Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 35
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Berichten
    605
    Thanks
    355
    649 waarderingen in 208 posts
    Zo dan! Heerlijk filmpje

  2. #17
    VWC-Lid RCL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2020
    Berichten
    181
    Thanks
    292
    535 waarderingen in 105 posts
    Ik had deze al op de nominatielijst staan, man man man wat een heerlijke bak zeg!
    Ben benieuwd hoe deze zich verhoudt tegenover bijvoorbeeld een Tempest of Kingstown Hangover, en misschien wel een Yggdrasil? Oja en nu ook nog de nieuwe Primavera van Pangu.
    Gelukkig nog even de tijd om een keuze te maken

  3. #18
    VWC-Lid bassiefirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Berichten
    1.035
    Thanks
    880
    988 waarderingen in 374 posts
    2019 batch!
    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

  4. Deze 7 gebruikers waarderen bassiefirework voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    Erg mooie goudbak, met diverse kleuren!
    我也喜欢年纪较大的烟花

  6. #20
    VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2014
    Berichten
    1.230
    Thanks
    122
    2.362 waarderingen in 747 posts
    Wat een dikke bak was dit zeg! Zal binnenkort een filmpje uploaden, maar dat goud heeft echt een heerlijke hang time. Hij werd met heel veel applaus ontvangen in de straat en deed het stiekem net even beter dan de Yggdrasil die ik erna afstak.

  7. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    Goeie box, maar niet super enthousiast erover.
    7/10 geef ik hem.

    De Transbomber was toch spectaculairder, de hele buurt ging door het dolle heen bij de Transbomber.
    Bij deze amper reactie.
    Dan moet je nagaan dat ik voor de Transbomber 80 euro betaal, en voor deze 150...

    De burst zit wel goed, vooral bij de eerste cake, maar zeker niet bij alle 5 de cakes.
    Hij komt kwa spreiding en burst wel een beetje boven een Transbomber, maar zoveel harder is het niet.

    Het zijn 5 losse repen zoals bij Funke, maar opgelet.
    Deze hebben 400 gram kruit per stuk, bij Funke is dat 500 gram per reep.
    Komt zeker niet in de buurt van de Funke 100 shots bakken van batch 2018... totaal niet.

    Het is een beetje typisch voor Salon Roger.
    Hoge prijs, met altijd minder kruit erin dan de concurrentie.
    Geen heftige opbouw of afwerking, op het einde wel leuke salvo's.
    Effecten zijn ook niet altijd mooi rond en goed afgewerkt.

    Ik moet Salon nog zijn eerste Cruel Traction of Transbomber zien afleveren.
    Deze blijft me niet bij.

    Het zint me gewoon niet dat een Transbomber voor de helft van de prijs, met 44 shots extra, deze eruit blaast.

  8. #22
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.465 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
    Goeie box, maar niet super enthousiast erover.
    7/10 geef ik hem.

    De Transbomber was toch spectaculairder, de hele buurt ging door het dolle heen bij de Transbomber.
    Bij deze amper reactie.
    Dan moet je nagaan dat ik voor de Transbomber 80 euro betaal, en voor deze 150...

    De burst zit wel goed, vooral bij de eerste cake, maar zeker niet bij alle 5 de cakes.
    Hij komt kwa spreiding en burst wel een beetje boven een Transbomber, maar zoveel harder is het niet.

    Het zijn 5 losse repen zoals bij Funke, maar opgelet.
    Deze hebben 400 gram kruit per stuk, bij Funke is dat 500 gram per reep.
    Komt zeker niet in de buurt van de Funke 100 shots bakken van batch 2018... totaal niet.

    Het is een beetje typisch voor Salon Roger.
    Hoge prijs, met altijd minder kruit erin dan de concurrentie.
    Geen heftige opbouw of afwerking, op het einde wel leuke salvo's.
    Effecten zijn ook niet altijd mooi rond en goed afgewerkt.

    Ik moet Salon nog zijn eerste Cruel Traction of Transbomber zien afleveren.
    Deze blijft me niet bij.

    Het zint me gewoon niet dat een Transbomber voor de helft van de prijs, met 44 shots extra, deze eruit blaast.
    Het ligt er natuurlijk maar net aan wat jij en je publiek willen. Het moment speelt ook heel erg mee. Worden er constant dikke ramboxen geschoten, dan krijg je als snel minder reactie bij een sierlijke rustige box. De Transbomber is natuurlijk ook een makkelijk recept voor een wow reactie. Uptempo, veel burstknallen in een korte tijd, crackling ( = meer geluid ), rapid fire finale cake. En de prijs wordt natuurlijk niet bepaald aan de wow factor maar door de productiekosten, inkoop prijs van de importeur en vervolgens de winkelier. De Transbomber heeft vrij goedkope effecten en weinig totale NEM, maar dat hoeft helemaal niks te zeggen over de wow factor in dit geval. Qua prijsverschil snap ik je punt wel maar voor deze bak betaal je echt de volle mep en krijg je geen korting. De Transbomber wordt wel veel met korting verkocht, dat verklaard ook een deel van het verschil in prijs tussen deze 2. In mijn optiek zou ik deze box altijd boven de Transbomber zetten qua uitwerking, omdat ik dat sublieme flowercrown effect echt prachtig vind. Maar ik snap wel dat als je liever een ramboxje hebt en minder wilt betalen voor een product dat je keuze aankomend jaar anders zal zijn.

  9. Deze 3 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  10. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Berichten
    38
    Thanks
    38
    8 waarderingen in 6 posts
    Eens met Master. Veel goud en palmen zijn nu eenmaal wat duurder. Helaas hakt het er extra bij in dat salon roger geen freak acties hanteert.

    Helaas denk ik daardoor maar 1x in de collectie en niet meer. Wel enorm genoten van deze bak en het publiek ook. Brede effecten, goed tempo, erg lange hangtime en een lekkere finale. Als je budget het toelaat, krijg je geen spijt van deze bak

  11. Deze gebruiker waardeert Rienuss voor het bericht:


  12. #24
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Bij funke heb je 500 gram per reep maar vaak ook een groot deel voor de mine, bij de surex blokken van salon roger 100s heb je 375 gram per 20 shots reep maar wat daar uitkomt is gewoon dik en vol.

    Wij zijn gewoon al jaren vreselijk verwend door de freakacties en nu betaal je gewoon de volle mep helaas.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  13. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Het ligt er natuurlijk maar net aan wat jij en je publiek willen. Het moment speelt ook heel erg mee. Worden er constant dikke ramboxen geschoten, dan krijg je als snel minder reactie bij een sierlijke rustige box. De Transbomber is natuurlijk ook een makkelijk recept voor een wow reactie. Uptempo, veel burstknallen in een korte tijd, crackling ( = meer geluid ), rapid fire finale cake. En de prijs wordt natuurlijk niet bepaald aan de wow factor maar door de productiekosten, inkoop prijs van de importeur en vervolgens de winkelier. De Transbomber heeft vrij goedkope effecten en weinig totale NEM, maar dat hoeft helemaal niks te zeggen over de wow factor in dit geval. Qua prijsverschil snap ik je punt wel maar voor deze bak betaal je echt de volle mep en krijg je geen korting. De Transbomber wordt wel veel met korting verkocht, dat verklaard ook een deel van het verschil in prijs tussen deze 2. In mijn optiek zou ik deze box altijd boven de Transbomber zetten qua uitwerking, omdat ik dat sublieme flowercrown effect echt prachtig vind. Maar ik snap wel dat als je liever een ramboxje hebt en minder wilt betalen voor een product dat je keuze aankomend jaar anders zal zijn.
    Transbomber en deze Supercharged hebben beide 2kg kruit.
    Dus NEM is gelijk.

    Weet je, ik heb ze beide op film staan.
    Ik ga ze niet posten om privacy redenen, maar de beelden zijn voor mij erg duidelijk.

    Je hebt inderdaad die mooie gouden effecten en flowercrown, zeker mooi en duurder dan de Transbomber.

    Maar ik blijf erbij dat de burst en boeketgrootte niet voldoet voor deze cakebox.
    Die laatste 2 salvo's van 10 tegelijk zou een enorm zooitje moeten zijn in de lucht met 30mm, en dat is het totaal niet.

  14. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    https://www.youtube.com/watch?v=Pz8qITwYBQU

    Deze van Surex / Salon is meer mijn ding, allemachtig wat een monster.

  15. Deze gebruiker waardeert VWBE voor het bericht:


  16. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Berichten
    1.039
    Thanks
    238
    490 waarderingen in 236 posts
    Vind hem ook erg mooi maar ik schoot ook zelfgemaakte blokken van funkenweiden scala en en andere funkenweides en dat funke goud blijft toch vele malen langer door branden dus de box alleen erg mooi maar beter niet tussen funke blokken schieten want dan valt hij een beetje tegen.

  17. #28
    VWC-Lid LVT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Locatie
    Belgique.
    Berichten
    1.017
    Thanks
    317
    2.088 waarderingen in 797 posts
    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

  18. Deze 2 gebruikers waarderen LVT voor het bericht:


  19. #29
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    991
    Thanks
    1.825
    903 waarderingen in 392 posts
    Zoals ik hem op de film van lvt zie is het voor mij wel een hebbedingetje. Mooi gefilmt ook
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

  20. #30
    VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2014
    Berichten
    1.230
    Thanks
    122
    2.362 waarderingen in 747 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plintje Bekijk bericht
    Wat een dikke bak was dit zeg! Zal binnenkort een filmpje uploaden, maar dat goud heeft echt een heerlijke hang time. Hij werd met heel veel applaus ontvangen in de straat en deed het stiekem net even beter dan de Yggdrasil die ik erna afstak.
    Het werd niet binnenkort, maar hierbij mijn straatfilm. Ik vond het echt een hele dikke bak. Goede mines, grote boeketten en het goud had echt een goede hangtime. Ik en iedereen in de straat vonden hem echt te gek.


  21. Deze 2 gebruikers waarderen Plintje voor het bericht:


Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •