Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts

    Mavcovic Oud en Nieuw Show 2019 - 2020

    Op een familieverjaardag kwam opeens ter sprake of ik nog weer een keer een vuurwerkshowtje ging schieten. Jaja, in september en dus op tijd voor Freakacties. Maar eigenlijk was ik niet van plan om weer het overgrote deel zelf te betalen. Gelukkig hoefde dat ook niet. Na wat donaties links en rechts konden we een mooi showtje schieten.

    Schietlijst:
    Cracker Fontanen - Funke
    Mega 6 Star (9 stuks) - Vuurwerkmania
    Metallion Blitz - Vuurwerkmania
    Transbomber Champions Edition - Rubro
    Funkenweiden Variations - Funke
    Barbary Lion - Luypaers
    Funkenweide Variations - Funke
    E-Pulse - Vuurwerktotaal
    The Branco - Evolution
    6x Kometenbomben 2 - Funke
    9x Eccentric Shots - Evolution
    6x Kometenbomben 2 - Funke
    2x Wicked Whistle - Vuurwerktotaal
    Crackling Chry 2.0 - Zena
    2x Wick@ Sick - Vuurwerktotaal
    2x Schlossgeist - Blackboxx
    Dumbum 16 Shots - Klasek / Vuurwerktotaal

    Voordat ik de show ging opzetten kwam een buurman met een Transbomber XXL van Vuurwerk Discount aanzetten. De lat lag dus gelijk hoog. Na een ietswat chaotische show opbouw waarbij de adrenaline door mijn aderen gierden kon de show starten. De show verliep erg goed! Af en toe helaas wat pauzes omdat ik niet op tijd was aangekomen bij het volgende potje of omdat ik mijn veligheid belangrijker vond dan een goede overgang. Helaas viel er ook een potje om, gelukkig zijn er daardoor geen omstanders geraakt. Alle producten presteerden erg goed, er zaten geen floppers tussen. Wel had ik de verkeerde Transbomber Champions Edition compound als eerste aangestoken, die was eigenlijk pas voor in de finale bedoeld. Ook kon ik de 3 Crackling waaiers niet veilig allemaal tegelijk aankrijgen. Het publiek heeft hier echter niks van gemerkt. Erg veel complimenten ontvangen en meteen de vraag wanneer we dit weer gingen doen. Mijn gevoel is echter dat dit de laatste keer was. Stoppen op je hoogtepunt! Maar wie weet hoe ik me daar in de toekomst over voel.

    De show:


    Aan iedereen: bedankt voor het kijken en de beste wensen!
    Laatst gewijzigd door Mavcovic; 1 januari 2020 om 18:49

  2. Deze gebruiker waardeert Mavcovic voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •