Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 67
    VWC-Lid Spolette's schermafbeelding
    Thanks
    240
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    5 minuten is wel uniek, denk dat je tijdens de trophy showtjes dan in de rij stond. Maar ik kan me er niet echt aan storen, het ging soepeler dan het jaar daarvoor. En je stelt je er op in en dan schrik je er niet echt van. Het is een gratis evenement ( tussen aanhalingtekens want het eten was wel flink duurder dan voorheen ) en het is ook een evenement dat een groot begrip is geworden en hoort bij onze hobby.

Even wachten tot de grote menigte weg is voordat je het terrein verlaat scheelt echt alles. En eten halen op tijden dat niet de hele kudde dat doet. Maar mensen blijven kudde gedrag vertonen en dan krijg je dat soort situaties.
    Dan heb ik wellicht het ideale moment uitgezocht om wat eten te gaan halen.
    Tijdens de Trophy showtjes ook gegaan inderdaad..scheeld ook de nodige tijd vaak. En daarnaast scheeld het natuurlijk ook in welke rij je gaat staan. Loempias of een friettent had nogal een verschil wat ik mij herinner.

Ik maak me er in ieder geval niet druk om. Hoort er nou eenmaal bij. Vind dat Zena goed heeft geleerd van de edities waar het drama was.

2. The Following User Says Thank You to Spolette For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    153
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spolette Bekijk bericht
    Wachtrijen waren mijns inziens totaal niet lang afgelopen editie. Heb niet langer dan 5minuten hoeven wachten meen ik..dus dat kan ik niet helemaal begrijpen. Over het parkeerterrein kan ik niet oordelen, wij waren met 5minuten weg. Maar ik hoorde dat dat bij sommige inderdaad goed lang duurde. Wij hebben een kwartiertje/20min gewacht tot iedereen van het terrein af was en zijn toen rustig naar de auto gelopen. werkte goed.
    Moet zeggen dat in de grote tent in het midden van het terrein de wachttijden inderdaad minimaal waren. Vergeleken met het jaar ervoor was het zeker een verbetering.
    Over het parkeerterrein, tja als iedereen denkt voor te kunnen dringen om zo snel mogelijk het parkeerterrein af te kunnen als scheldend en toeterend en bang dat ze niet op tijd thuis zijn, dan pas ik daarvoor. Het ging mij niet zozeer om het lange wachten, dat heb je nou eenmaal met zo een groot evenement, eerder om het gedoe en de bijna ruzies om zsm van het parkeerterrein af te komen. Dat deed mijn gemoedstoestand niet veel goeds.

4. The Following User Says Thank You to TBM09 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    153
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Je eigen eten meenemen en wat langer blijven kletsen na afloop en beide problemen zijn opgelost
    Mag niet he
    Wel een idee om een voorraad eten in de auto neer te leggen. Magnetron en koffiemachine meenemen. Romantisch dineren op de achterbank op een parkeerplaats met mijn vrouwtje.
    Top, thanks voor de tip

VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Thanks
    2.908
    Thanked 5.108 Times in 2.224 Posts
    Afbeeldingen
    4
    Qua wegrijden: de organisatie probeert ook meer spreiding te krijgen in de vertrekkende bezoekers door ook na het laatste vuurwerk nog 2 uur (!!) lang door te gaan met een muziekprogramma met DJ's, live muziek en natuurlijk de uitreiking van de prijzen. Afgelopen editie vond ik het bedroevend om te zien dat mensen kennelijk liever minstens een uur in de file op de P-plaats staan dan bij de prijsuitreiking te zijn want daar waren nog nooit zo weinig mensen bij als nu. In minder dan een kwartier was het terrein zo goed als leeg, was je direct aan de beurt voor eten en drinken, waren de wc's voor het uitzoeken, enz. Blijf iets langer, maak de prijsuitreiking mee en ga dan rijden. Scheelt echt een hoop stress en irritatie!
    [I]Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: http://www.youtube.com/TheGizmo75[/I]

7. The Following 4 Users Say Thank You to gizmo75 For This Useful Post:

VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Thanks
    1.577
    Thanked 2.578 Times in 1.245 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TBM09 Bekijk bericht
    Mag niet he
    Wel een idee om een voorraad eten in de auto neer te leggen. Magnetron en koffiemachine meenemen. Romantisch dineren op de achterbank op een parkeerplaats met mijn vrouwtje.
    Top, thanks voor de tip
    Ik zal een stadionfakkel meenemen.
    Wij stonden te wachten toen er opeens iemand met een dikke ernstvuurwerk fakkel op het dak van zijn auto ging staan.
    Er van uitgaande dat het zijn auto was.
    VWC The Biggest Firework Source On The Internet!

9. The Following User Says Thank You to the cigarman For This Useful Post:

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    2.665
    Thanked 9.091 Times in 4.095 Posts
    Afbeeldingen
    208
    Mag niet he
    Top, thanks voor de tip
    Vergeet de kaarsen dan niet he, anders is je vrouw straks weer teleurgesteld
    Vuurwerk doet de duivels dansen

11. The Following User Says Thank You to Torrr For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    153
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Ik zal een stadionfakkel meenemen.
    Wij stonden te wachten toen er opeens iemand met een dikke ernstvuurwerk fakkel op het dak van zijn auto ging staan.
    Er van uitgaande dat het zijn auto was.
    Het feest trok aardig wat gekkies aan inderdaad. Nitraten afsteken op de parkeerplaats, hoop gescheld en blijkbaar op auto's gaan staan.... Ik snap dat men hier roept maak het festival betaalde entree. Echter zal dit geen effect hebben op de gekkies is mijn mening. Denk eerder dat het te wijten is aan de persoonlijkheid van degene icm alcohol.

VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Thanks
    862
    Thanked 1.512 Times in 595 Posts
    Het feest trok aardig wat gekkies aan inderdaad. Nitraten afsteken op de parkeerplaats, hoop gescheld en blijkbaar op auto's gaan staan.... Ik snap dat men hier roept maak het festival betaalde entree. Echter zal dit geen effect hebben op de gekkies is mijn mening. Denk eerder dat het te wijten is aan de persoonlijkheid van degene icm alcohol.
    Denk dat entree vragen een deel v.d. problemen kan oplossen maar niet alles. Het is op de een of andere manier zo gegroeid. Als je kijkt naar andere grote vuurwerk festivals zoals bijvoorbeeld in Knokke of Masters de Fue zie je dat weer totaal niet.

Neemt niet weg dat het ronduit vervelend is en dat dit een van de redenen is waardoor ik licht twijfel om nog te gaan.
    #syltweer2glazen

VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Thanks
    2.381
    Thanked 7.303 Times in 2.613 Posts
    Afbeeldingen
    7
    @Zena wordt er verwacht dat de trophy gewoon door gaat? Of wordt deze uit voorzorg al geschrapt?
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

Thanks
    2.908
    Afbeeldingen
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    @Zena wordt er verwacht dat de trophy gewoon door gaat? Of wordt deze uit voorzorg al geschrapt?
    19 september is nog een half jaar weg. Lijkt me nogal voorbarig.
    [I]Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: http://www.youtube.com/TheGizmo75[/I]

VWC-Lid
    Thanks
    55
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    19 september is nog een half jaar weg. Lijkt me nogal voorbarig.
    Ik las net wel dat Appelpop op 11/12 september ook al wordt gecanceld ivm alle onzekerheden.

Thanks
    1.577
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gimi Bekijk bericht
    Ik las net wel dat Appelpop op 11/12 september ook al wordt gecanceld ivm alle onzekerheden.
    Maar daar wonen alleen maar gekkies in Tiel.
    Bericht: https://www.omroepgelderland.nl/nieu...muziekfestival

Even de serieuze modus, ik vind het erg overdreven.
    Ik denk dat het ook een centen kwestie is....

Thanks
    2.908
    Afbeeldingen
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gimi Bekijk bericht
    Daar speelt inderdaad meer dan alleen het Corona-virus. Alleen de media vindt het natuurlijk weer prachtig om het te kunnen brengen dat dit als gevolg van Corona besloten is. De vergunningen lijken echter niet op tijd te kunnen worden vergeven omdat de festivallocatie wordt verbouwd en mogelijk is dat niet op tijd klaar. Verder is Appelpop een gratis event dat het moet hebben van sponsoren en die kunnen hun middelen nu wel even anders gebruiken. Natuurlijk, de Trophy is ook een gratis event maar daar zit een totaal ander verdienmodel achter.

Thanks
    1.577
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Daar speelt inderdaad meer dan alleen het Corona-virus. Alleen de media vindt het natuurlijk weer prachtig om het te kunnen brengen dat dit als gevolg van Corona besloten is. De vergunningen lijken echter niet op tijd te kunnen worden vergeven omdat de festivallocatie wordt verbouwd en mogelijk is dat niet op tijd klaar. Verder is Appelpop een gratis event dat het moet hebben van sponsoren en die kunnen hun middelen nu wel even anders gebruiken. Natuurlijk, de Trophy is ook een gratis event maar daar zit een totaal ander verdienmodel achter.
    Kijk dat is dus een compleet ander verhaal.

Ander verhaal is ook dat de gemeente Tiel van het bijbetalen af wil.
    Vorig jaar moest de gemeente Tiel voor Appelpop en de Fruitcorso voor beide evenementen 1/1,5 ton bijleggen.

Maar laten we maar weer ontopic gaan.

20. The Following User Says Thank You to the cigarman For This Useful Post:

VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Thanks
    93
    Afbeeldingen
    5
    Ik ben werkzaam in de evenementen branche en wij moeten het voor 90% hebben van de zomer. Dit betekend dus ook dat wij het heel somber inzien.. in Nederland is het verbod op evenementen tot 1 juni van kracht maar als je logisch nadenkt weet je dat deze zomer niets meer zal worden kwa evenementen.. na 1 juni gaat het niet gebeuren dat een evenement door mag gaan met het maximale aantal bezoekers en voor de helft of een kwart van de oorspronkelijke bezoekers aantallen zal een organisatie het evenement niet kunnen en willen door laten gaan.

De trophy is nog heel ver weg en daarom denk ik dat we ons nog geen zorgen hoeven te maken.
    Een (commerciele)organisatie zal een evenement pas aflasten zodra de overheid dit verbied, dit heeft met verzekeringen te maken. als een festival zelf de stekker eruit trekt moeten ze flink betalen maar als de overheid het verbied dan keren de verzekering uit Kijk naar Paaspop en Rebirth festival... iedereen wist dat het niet door zou gaan en de bouw van beide festivals was al stil gelegd maar het hoge woord kwam er pas uit toen de overheid officieel een verbod instelde tot 1 juni.
    Rebirth had zelfs al een (bijna docu) film vooraf opgenomen.

22. The Following 3 Users Say Thank You to EHVuurwerk For This Useful Post:

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten