat je miss een dongle of extra kabeltje moet kopen om hem met je pc te verbinden. Wat ik nu in ieder geval op je video zie is dat hij maximaal 1080p is en ook slechts 30 fps in plaats van 60.

  11. #10
    VWC-Lid WitteRook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2018
    Berichten
    318
    Thanks
    352
    226 waarderingen in 88 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
    Btw, gezien het iPhone is zou t zomaar kunnen dat je miss een dongle of extra kabeltje moet kopen om hem met je pc te verbinden. Wat ik nu in ieder geval op je video zie is dat hij maximaal 1080p is en ook slechts 30 fps in plaats van 60.
    Klopt, USB van de iPhone naar PC connect wel maar laat geen content zien ;)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •