Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De nieuwe weekaanbieding

    We fluiten de aankomende week door

    200 shots Saturn
    300 shots Line of Fire
    1000 shots Line of Fire

    Sterling 16 en de 64 Shots

    Comment


      Hier ook maar is even rondkijken van de week! Tijdje er totaal uit geweest qua vuurwerk, maar begint ineens weer te kriebelen, zeker met zulke acties in de omgeving!

      Comment


        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20200707-135253_Chrome.jpg
Vertoningen:1
Grootte:36,3 KB
ID:	1579600

        Wanneer ik wil betalen krijg ik steeds error melding. Zal het wel later nogmaals proberen.

        Comment


          Sow, 2x line of fire besteld.
          Laatste bestelling was in mei met rambam. Was hoognodig om weer is wat te bestellen!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
            [ATTACH=CONFIG]54358[/ATTACH]

            Wanneer ik wil betalen krijg ik steeds error melding. Zal het wel later nogmaals proberen.
            De hele dag werkte het gewoon, meermaals van alles in en uit mijn mandje gezet en nu kom ik niet meer in de webshop..
            Krijg ook deze melding
            I love Mines

            Comment


              Ga even nakijken en contacten.

              Dennis

              Comment


                Even een update ze zijn hard aan het nakijken wat het probleem is op dit moment bij Pos.

                Dennis

                Comment


                  Even een filmpje van de Sterling Thunder uit de weekactie. Dit is echt een 20mm cake met best flinke spreiding en een goede burst. Het is weliswaar een éénvoudig effect, alleen zeker een prima cake.

                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    Beste freaks

                    Ik ben bezig met de website.

                    Bestellen is nog niet mogelijk achter de schermen zijn we bezig met pos.

                    Ik meld als alles juist is en correct met de voorraad enz.

                    Dennis

                    Comment


                      Het was heel verleidelijk om te bestellen.
                      Had al mandje vol spullen en richting het betalen maar het goede wil had me te pakken. Niet besteld

                      Comment


                        Ik zag inderdaad al wat producten dat voorheen uitverkocht was en nu niet meer. Verleiding was groot

                        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                        Beste freaks

                        Ik ben bezig met de website.

                        Bestellen is nog niet mogelijk achter de schermen zijn we bezig met pos.

                        Ik meld als alles juist is en correct met de voorraad enz.

                        Dennis

                        Comment


                          Zo als een aantal freaks al hebben gezien zullen we meteen overstappen naar een nieuwe bestel site.

                          De storing die gisteren was heeft hier ook mee te maken wij draaiden namelijk nog op het oude systeem van pos.

                          Wat we nu aan het doen zijn is alles op de juiste manier aan het overzetten naar de nieuwe portaal achter de schermen.

                          Ik hou jullie op de hoogte als alles naar me zin is zal die weer open gaan.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                            Zo als een aantal freaks al hebben gezien zullen we meteen overstappen naar een nieuwe bestel site.

                            De storing die gisteren was heeft hier ook mee te maken wij draaiden namelijk nog op het oude systeem van pos.

                            Wat we nu aan het doen zijn is alles op de juiste manier aan het overzetten naar de nieuwe portaal achter de schermen.

                            Ik hou jullie op de hoogte als alles naar me zin is zal die weer open gaan.
                            Vergeet niet ook een werkende SSL verbinding aan te bieden, een certificaat dat bij het nieuwe adres hoort.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                              Vergeet niet ook een werkende SSL verbinding aan te bieden, een certificaat dat bij het nieuwe adres hoort.
                              Klopt wordt geregeld

                              Comment


                                Ziet er goed uit, de nieuwe website!
                                Een idee voor de volgende weekaanbieding.... Na de fluiters misschien deze week om de knalcakes in t zonnetje te zetten?

                                Comment

                                Working...
                                X