Winkelbanner - Piroshop Arentz
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    26.181
    Thanked 12.082 Times in 5.872 Posts
    Afbeeldingen
    147

Vragen aan Red Wire Vuurwerk 2020!

Het nieuwe jaar moet nog beginnen, maar er zijn zo op het forum al heel wat vragen. Daarom nu dit topic, kunnen jullie de vragen al mooi kwijt.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Thanks
    5.113
    Thanked 5.150 Times in 1.646 Posts
    Afbeeldingen
    1150
    Tijdens de Spielwarenmesse had Lesli vuurwerk weer een prachtige sfeervolle stand. Zo werden er veel Red Wire dummies gepresenteerd, die bijna allemaal ook in NL te koop zijn. Één daarvan trok specifiek mijn aandacht: Glitter Camuro 10sh

Naam: Redwire glitter camuro.jpg
Bekeken: 253
Grootte: 260,0 KB

Is dit ook een nieuwkomer dit jaar voor de Red Wire collectie in Nederland? Ziet er op film erg goed uit, dus zou wat mij betreft een mooie toevoeging zijn aan de collectie.
    Laatst gewijzigd door pyrofan#1; 19 maart 2020 om 20:45

3. The Following 7 Users Say Thank You to pyrofan#1 For This Useful Post:

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    26.181
    Thanked 12.082 Times in 5.872 Posts
    Afbeeldingen
    147
    Ook het bezoek aan Red Wire staat gepland voor volgende week, dus kom maar op met jullie vragen.

5. The Following 2 Users Say Thank You to omepje For This Useful Post:

VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Thanks
    1.197
    Thanked 2.213 Times in 666 Posts
    Ik vind Red Wire een leuk merk. Mooie producten, en vernieuwend op de markt. Enkele vragen:

1) Ik zie de W-shape blokken bij diverse (Duitse) freakshops aangeboden worden. Betekent dat dat deze uit het assortiment gaan? En waarom is dan gekozen deze in Duitse freakshops onder te brengen, en niet in Nederland?

2) Dropbox hero schijnt een topper te zijn geweest vorig jaar, hoorde ik van mensen die hem gehad hebben! Misschien een aanrader voor de Red Saturday actie (als die weer komt... )

3) Jullie Autograph box heb ik helaas niet kunnen halen vorig jaar, blijft deze dit jaar beschikbaar? En zou een fanshape 2.0 versie niet misschien kunnen? Wat een prachtige heldere rode bak!

4) Ik weet dat jullie cakes hebben voor in shows, met 1 kleur peony per cake. Zouden deze wat breder beschikbaar kunnen worden voor de consument?

Eigenlijk komt bovenstaande op het volgende neer: Jullie hebben veel toppers in het assortiment, waar qua consumenten veel meer in zit dat er nu uit komt! Zou erg leuk zijn om Redwire méér beschikbaar te zien, en zo nu en dan bij freakshops zou helemaal top zijn. Of een specifieke freakactie met méér producten, zoals jullie Red Saturday acties
    Laatst gewijzigd door Koala; 13 juni 2020 om 17:04

7. The Following User Says Thank You to Koala For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Ik vind China Red een leuk merk. Mooie producten, en vernieuwend op de markt. Enkele vragen:

1) Ik zie de W-shape blokken bij diverse (Duitse) freakshops aangeboden worden. Betekent dat dat deze uit het assortiment gaan? En waarom is dan gekozen deze in Duitse freakshops onder te brengen, en niet in Nederland?

2) Dropbox hero schijnt een topper te zijn geweest vorig jaar, hoorde ik van mensen die hem gehad hebben! Misschien een aanrader voor de Red Saturday actie (als die weer komt... )

3) Jullie Autograph box heb ik helaas niet kunnen halen vorig jaar, blijft deze dit jaar beschikbaar? En zou een fanshape 2.0 versie niet misschien kunnen? Wat een prachtige heldere rode bak!

4) Ik weet dat jullie cakes hebben voor in shows, met 1 kleur peony per cake. Zouden deze wat breder beschikbaar kunnen worden voor de consument?

Eigenlijk komt bovenstaande op het volgende neer: Jullie hebben veel toppers in het assortiment, waar qua consumenten veel meer in zit dat er nu uit komt! Zou erg leuk zijn om Redwire méér beschikbaar te zien, en zo nu en dan bij freakshops zou helemaal top zijn. Of een specifieke freakactie met méér producten, zoals jullie Red Saturday acties
    Je haalt China Red en Red Wire door elkaar ;-)

9. The Following User Says Thank You to GMP For This Useful Post:

VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Thanks
    1.197
    Thanked 2.213 Times in 666 Posts
    Hahaha oeps

11. The Following User Says Thank You to Koala For This Useful Post:

VWC-Lid BENZ's schermafbeelding
    Thanks
    7
    Komt er een verkooppunt in Friesland? En evt. Een freakactie?

13. The Following User Says Thank You to BENZ For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    531
    Neem aan dat volgende maand het verslag er wel is?

Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Thanks
    9.994
    Thanked 4.084 Times in 1.852 Posts
    Afbeeldingen
    192
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groningerpyro Bekijk bericht
    Neem aan dat volgende maand het verslag er wel is?
    Wij doen altijd ons best verslagen zo snel mogelijk te maken, op te sturen en weer te bewerken. Momenteel is het verslag gemaakt en opgestuurd. Wij wachten nu dus op de controle door Red Wire.

16. The Following User Says Thank You to Djaimy For This Useful Post:

Regels voor berichten