Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 32 van 32 EersteEerste ... 22303132
Weergegeven resultaten: 466 t/m 476 van 476
  1. #466
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.326
    Thanks
    655
    974 waarderingen in 487 posts
    Gefeliciteerd! Geniet er van.

  2. Deze gebruiker waardeert Airforce voor het bericht:


  3. #467
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Wat een prijs, gaaf, veel stookplezier!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  5. #468
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 mei 2010
    Berichten
    138
    Thanks
    80
    119 waarderingen in 51 posts
    Allereerst allemaal de beste wensen!

    Via deze weg nogmaals bedankt voor het karton Transbomber. Ik heb het opgehaald in Hardenberg bij Plaggenmarsch. Daar moest ik al naartoe voor een andere bestelling.

    Dit jaar was mijn stookmaat voor het eerst niet bij onze groep. Hij en zijn vrouw hebben een zoon gekregen, waardoor we het apart vierden. We hadden en hebben het hele jaar veel contact over de producten en bestellingen. Eind augustus gaf hij aan dat wegens de omstandigheden vuurwerk er helaas niet in zat. Het was wel de bedoeling om het samen te vieren, zodat we met de groep konden stoken en genieten. Toen bleek dat we het toch apart gingen vieren en hij helemaal geen vuurwerk had..... Dat kon ik niet laten gebeuren!!

    Nadat ik dit hoorde heb ik een bestelling met de toppers onder de losse cakes geplaatst in Hardenberg en voor mijzelf een Rumble in the Jungle .Die was te voordelig om te laten staan en ik moest er nu toch zijn, haha.

    Met Kerst kreeg ik het bericht van het gewonnen karton Transbomber en was mijn beslissing snel gemaakt. Natuurlijk wilde ik hem wel heel graag per 2 schieten voor nog meer geweld. Dit was ook mijn kans, maar....... ik kon i.p.v. alleen mijzelf ook mijn beste stookmaat verrassen.

    Nadat ik weggereden was bij Plaggenmarsch (Top drukte bij de losse verkoop, fantastische service met de steekwagens, goede service en snelle afgifte van de bestellingen) ben ik langs zijn huis gereden. Hij wilde wel zien wat ik gescoord had bij de winkels waar ik tot dusver was geweest. Hij is en blijft een liefhebber.

    Eerst de losse cakes afgegeven wat al een mooi moment opleverde. Hij had het niet verwacht. Daarna samen het karton Transbomber opengemaakt, kooi verwijderd en 1 van de 2 aan hem gegeven. Die reactie!!! Wat kan vuurwerk verbroederen!!!

    VWC en Rubro bedankt!!
    Jullie hebben niet 1, maar 2 personen heel erg blij gemaakt. Dankzij jullie kon ik mijn stookmaat, naast de cakes, nog een bijzonder extraatje geven.

    Ik heb zelf onwijs genoten van de Transbomber. Wat een prachtige bak!! Hij liep in een perfect tempo foutloos door. Helaas kan ik dat van de Rumble in the Jungle niet zeggen.

    Mocht ik de kans krijgen om hem ooit nog voordelig per 2 te schieten dan staat dat hoog op de lijst. De freaksites maar weer goed in de gaten houden.

  6. Deze 29 gebruikers waarderen jw fireworks voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  7. #469
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Super! En per twee is ie zeker ook heel dik maar nu hebben jullie er toch allebei van genoten! En een enkele transbomber is ook echt helemaal prima. Blijft een topbak.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #470
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Geweldig verhaal jw fireworks. Top om te zien dat je er zo van hebt genoten en helemaal mooi dat je je stookmaat er zo hebt mee weten te verassen
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #471
    VWC-Lid XVIII's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2014
    Berichten
    254
    Thanks
    62
    246 waarderingen in 76 posts
    Fijn dat de gewonnen prijs goed is terecht gekomen en dat je je stookmaat er zo mee hebt kunnen verrassen!!

  10. #472
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2018
    Berichten
    95
    Thanks
    46
    25 waarderingen in 22 posts
    Die reactie van je stookmaat is misschien wel mooier dan 2 tegelijk toch top gedaan man
    Van liefhebbers voor liefhebbers ��

  11. #473
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    995
    Thanks
    2.152
    817 waarderingen in 405 posts
    Baalde dat ik deze niet gewonnen had natuurlijk maar het is jullie beide van harte gegund. Mooi gebaar!

  12. #474
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Wat een goed verhaal dit, het karton had niet beter terecht kunnen komen, fantastisch!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #475
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Mooi verhaal man, helemaal top!
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  14. #476
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Wat goed om te lezen hoe dit karton terecht is gekomen. Prachtig gebaar, top!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 32 van 32 EersteEerste ... 22303132

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •