Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 51
    VWC-Lid jakhal's schermafbeelding
    Thanks
    1.680
    Thanked 2.298 Times in 967 Posts
    Hopelijk is er bij veel mensen begrip en tolerantie voor de situatie en kunnen velen alsnog vanavond wat moois de lucht in schieten.

Wij hebben echt zo ontzettend veel geluk gehad, was hier in Roermond de beste stookavond in jaren. Na 2 uur inderdaad aardig mistig maar goed toen zat ik allang en breed aan de bitterballen en Grand Prestige.
    Pollius Fireworks.

VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Thanks
    862
    Tot ongeveer elf uur goed kunnen stoken in duiven daarna was beduidend minder door de dichter wordende mist.

VWC-Lid
    Thanks
    34
    Toen ik onderweg was naar Lisserbroek zag het er heel slecht uit, zo rond 19:15 uur. Rond 21:00 uur werd het steeds beter tot prima omstandigheden. Zo zie je maar soms komt het op zijn pootjes terecht.

Voor de mensen die wel in de mist zaten, klote!
    Vuurwerk doet boemmm.

VWC-Lid
    Thanks
    34
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Hopelijk is er bij veel mensen begrip en tolerantie voor de situatie en kunnen velen alsnog vanavond wat moois de lucht in schieten.
    Tolerantie en begrip, ik hoop het ook voor de mensen die in de mist zaten.
    Vuurwerk doet boemmm.

VWC-Lid BigBoy's schermafbeelding
    Thanks
    40
    Hier was het redelijk te doen, maar als ik sommige berichten lees.... Heel erg sneu voor die mensen.

VWC-Lid
    Thanks
    95
    hier in medemblik ook drama met mist geweest heel raar leeg gevoel wienig tot niets afgestoken maar ja scheelt voor volgend jaar weer aan koop en ken hele jaar knuffele er mee hahaha maar goed de een van mindere oudjaar nu gehad en vandaag stoken geen optie beld over buurvrouw meteen de zeurpieten op

VWC-Lid Schiedammert's schermafbeelding
    Thanks
    462
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ratje Bekijk bericht
    hier in medemblik ook drama met mist geweest heel raar leeg gevoel wienig tot niets afgestoken maar ja scheelt voor volgend jaar weer aan koop en ken hele jaar knuffele er mee hahaha maar goed de een van mindere oudjaar nu gehad en vandaag stoken geen optie beld over buurvrouw meteen de zeurpieten op
    Wat is dat toch met die zure mensen.
    Asjemenou

VWC-Lid FireworkFreakNL's schermafbeelding
    Thanks
    2
    Bij familie in Assen oud en nieuw gevierd, helaas slechte keuze gemaakt. Heb nog nooit zulke dichte mist gezien, ik schat zo'n 3/4 meter zicht als je naar boven keek. Het voelde een beetje alsof je in de wolken aan het lopen was. Heb helaas dus geen potten en vuurpijlen afgestoken omdat ik het te zonde vind. Gelukkig hadden anderen een pakket gekocht met leuke fonteinen dus heb mij prima vermaakt!

VWC-Lid
    Thanks
    46
    zo zie je maar hoe dat op kleine afstand kan verschillen als ik lees dat Arnhem en duiven slecht was terwijl ik in Zutphen van 18:00-01:00 echt prima zicht had daarna trok het wat dicht maar eigen cakes waren nog steeds te zien. Heb wel te doen met diegenen in de mist net die ene dag dat het zo moet zijn. Hopelijk kunnen jullie vanavond nog wat leuks stoken

Banned
    Thanks
    237
    Bij mij super dichte mist en geen doen doordat er ook nog een bedrijshal en woning in brand stond en de wind mijn kant op kwam. Zicht was op den duur onder de 10 meter al rond 22:00.

Alleen veel cat1 afgestoken wat super leuk was met de buurkinder en vroeg in de avond nog een paar leuke potten. Om 00:00 nog een projectje geprobeert maar dat wou echt niet en je zag er niets meer van op wat rode gloed na.

VWC-Lid
    Thanks
    5
    Hier in Veenendaal was het zicht vlak voor 0:00 uur oké te noemen, beetje mistig. Maar nadat iedereen begon te stoken was het al snel gedaan. Dikke compounds van vier huizen verder waren niet te zien, en zelf ben ik gestopt voordat de finale de lucht in ging. De effecten waren nauwelijks meer te zien, ik kon zelfs de overkant van de weg niet meer zien. Ik was verbaasd hoeveel mensen nog reteduur vuurwerk de lucht in pompten terwijl je nauwelijks meer iets kon zien. Ach, ik mag niet klagen want als ik eerlijk ben is het onze eigen verontreiniging die bij dit weertype niet weg kan en het zicht verder belemmert. Dit hoort er ook bij. Grootste nadeel; nu moet ik twee keer de straat schoonvegen Het is overigens ook nu weer best mistig, dus vraag me af of het vanavond veel beter is. We'll see.

VWC-Lid
    Thanks
    87
    Van 18:00 tot 01:00 geen mist gehad. Alles wat goed te zien van vuurpijlen tot cakes. De bewolking was niet laag genoeg dankzij de wind denk ik. Ik woon in west-Brabant tegen de grens van Zeeland en zuid Holland. Sterkte voor de rest die het wel gehad hebben.

VWC-Lid
    Thanks
    764
    Sterkte guys, hopelijk inderdaad wat tolerantievanavond (en bijvoorbeeld niet zo'n zeikdrama als ik gisteravond met een trotse hondenbezitster had)
    Laatst gewijzigd door bonzo26; 1 januari 2020 om 20:17

VWC-Lid
    Thanks
    2
    Sterkte allemaal ! Hier in oost brabant best veel geluk gehad. Af en toe was het een beetje nevelig maar dat zorgde juist voor mooie sfeer. Al het vuurwerk in de omgeving was duidelijk zichtbaar. Pas na 02:00 werd het erg mistig. Vanmorgen toen we op stonden begon de zon te schijnen.

VWC-Lid Gupje's schermafbeelding
    Thanks
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    zoals de meesten wel weten was deze jaarwisseling voor menig freak een nachtmerrie,vooral voor alle mensen in het noorden een hart onder de riem voor deze domper van een jaarwisseling.

Zat zelf ter hoogte van Emmeloord en dat was na een kwartiertje stoken al niet meer te doen.

Veel sterkte en kop omhoog naar het volgende seizoen !

PS: topic mag verplaatst worden naar beter categorie zoals countdown.
    Heb even verderop gestookt. Heb eigenlijk vanaf 8 tot half 2 niet gestookt, daarna klaarde het is in eens op. Toen is alles in een Uur er door heen gegaan, voordeel wel dat ik een groot publiek had toen haha.
    Klapchi

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten