Winkelbanner - Vuurwerk Bruchem
Pagina 1 van 31 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 461
  1. #1
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts

    Vuurwerk Nederland video en sfeer topic

    Hoi VWC'ers,

    Omdat ik dit jaar weer wat video's heb om te laten zien aan jullie heb ik besloten om een video en sfeer topic aan te maken waar in ik de nieuwste beelden met jullie deel. Later zullen er ook korte verslagen en/of sfeerfoto's bij komen.

    Laten we beginnen met de eerste video: ik ben een tijdje weg geweest van YouTube, dit had zo zijn redenen. Maar een paar dagen terug heb ik een nieuwe start gemaakt. De eerste video die ik er op heb gezet is een trailer voor komende maand.




    Om te beginnen had ik nog een oude video er op gezet van de vuurwerk collectie van afgelopen oud en nieuw. Deze had ik zoals elk jaar goed op beeld gezet. Ook heb ik een paar producten nog nader bekeken in deze video.




    Afgelopen zomervakantie was ik op vakantie in Polen. Omdat dat land toch wel bekend staat om zijn vuurwerk en het feit dat je er makkelijk kan stoken heb ik daar ook het een en ander gestookt en aan video's geschoten. Dit is gebeurd op locatie's waar niemand er last van heeft. Dit is tevens de eerste nieuwe video die er op staat in 4k en met nieuwe microfoon.




    De laatste video van deze post, tevens net online gezet is de Vuurwerk Compilatie van afgelopen jaarwisseling. Dit vond ik mijn beste jaarwisseling tot nu toe. Eigenlijk komt er van alles wel langs in deze compilatie. Matten, cakes, projecten en mijn eerste cakebox. Ik vind hem zelf best sfeervol geworden.



    Hierbij wil ik deze eerste post van het sfeertopic afsluiten. Zoals gezegd in de trailer komt er de maand december elke dag een nieuwe video. Deze zal ik posten in dit topic en tevens ook van enige toelichting voorzien. Ik hoop dat mijn mede-vuurwerkliefhebbers van deze films zullen genieten, stay tuned!
    Laatst gewijzigd door RandomDaniel; 13 augustus 2021 om 15:17
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  2. Deze 9 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  3. #2
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Eerste beelden zien er zeer goed en sfeervol uit zeg. Zeer benieuwd naar de rest van je beelden hier.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #3
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Om de kruitstress te drukken gaan we soms ook door het jaar heen even langs België.
    Leuk om telkens weer de winkels te bezoeken en te bekijken wat er nu nieuw is.
    En natuurlijk moet er even wat kleinspul gehaald worden. Ook bij de Pyroshop hebben ze tegenwoordig best leuke aanbiedingen op cakes. Zo is de Color Blink 5 euro, terwijl hij bij Broekhoff in NL minstens 8 kost. Ook had ik de 16 shots 30mm Radiant Spirals van Magnum gekocht, voor 12,50.

    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  5. Deze 3 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Na een paar dagen geen update gedaan te hebben komen er weer wat films bij.
    De eerste video van deze post is weer een kleine stookcompilatie met wat losse beelden.
    Verder valt er niks bijzonders over te zeggen.




    Zoals elk jaar schiet ik een 10:00 project, en sinds 2018 is dit ook echt een degelijk groot project.
    In dit project had ik een paar cakes gestopt, een crackling tail cake, 2 fluitcakes en 12 knalcakes. Het idee was dat deze dan tegelijk af zouden gaan. Op de een of andere manier ging dit niet helemaal zoals gepland, en gingen de fluitcakes eerst af en tegelijk daarmee de cracklingcake. Uiteindelijk zijn de knalcakes nadat de cracklingcake klaar was pas afgegaan. Enfin, veel kijkplezier.




    Er is niks zo leuk om af en toe eens wat stil siervuurwerk af te steken om de kruitstress te drukken, zo ook in deze stookvideo. Lekker wat klein sier vuurwerk afsteken, en ja dat is het dan wel.




    En ook om 18:00 schieten we een project. Ook dit project kende wat haperingen, daarom ga ik dit jaar alleen cakes met een reservelont doorlonten, dat gaat wel wat makkelijker. In dit project had ik gewoon wat kleine cakes gestopt om rustig te beginnen.

    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  7. Deze 2 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  8. #5
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Dank voor je bijdragen weer!

  9. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  10. #6
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    We knallen lekker door met een aantal nieuwe video's!
    Ten eerste een serie leuke korte stookvideo's.








    Elk jaar heb ik het nodige vuurwerk over, soms wel bewust gedaan, om af te kunnen steken op vakantie. In landen waar dit mag en kan. Ook is het leuk om Meterpakketfonteintjes bevoorbeeld op verjaardagen af te steken. In deze video zie je al het overgebleven vuurwerk.




    Op YouTube staan er diverse oude video's van grote aantallen kanonslagen die in een project verwerkt worden. Dit wilde ik altijd nog eens doen, maar het is wel veel werk elke keer. Check hier het resultaat. (Ik raad af dit zelf ook te doen, het kost harstikke veel tijd haha)




    Dit was weer de update, ik kom voor oud en nieuw nog wel met een leuke update.
    Geniet van deze dagen, voor dat je het weet zijn ze voor bij!
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  11. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  12. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.522
    Thanks
    3.435
    1.923 waarderingen in 700 posts
    leuk hoor! bedankt voor je filmpjes! ik hoop dat er volgend jaar een boel bijkomen zo door het jaar heen!
    maar wat een werk man die 2000 rotjes haha, wel een vet resultaat!. hoe oud ben je als ik vragen mag?

  13. Deze gebruiker waardeert ghoost voor het bericht:


  14. #8
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    leuk hoor! bedankt voor je filmpjes! ik hoop dat er volgend jaar een boel bijkomen zo door het jaar heen!
    maar wat een werk man die 2000 rotjes haha, wel een vet resultaat!. hoe oud ben je als ik vragen mag?
    Volgend jaar komen er zeker weer wat, zal dan ook weer wat verslagen gaan schrijven, nu heb ik daar geen tijd voor in principe. Ik ben 17, doet dat er wat toe, als ik vragen mag?
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  15. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.522
    Thanks
    3.435
    1.923 waarderingen in 700 posts
    doet er zeker niet toe kerel, maar ik was gewoon benieuwd omdat ik weinig mensen om me heen ken die nog moeite doen met zoveel rotjes... daarom dacht ik idd dat je wat jonger was. je ziet die grote heksenkringen maar weinig meer tegenwoordig namelijk! ik kan het alleen maar waarderen hoor! keep up the work!

  16. Deze gebruiker waardeert ghoost voor het bericht:


  17. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2015
    Berichten
    64
    Thanks
    10
    59 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Volgend jaar komen er zeker weer wat, zal dan ook weer wat verslagen gaan schrijven, nu heb ik daar geen tijd voor in principe. Ik ben 17, doet dat er wat toe, als ik vragen mag?
    Respect man met 17 en zo'n collectie, ben zelf ook 17 maar kan alleen maar jaloers zijn op zo'n lijst.

  18. Deze gebruiker waardeert Thijsispyro0023 voor het bericht:


  19. #11
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    doet er zeker niet toe kerel, maar ik was gewoon benieuwd omdat ik weinig mensen om me heen ken die nog moeite doen met zoveel rotjes... daarom dacht ik idd dat je wat jonger was. je ziet die grote heksenkringen maar weinig meer tegenwoordig namelijk! ik kan het alleen maar waarderen hoor! keep up the work!
    Ja is zeker iets voor een jong iemand haha.
    Was een projectje wat een maat en ik al een tijdje wilden doen, dit jaar wat minder van dat soort gekkigheid. Wel wat meer cake projecten.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  20. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  21. #12
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    En we zijn alweer aangekomen bij de volgende update.

    De eerste video uit deze update is een leuke sfeervolle compilatie om alvast in de sfeer voor oud en nieuw te komen.




    De tweede video is dan de collectie waar ik het hele jaar al naar heb uit gekeken.
    Geniet er allemaal van. Wonder boven wonder is de muur best stabiel, nog niks is omgevallen.

    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  22. Deze 4 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  23. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.522
    Thanks
    3.435
    1.923 waarderingen in 700 posts
    Respect man, wat een dikke collectie! Veel zeker er mee!!!

  24. Deze gebruiker waardeert ghoost voor het bericht:


  25. #14
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Lekker man!!!
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  26. Deze gebruiker waardeert ddfirework voor het bericht:


  27. #15
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Afgelopen jaar ben ik, zoals aangekondigd gewoon om 10 uur begonnen met stoken.
    Op de plek waar ik de jaarwisseling vierde kon dit gewoon op straat, en met respect voor de medemens en dier kom je een heel eind. Het project waar ik naar uitkeek was toch wel het project met de Red Dragon ratelbanden, gratis gekregen met de actie. I.c.m. 3 maal de Delicious Thunder, de Whacky Whistler en een snelle knalcake van 100 shots heb ik al met al een mooi project neergezet. Eerst komen een aantal foto's, daarna volgt de film. Helaas heb ik van het uitrollen en de troep er na niet echt goede beelden. Verder staat het project zelf er wel goed op.

    Naam: P1020102.jpg
Bekeken: 2014
Grootte: 299,4 KB

    Naam: P1020104.jpg
Bekeken: 2002
Grootte: 252,5 KB

    Naam: P1020105.jpg
Bekeken: 2007
Grootte: 210,9 KB

    Naam: P1020106.jpg
Bekeken: 1997
Grootte: 268,7 KB

    Dit zijn de desbetreffende foto's.
    Hier dan de film, in 4k kwaliteit en al:



    Naam: P1020120.jpg
Bekeken: 1997
Grootte: 73,1 KB

    Tot slot een kleine sfeerimpressie. Volgensmij was deze foto niet net na het project gemaakt, want bij het project kwam er nog veel meer rook vrij. Wel mengde de rook zich met de al aanwezige mist. En dit effect zie je ook op de foto.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  28. Deze 9 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


Pagina 1 van 31 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •