Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 104
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Zo hoop ik dat er dit jaar gewoon 100 euro entree word gerekend en alles binnen all inclusief is.

    Of, dat er een all inclusief gedeelte komt waar je lskker kan chillen buiten de drukte.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2015
    Berichten
    172
    Thanks
    79
    199 waarderingen in 53 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
    Ik ga weer op de camping en daarvoor roadtrippen met de trein en taxi etc. Hardwtikke gezellig man, spreek je nog is iemand die je niet kent.
    Vorig jaar stonden alle auto's in de file en ik liep er zo langs
    Ja, camping was top. Stond daar ook, heerlijk op het fietsje heen en weer, lekker pilsje kunnen drinken, top.

  3. Deze gebruiker waardeert schaafienr1 voor het bericht:


  4. #33
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Same here. Altijd leuk om langs de file te crossen. Als Sirens de entree €100 maakt kunnen we op het terrein zelfs nog rondcrossen!

  5. #34
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.468 waarderingen in 2.627 posts
    Ben benieuwd of Zena gaat discountshoppen in Valencia nu met al die overgebleven mascetas.
    Laatst gewijzigd door MasterBsc; 13 maart 2020 om 19:17

  6. Deze 2 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  7. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    377
    522 waarderingen in 189 posts
    kan het misschien niet zo zijn dat de trophy ook afgelast gaat worden?
    tis nog ver weg dat weet ik maar als dat pokkevirus hardnekkig is zou dat zo maar kunnen toch.
    er komen niet 100 mensen op af maar zo n 15.000.

  8. #36
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Valt niks over te zeggen, eerst de zomer afwachten. Kans is groot dat de piek in juni ongeveer geweest is, en dan is september nóg ver weg. Zoals de verwachtingen nu zijn, gaat het leven dan al een tijdje weer z'n normale gangetje.

  9. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  10. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    607
    Thanks
    108
    444 waarderingen in 206 posts
    Dit jaar ben ik niet van de partij. De wachtrijen bij de eetgelegenheden etc en het wegrijden van het parkeerterrein zijn funest voor mijn gemoedstoestand.

  11. Deze gebruiker waardeert TBM09 voor het bericht:


  12. #38
    VWC-Lid Spolette's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2017
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    228
    Thanks
    244
    691 waarderingen in 148 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TBM09 Bekijk bericht
    Dit jaar ben ik niet van de partij. De wachtrijen bij de eetgelegenheden etc en het wegrijden van het parkeerterrein zijn funest voor mijn gemoedstoestand.
    Wachtrijen waren mijns inziens totaal niet lang afgelopen editie. Heb niet langer dan 5minuten hoeven wachten meen ik..dus dat kan ik niet helemaal begrijpen. Over het parkeerterrein kan ik niet oordelen, wij waren met 5minuten weg. Maar ik hoorde dat dat bij sommige inderdaad goed lang duurde. Wij hebben een kwartiertje/20min gewacht tot iedereen van het terrein af was en zijn toen rustig naar de auto gelopen. werkte goed.

  13. Deze gebruiker waardeert Spolette voor het bericht:


  14. #39
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TBM09 Bekijk bericht
    Dit jaar ben ik niet van de partij. De wachtrijen bij de eetgelegenheden etc en het wegrijden van het parkeerterrein zijn funest voor mijn gemoedstoestand.

    Je eigen eten meenemen en wat langer blijven kletsen na afloop en beide problemen zijn opgelost
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  15. #40
    VWC-Lid WitteRook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2018
    Berichten
    318
    Thanks
    352
    226 waarderingen in 88 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TBM09 Bekijk bericht
    Dit jaar ben ik niet van de partij. De wachtrijen bij de eetgelegenheden etc en het wegrijden van het parkeerterrein zijn funest voor mijn gemoedstoestand.
    Ik voel je frustratie maar ik zie t maar zo; uniek vuurwerk festival wat GRATIS is. Vroeg aankomen (15uur) en alle eetgelegenheden max 1 minuutje wachten, vroeg aankomen betekend ook bij het wegrijden vooraan staan. Ik neem de drukte maar voor lief

  16. #41
    VWC-Lid BigBoy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 februari 2019
    Berichten
    135
    Thanks
    62
    183 waarderingen in 73 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Zo hoop ik dat er dit jaar gewoon 100 euro entree word gerekend en alles binnen all inclusief is.

    Of, dat er een all inclusief gedeelte komt waar je lskker kan chillen buiten de drukte.
    Dat zou inderdaad een hele goede ontwikkeling zijn. Ben je gelijk van al dat "gratis" publiek af.

  17. #42
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Of, dat er een all inclusief gedeelte komt waar je lskker kan chillen buiten de drukte.
    Die bestaat al en heet de VIP.
    www.huismanvuurwerk.nl

  18. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Die mag dan een behoorlijke upgrade krijgen.

    Ik vind het terrein zelf gewoon te druk worden, allemaal tokkies die het niet kunnen laten om hun eigen eten en drinken mee te nemen enzo.

    Zonder entree geld e.d. gaat het gewoon te druk worden.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  19. #44
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.468 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spolette Bekijk bericht
    Wachtrijen waren mijns inziens totaal niet lang afgelopen editie. Heb niet langer dan 5minuten hoeven wachten meen ik..dus dat kan ik niet helemaal begrijpen. Over het parkeerterrein kan ik niet oordelen, wij waren met 5minuten weg. Maar ik hoorde dat dat bij sommige inderdaad goed lang duurde. Wij hebben een kwartiertje/20min gewacht tot iedereen van het terrein af was en zijn toen rustig naar de auto gelopen. werkte goed.
    5 minuten is wel uniek, denk dat je tijdens de trophy showtjes dan in de rij stond. Maar ik kan me er niet echt aan storen, het ging soepeler dan het jaar daarvoor. En je stelt je er op in en dan schrik je er niet echt van. Het is een gratis evenement ( tussen aanhalingtekens want het eten was wel flink duurder dan voorheen ) en het is ook een evenement dat een groot begrip is geworden en hoort bij onze hobby.

    Even wachten tot de grote menigte weg is voordat je het terrein verlaat scheelt echt alles. En eten halen op tijden dat niet de hele kudde dat doet. Maar mensen blijven kudde gedrag vertonen en dan krijg je dat soort situaties.

  20. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  21. #45
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    5 minuten is wel uniek, denk dat je tijdens de trophy showtjes dan in de rij stond. Maar ik kan me er niet echt aan storen, het ging soepeler dan het jaar daarvoor. En je stelt je er op in en dan schrik je er niet echt van. Het is een gratis evenement ( tussen aanhalingtekens want het eten was wel flink duurder dan voorheen ) en het is ook een evenement dat een groot begrip is geworden en hoort bij onze hobby.

    Even wachten tot de grote menigte weg is voordat je het terrein verlaat scheelt echt alles. En eten halen op tijden dat niet de hele kudde dat doet. Maar mensen blijven kudde gedrag vertonen en dan krijg je dat soort situaties.
    Wij hadden rond een uur of half 6 gegeten, we werden meteen geholpen.
    Met het wegrijden was het inderdaad drama, maarja ze kunnen moeilijk voor één evenement een snelweg aanleggen. Heb in ieder geval ongelooflijke zin in komende editie, vooral omdat ik teamlid ben van team VWC.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  22. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •