Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 97
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    26.259
    Thanked 12.130 Times in 5.886 Posts
    Afbeeldingen
    147

Vragen aan Evolution Fireworks 2020!

Het nieuwe jaar moet nog beginnen, maar er zijn zo op het forum al heel wat vragen. Daarom nu dit topic, kunnen jullie de vragen al mooi kwijt.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Komt er nog een freak actie voor Renaissance vuurwerk?

VWC-Lid
    Thanks
    1.067
    Thanked 1.722 Times in 921 Posts
    Hoe gaan jullie ervoor zorgen dat de kwaliteit en de prijzen goed blijven nu jullie met een andere importeur in zee zijn gegaan. Afgelopen jaar zag ik meen prijsstijging bij bijvoorbeeld de branco etc... en die was echt niet misselijk. Het zou jammer zijn als evo zichzelf uit de markt gaat prijzen..
    Eer was was was, was was is!

4. The Following 13 Users Say Thank You to tjopper For This Useful Post:

+ Show/Hide list of the thanked

VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Thanks
    1.197
    Thanked 1.308 Times in 789 Posts
    Komt er dit jaar wel uitbreiding van de evo specials lijn? Een 150 shots 30mm mixed shape box zou niet misstaan.

Graag ook uitbreiding van de X-Static lijn, Golden Sky Twister was echt top. Zit dat in de planning?

VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Thanks
    1.231
    Thanked 4.180 Times in 1.663 Posts
    Afbeeldingen
    179
    Ik was verbaasd over de slechte kwaliteit van de producten die dit jaar geleverd zijn. Waar is dat mis gegaan? De Eccentric Shots waren niet degelijk gebouwd, zeker anders dan vorig jaar. Had beiden in het bezit en er misschien waren de effecten het zelfde de 2018 productie ging bijna 10 meter hoger dan die van 2019.

Daarnaast voelde de MJB cake ook erg gammel aan, label ook niet strak.

Totaal niet wat je van Evolution verwacht, en doodzonde want het was vorig jaar echt stipt mijn nummer 1 importeur. Hopelijk zijn jullie niet te snel naast jullie schoenen gaan lopen.

7. The Following 4 Users Say Thank You to Ruben For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    24
    Wordt het assortiment van GVB dealers uitgebreider? De meeste hadden nu een (zeer) beperkt assortiment.

VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Thanks
    1.547
    Thanked 3.064 Times in 1.222 Posts
    Ik sluit mij aan bij bovenstaande vragen m.b.t. de kwaliteit. Het is wel degelijk minder, lossere labels, iets mindere kwaliteit Eccentric Shots. Deze heb ik namelijk kunnen vergelijken.

Hebben jullie al een alternatief in kleinere vorm van de Eccentric Shots? (zolang het nog niet officieel is dat alle singleshots eruit gaan)?
    Gaan er goede (knal) pijlen aankomen van Evolution? Vooral knal of fluitpijlen missen op de Nederlandse markt.
    http://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

VWC-Lid Sirens's schermafbeelding
    Thanks
    1.116
    Afbeeldingen
    1
    Kan er een eccentric pijl komen?

Ik vind dat de kwaliteit van jullie vuurwerk achter uit is gegaan en de prijs omhoog. Hoe gaan jullie dit in balans brengen?

Komt er een oplossing voor de freak winkels, zodat deze bijvoorbeeld muv. De laatste 2 maanden hun eigen prijs mogen bepalen?
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

VWC-Lid Marc_87's schermafbeelding
    Thanks
    113
    Hoe gaat Evolution ervoor zorgen dat de cakes met verschillende batches/jaren toch het zelfde zijn? Zie het verschil met Bomber van 2018 naar 2019 en nu.

Wat voor effect heeft GBV-Weco op het produceren van het vuurwerk? Blijven jullie bij de zelfde producent en importeert GBV-Weco dit alleen of gaat er nog iets veranderen?

12. The Following User Says Thank You to Marc_87 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    22
    Wordt de Mega Willow weer zoals de 2018 versie? 9 schoten tegelijk ipv 1 voor 1 zoals de 2019 versie?

14. The Following 2 Users Say Thank You to royduin For This Useful Post:

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    3.808
    Thanked 4.372 Times in 2.044 Posts
    Hierbij alvast een paar vragen van mijn kant:

Leuke jaarwisseling gehad Marchel?

Met welk nieuw product waren jullie het meest tevrede? En welk product vinden jullie dat er aan gewerkt moet worden?

Ik zou ook graag een compound willen zien met groot kaliber flowercrown! Gebaseerd op de Angel Dust.

Over compounds gesproken, zit er al schot in het eventuele plan vanuit het RACT om compounds eruit te halen en 2KG blokjes in te voeren? ( meer een algemene vraag )

En gaan we dit jaar nog de MasterBSC cake ontwikkelen? Master of B... S... C.. ( jij bent altijd van de namen verzinnen ).

16. The Following 2 Users Say Thank You to MasterBsc For This Useful Post:

VWC-Lid Sirens's schermafbeelding
    Thanks
    1.116
    Afbeeldingen
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Het staat idd geheel los van GBV Evolution is gewoon een merk wat inmiddels geregistreerd is en onder licentie door GBV op de markt wordt gebracht.
    Wat betreft kwaliteit zou er niks veranderd moeten zijn, echter kan het altijd voorkomen dat een product minder presteert dan beoogd, echter kan het ook voorkomen dat het beter presteert.
    Het is en blijft handwerk in China, en we proberen uiteraard te waken over de kwaliteit.
    Producten die niet zijn zoals beoogd worden uiteraard elk jaar meegenomen in een evaluatie met onze producenten.

gr
    Marchel
    Marchel, misschien klinkt het hard maar over de gehele linie is evo dit jaar van mindere kwaliteit terwijl de prijzen flink omhoog zijn gegaan.

Er worden samples geschoten waarvan keihard word gezegd dat het productie is.

Ik herken evo gewoon niet meer terug.

Laten we eerlijk wezen, dit jaar is niet zo goed verlopen. Ik hoop van harte dat je alles weer op de rit krijgt, succes.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

18. The Following 2 Users Say Thank You to Sirens For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Afbeeldingen
    1
    wat voor mij al lange tijd een wens is: zelf je compound samenstellen. kunnen jullie zoiets op de markt brengen? ik denk dat hier een grote markt voor is.

bij veel compounds vind ik drie van de vier cakes helemaal niets namelijk, of soms ben ik gewoon fan van een bepaald effect of bepaalde finale, en nu ben ik verplicht om een dure compound te kopen terwijl ik er slechts 1 specifiek effect van wil zien.

ik zou daarom graag zien dat we als klanten zelf kunnen beslissen welke effecten, met welke formaten (20/25/30 mm) we in een compound kunnen stoppen en dan gewoon doorverbinden met hoofdlont-reservelont.

in principe zou dit heel simpel op te zetten zijn. je hebt circa 20 effecten, dus als je die allemaal los verkoopt in verschillende formaten en kleuren, en je verkoopt ook losse dozen, dan kan je als klant onbeperkte samenstellingen maken.

zo zou je bijvoorbeeld een compound kunnen maken met alleen all-at-once finalecakes, of met alleen de tails van otello bijvoorbeeld, ik noem maar iets.

het is maar een idee, maar hier zou ik persoonlijk heel blij van worden.

VWC-Lid
    Thanks
    3.019
    Thanked 1.897 Times in 706 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robin_oosterhout Bekijk bericht
    wat voor mij al lange tijd een wens is: zelf je compound samenstellen. kunnen jullie zoiets op de markt brengen? ik denk dat hier een grote markt voor is.

bij veel compounds vind ik drie van de vier cakes helemaal niets namelijk, of soms ben ik gewoon fan van een bepaald effect of bepaalde finale, en nu ben ik verplicht om een dure compound te kopen terwijl ik er slechts 1 specifiek effect van wil zien.

ik zou daarom graag zien dat we als klanten zelf kunnen beslissen welke effecten, met welke formaten (20/25/30 mm) we in een compound kunnen stoppen en dan gewoon doorverbinden met hoofdlont-reservelont.

in principe zou dit heel simpel op te zetten zijn. je hebt circa 20 effecten, dus als je die allemaal los verkoopt in verschillende formaten en kleuren, en je verkoopt ook losse dozen, dan kan je als klant onbeperkte samenstellingen maken.

zo zou je bijvoorbeeld een compound kunnen maken met alleen all-at-once finalecakes, of met alleen de tails van otello bijvoorbeeld, ik noem maar iets.

je kan toch iedere cake koppelen die je wil? van ieder merk, ieder kaliber? whaha

21. The Following User Says Thank You to ghoost For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    24
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robin_oosterhout Bekijk bericht

Zoiets als Lesli een aantal jaar terug introduceerde? Dat je ze zo in elkaar kan schuiven?

Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten