Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oppas (27) die operazangeres knock-out sloeg na vuurwerkruzie ‘wilde neefjes bescherm

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oppas (27) die operazangeres knock-out sloeg na vuurwerkruzie ‘wilde neefjes bescherm

    Oppas (27) die operazangeres knock-out sloeg na vuurwerkruzie ‘wilde neefjes beschermen’

    De 27-jarige man die zaterdag operazangeres Mylou Mazali met gebalde vuist buiten westen sloeg, deed dat naar eigen zeggen om zijn neefjes en nichtjes te beschermen. ,,Ik wilde haar niet slaan, het was noodweer. Ze stond op het punt om de kinderen iets aan te doen”, zegt hij tegen deze site. Een ooggetuige die tussenbeide sprong bevestigt het verhaal van de man. ,,Tot mijn verbazing bleef hij juist heel rustig.”

    Het verhaal van Mylou Mazali, die na de mishandeling zelf de publiciteit opzocht, maakte veel los op sociale media. Haar volgers reageerden perplex op de beschuldiging dat kinderen haar hondje zouden hebben bestookt met vuurwerk en dat de politie haar vervolgens zou hebben ontmoedigd om aangifte te doen. Tweede Kamerlid Dilan Yesilgoz (VVD) bood zelfs aan om samen met haar naar de politie te gaan om alsnog aangifte te doen.

    In eerste instantie wilde de ‘dader’ het laten rusten, maar nu hij merkt dat Mazali actief de media opzoekt, ziet ook hij geen andere keus. ,,Ik heb met grote verbazing de berichten in de media gelezen”, zegt hij. ,,Deze vrouw presenteert zichzelf als het slachtoffer, maar uiteindelijk was zij degene die de boel liet escaleren. Ze was heel agressief, ook richting mijn nichtjes en neefjes, die helemaal in paniek waren.” Een ooggetuige die tussenbeide sprong bevestigt de lezing van de man. ,,Pas nadat ze ook de kinderen wilde aanvallen, gaf de man de vrouw een tik. Ik ben ertussen gesprongen, maar ook mij wilde ze aanvallen.”
    ‘Lafhartig gedrag!’

    Mazali zegt de reactie van de ooggetuige te betreuren. ,,Wat er allemaal aan vooraf is gegaan, heeft zij niet gezien. Ik heb vriendelijk aan de man en kinderen gevraagd om geen vuurwerk af te steken op een hondenuitlaatplaats. Ze trokken zich daar niets van aan en gooiden alsnog een stuk vuurwerk mijn kant op. Dat vond ik toch zo’n lafhartig gedrag! Het maakte me ontzettend boos, en de man die bij de kinderen was leek zich er weinig van aan te trekken.”

    De man ontkent met grote stelligheid dat zijn nichtjes en neefjes doelbewust dieren in gevaar hebben gebracht. ,,Het was ook helemaal geen knalvuurwerk, maar een grondbloem. Dat het hondje daar alsnog zo heftig op zou reageren, hadden wij niet verwacht en dat vinden we ook heel vervelend. Maar het was echt niet zo dat we haar en haar hondje hebben bekogeld. Als dat wel zou zijn, was ik ontzettend boos geworden op de kinderen.”

    ‘Niet voor rede vatbaar’

    Volgens de oom was het juist een heel onschuldige middag, tot het moment dat Mazali de confrontatie met hem aanging. ,,Ze was niet voor rede vatbaar, je kon niet fatsoenlijk met haar praten”, vertelt hij. ,,Ze vroeg meteen waar ik vandaan kwam en of er in mijn cultuur wel respect was voor vrouwen. Dat soort uitingen. Vervolgens trok ze aan mijn jas en zat ze aan mijn oor. Ik probeerde haar weg te duwen, maar toen begon ze mij meerdere keren te schoppen. Ik voelde me onveilig en wilde de kinderen ook beschermen. Toen gaf ik haar een vuist, uit noodweer. Ik wist niet hoe ik het anders moest stoppen.”

    Mazali noemt het verhaal van de man zwaar overtrokken en benadrukt dat de kinderen geen moment in gevaar zijn geweest. Ze heeft geen spijt van haar handelingen, maar zou met de kennis van nu wel anders gehandeld hebben.,,De volgende keer loop ik weg en ga ik de confrontatie met zo’n jongen niet aan. Het was fout om aan hem te zitten, maar dat was puur de emotie. Je weet bovendien niet met wie je te maken hebt. Ik had ook een mes in mijn lijf kunnen krijgen.”
    ‘Ik ben net afgestudeerd’

    De zangeres is thuis nog herstellende. Haar oogkas en wang zijn flink opgezwollen en kleuren pikzwart. Op het verzoek van de VVD om samen aangifte te doen gaat ze waarschijnlijk niet in. Ook de man wil de zaak liever laten rusten. ,,Ik ben net afgestudeerd en zit helemaal niet op nog meer gedoe te wachten. We hadden ter plekke ook onze verontschuldigingen aangeboden. Daarom ben ik ook zo verbaasd dat ze alsnog met haar eenzijdige kant van het verhaal de media heeft opgezocht. Dat doet niet recht aan de situatie. Wil ze soms bekend worden ofzo?”

    Bron: ad.nl

    #2
    Ja dat dacht ik al ja, die antivuurwerk mensen zijn soms echt hyper agressief, heb ook al meerdere doodsbedreigingen gehad voor het afsteken van Cat. 2 blokjes.
    When you stand for nothing, you fall for anything.

    Comment


      #3
      Hmm kunnen die neefjes niet beschermd worden tegen haar.
      Als ze gaat zingen, dat wil niemand aanhoren, ook die neefjes niet.

      En die neefjes, die staan zeker nu stiekem vuurwerk af te steken?
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        #4
        “je weet niet met wie je te maken hebt, ik had ook een mes in mijn lijf kunnen hebben”. echt, dat is werkelijk waar het slechtste argument ooit, helemaal als je met die gedachten in je achterhoofd alsnog begint met schoppen etc...

        emoties niet in de hand...vervolgens toch het slachtoffer uit gaan hangen bah!

        Comment


          #5
          Zij begon dus.
          wie de bal kaatst...
          Mag je tegenwoordig dan weer wel zeggen, want die zgn ge-emancipeerde vrouwe n willen gelijk behandeld worden. Dus een tik terug.
          Goed zo dus. Ik kies stelling voor die man met zn neefjes.

          Comment


            #6
            Joh dat mens is gek. Denkt dat de hele wereld om haar en haar hondje draait.
            Asjemenou

            Comment


              #7
              Hulde aan de man! Achterlijk gestoord wijf

              Comment

              Working...
              X