Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    We zijn compleet uitverkocht.


    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20201231-WA0033.jpg
Vertoningen:1
Grootte:88,7 KB
ID:	1583793

    Comment


      Fijne jaarwisseling iedereen!

      Comment


        Beste freaks en liefhebbers.

        Iedereen de beste wensen voor 2021.

        Team Vuurwerk Almere Haven.

        Comment


          Team Vuurwerk Almere Haven jullie ook de beste wensen. Als ik zag wat er hier gisteren in in het dorp de lucht in is gegaan begint het toch weer serieus te kriebelen. Dus kom maar op met die mooie F2 aanbiedingen.

          Had zelf ook nog wat over en iets over 12 gefakkelt.

          Comment


            Beste freaks


            Ik heb een vraag wij hebben nog 2 volle karton luchthuilers liggen van Funke in geel en groen.

            Is hier nog behoefte aan dan wil ik deze na de Lock Down eventueel uitleveren op een zaterdag ?

            Mijn idee is om even de shop open te zetten met CAT1 een paar dagen heb ook nog wat losse artikelen liggen van 1 tot 5 artikelen dan zet ik deze ook open voor die dag.

            Ik wilde deze namelijk niet neerleggen in het schap bij de supermarkt.


            Ik zal dan een Freak prijs morgen er van maken en OP=OP voor de snelle beslisser.
            Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 1 January 2021, 23:52.

            Comment


              Ik heb wel oren naar nog wat luchthuilers en wat klein spul, al ben ik bang dat die lockdown nog wel verlengd gaat worden...

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door T-rixxer Bekijk bericht
                Ik heb wel oren naar nog wat luchthuilers en wat klein spul, al ben ik bang dat die lockdown nog wel verlengd gaat worden...

                Inmiddels heb ik Cat1 open gezet eind januari dan ophalen OP=OP

                Het is van alles wat en heel beperkt beschikbaar ik ga de laatste zaterdag van Januari dan even open.


                Dennis

                Comment

                Working...
                X