Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    24.998
    Thanked 11.587 Times in 5.644 Posts
    Afbeeldingen
    146

Vragen aan Wolff Vuurwerk 2020!

Het nieuwe jaar moet nog beginnen, maar er zijn zo op het forum al heel wat vragen. Daarom nu dit topic, kunnen jullie de vragen al mooi kwijt.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Thanks
    1.024
    Thanked 1.818 Times in 539 Posts
    Is het een idee om de Underground freak-lijn verder uit te breiden / nieuw leven in te blazen? Je ziet verschillende importeurs met speciale freaklijnen (denk aan de katan specials, de show lijnen van Broekhoff en Cafferata, de specialized lijn van VWtotaal), en ik denk dat Wolff hier zeker ook bij mee kan doen!

Neem een Decibel, een regelrechte topcake. Maak hier een 100sh blokje van met wat verschillende tempo's, lekker rammen op het eind, en je hebt een product dat bij veel liefhebbers in de smaak zou vallen! Of pak de all-time-favoriet Return of the Phoenix, en maak hier een compound van (met at-once-finale...)
    Verder denkend zou je ook iets met de stillere effecten die je in veel boxen/cakes ziet kunnen doen. Een dikke falling-leaves box of tail-compound bestaat nog niet echt, maar met Wolff kwaliteit zou hier zeker markt voor zijn!

VWC-Lid
    Thanks
    20
    Wordt de budgetlijn dit jaar wat meer uitgebreid? Zou graag meer 300-500 grammers willen zien rond de €20. Zeker aangezien al bewezen is dat het kan (Hangzhou, Nanjing, Peking enz)

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    2.609
    Thanked 9.028 Times in 4.063 Posts
    Afbeeldingen
    208
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackIce45 Bekijk bericht
    Wordt de budgetlijn dit jaar wat meer uitgebreid? Zou graag meer 300-500 grammers willen zien rond de €20. Zeker aangezien al bewezen is dat het kan (Hangzhou, Nanjing, Peking enz)

Ik heb dezelfde vraag, echter doel ik dan op de Decibel, Fire Throne en de Riddledust. Deze waren echt top en zijn toch meerdere klassen beter dan degene die jij benoemt.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

VWC-Lid
    Thanks
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ik heb dezelfde vraag, echter doel ik dan op de Decibel, Fire Throne en de Riddledust. Deze waren echt top en zijn toch meerdere klassen beter dan degene die jij benoemt.
    Die jij opnoemt zijn inderdaad erg goed, had de fire throne dit jaar ook. Peking is misschien wat minder, maar de hangzhou/Texas die ik voor het tweede jaar op rij had is nog steeds heel mooi. En de montana/nanjing komt op film ook heel goed over.

VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Thanks
    6.085
    Thanked 1.405 Times in 577 Posts
    Kleine wens, groot gebaar

Naam: wondertollen_50.jpg
Bekeken: 179
Grootte: 173,1 KB
    我也喜欢年纪较大的烟花

7. The Following 2 Users Say Thank You to ajaxciedjuhh For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    487
    Afbeeldingen
    1
    Gaat de overloaded als nog komen dit jaar na de afkeuring van afgelopen jaar, of schappen jullie deze van het lijstje af?

VWC-Lid pekelder's schermafbeelding
    Thanks
    136
    Komt er nog een keer een waardige vervanger van de Wasp? Wat mis ik dat potje.
    www.avpvuurwerk.nl "20

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Is het een idee om de Underground freak-lijn verder uit te breiden / nieuw leven in te blazen? Je ziet verschillende importeurs met speciale freaklijnen (denk aan de katan specials, de show lijnen van Broekhoff en Cafferata, de specialized lijn van VWtotaal), en ik denk dat Wolff hier zeker ook bij mee kan doen!

Neem een Decibel, een regelrechte topcake. Maak hier een 100sh blokje van met wat verschillende tempo's, lekker rammen op het eind, en je hebt een product dat bij veel liefhebbers in de smaak zou vallen! Of pak de all-time-favoriet Return of the Phoenix, en maak hier een compound van (met at-once-finale...)
    Verder denkend zou je ook iets met de stillere effecten die je in veel boxen/cakes ziet kunnen doen. Een dikke falling-leaves box of tail-compound bestaat nog niet echt, maar met Wolff kwaliteit zou hier zeker markt voor zijn!

de poema lijn hebben ze al graag meer daar uit breiding van

11. The Following User Says Thank You to hardstylboy For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    77
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pekelder Bekijk bericht
    Komt er nog een keer een waardige vervanger van de Wasp? Wat mis ik dat potje.
    Ja, graag een top hummercake, die missen we erg

Regels voor berichten