Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 106 t/m 112 van 112
    VWC-Lid
    Thanks
    4.041
    Thanked 5.082 Times in 2.474 Posts
    West blijft stil, behalve een week of 2 terug een (weer opmerkelijke) mailing.

VWC-Lid
    Thanks
    225
    Taal noch teken noch geld noch vuurwerk gezien. Bij mij gaat het om een relatief kleine bestelling van 145 euro tijdens de actie in maart. Het blijft opmerkelijk stil, zeker gezien het feit dat veel andere winkels wel contact hebben opgenomen. Ik wil best doorschuiven naar volgend jaar, maar dat lijkt met deze actie niet mogelijk. Kort berichtje dat ze kijken wat ze (kunnen) doen was prettig geweest, maar dat komt vast wel. Ooit. Neem ik aan.

VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Thanks
    2.602
    Thanked 1.495 Times in 810 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LMFR Bekijk bericht
    Taal noch teken noch geld noch vuurwerk gezien. Bij mij gaat het om een relatief kleine bestelling van 145 euro tijdens de actie in maart. Het blijft opmerkelijk stil, zeker gezien het feit dat veel andere winkels wel contact hebben opgenomen. Ik wil best doorschuiven naar volgend jaar, maar dat lijkt met deze actie niet mogelijk. Kort berichtje dat ze kijken wat ze (kunnen) doen was prettig geweest, maar dat komt vast wel. Ooit. Neem ik aan.
    Dit gaat via de winkeliers zelf, niet via China Red. Ik heb van Intratuin mijn geld al terug gehad.

4. The Following User Says Thank You to RickGAE For This Useful Post:

VWC-Lid Joxer's schermafbeelding
    Thanks
    40
    West heeft na een 2e (algemene) mail nog niks van zich laten horen, dat was voor de rechtszaak en voordat Duitsland niks meer mag.
    Kruit zit in je bloed!

VWC-Lid
    Thanks
    315
    Thanked 1.209 Times in 458 Posts
    Bericht van Vuurwerkhal gekregen dat ze niet meer doorschuiven.
    Nou ja het was in elk geval een leuk gebaar deze actie van ChinaRed

VWC-Lid
    Thanks
    475
    Was dat antwoord op jou of generieke mailing?
    Ik heb niks ontvangen namelijk

VWC-Lid
    Thanks
    315
    Thanked 1.209 Times in 458 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
    Was dat antwoord op jou of generieke mailing?
    Ik heb niks ontvangen namelijk
    Ik heb een generieke mail gekregen.

Beste vuurwerkliefhebber,

Nu het vuurwerkverbod zo goed als zeker lijkt te zijn sturen wij je deze mail met belangrijke informatie over jouw bestelling bij de Vuurwerkhal. Het kan gaan om de bestelling via de Freakactie van China Red van vorig jaar of de bestelling van dit jaar via Kartonvoordeel.

Terugstorten van het bestelbedrag

Omdat het niet zeker is of we volgend jaar wel mogen afsteken, wie weet komt de overheid weer met een ander excuus, gaan wij het bestelbedrag terugstorten op jouw rekening. Dit zullen wij geleidelijk gaan doen vanaf het einde van deze week. Wellicht iets later of iets eerder.

Graag hadden wij de mogelijkheid aangeboden om de bestelling te laten staan, maar het twee jaar doorschuiven van bestellingen vinden wij geen goede optie. Daarnaast kan je wellicht het geld goed gebruiken om iets anders leuks te doen.

Vragen over de terugstorting

Op dit moment zijn wij druk bezig om van alles te regelen. Dus heb je vragen over jouw bestelling, stuur dan een mail naar [email protected]. Frits, de komende weken ‘chef terugstorten’, zal dan reageren op jouw mail.

Categorie 1 vuurwerk

Het is wel mogelijk om categorie 1 vuurwerk te kopen bij De Rijswijkse Vuurwerkhal. Op dit moment staat het assortiment nog niet online, maar wij hopen wel aan het einde van deze week een klein overzicht te kunnen tonen van alle artikelen.

Wij hopen je hiermee te hebben voorzien van de benodigde informatie over jouw bestelling.

Met vriendelijke groet | Team Vuurwerkhal

9. The Following 3 Users Say Thank You to Afcajax For This Useful Post:

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678

Regels voor berichten