Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Trophy 2020 - 19 september - Kalkar (Duitsland)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
    2020 een lustrum jaar, maar het wordt op alle vlakken een jaar om heel snel te vergeten
    31 december geen vuurwerk kopen, maar 24 blikken Bavaria 8.4.
    Ben je 2020 zo vergeten.

    ----
    Jammer dat de Zena trophy niet doorgaat.
    Het wordt wel een saaie bedoeling zo.
    Hopelijk kunnen we het in 2021 dubbel en dwars inhalen.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      #77
      Zat er aan te komen natuurlijk, maar als het dan tog definitief leest is dat wel even balen. Hopelijk staan we er volgend jaar gewoon weer bij met zn allen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #78
        Doodzonde natuurlijk maar in het evenementenkader zeer begrijpelijk. Op deze grootschalige evenementen is het moeilijk om anderhalve meter richtlijnen aanhouden en als daar de mogelijkheid niet toe bestaat, loop je grote kans dat de lokale overheden er de stekker uit trekken. Dan kan je het maar beter voor zijn.

        2020 snel vergeten en alle pijlen richten op 2021

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
          2020 een lustrum jaar, maar het wordt op alle vlakken een jaar om heel snel te vergeten
          Nou en of, blijft zuur om te lezen! Hopelijk kan ik er dan in 2021 weer bij zijn!

          Comment


            #80
            Ik hoop echt zo dat dit deze zomer plaats gaat vinden, ik ben er nog nooit bij geweest maar het lijkt me echt fantastisch

            Comment


              #81
              Wat keek ik hier naar uit! Had ook onze eerste keer geweest. Hopelijk een herkansing dit jaar. Al zie ik het somber in wat grotere evenementen betreft.
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                #82
                Hopelijk is het in september weer mogelijk

                Comment


                  #83
                  Help het hopen, zou wel ontzettend gaaf zijn als dit weer mogelijk zou zijn. Persoonlijk ben ik er bang voor, zie evenementen met 1000den niet dit jaar al terug komen, maar ik hoop van harte dat ik er helemaal naast zit.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #84
                    Dat lijkt me inderdaad zo goed als onmogelijk dit jaar, ik denk dat we al blij mogen zijn als er kleinschalige demo's of showtjes zijn eind van het jaar. Alles tot de zomer is natuurlijk sowieso verloren zaak en ik verwacht dat het na de zomer heel langzaam weer gaat opstarten.. maar dan ook echt heel langzaam. Ik vermoed dat we dit soort evenementen op z'n vroegst in 2022 weer kunnen meemaken.

                    Comment


                      #85
                      Wat hoop ik toch dat het wel door kan gaan. Heb het enorm gemist vorig jaar.

                      Comment


                        #86
                        Ergens in de wandelgangen heb ik gehoord dat de Trophy dit jaar niet plaatst gaat vinden omdat 1.Duitsland moeilijk doet met vergunningen en 2.het een niet al te best jaar is geweest voor Zena.

                        Comment


                          #87
                          Dat laatste dacht ik ook al aan. Ik denk dat er te veel weinig inkomsten zijn geweest afgelopen jaar om zoiets mogelijk te maken.
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            #88
                            Ik ben bereid 100 euro entree te betalen alles all inclusief.

                            Zena here we go, uiteindelijk gaan echte liefhebbers wel overstag. De mensen die alle eten en drinken meesmokkelen mis je niet.
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                              Ik ben bereid 100 euro entree te betalen alles all inclusief.

                              Zena here we go, uiteindelijk gaan echte liefhebbers wel overstag. De mensen die alle eten en drinken meesmokkelen mis je niet.
                              Same hoor, of een wat lagere entree prijs en wel wat betalen voor hapje drankje, lijkt mij geen probleem!

                              Comment


                                #90
                                Ja zal er ook bij zijn! Liefste weer vip. Een toegangsprijs zou ik ook snappen.

                                Comment

                                Working...
                                X