Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intratuin Amersfoort

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Intratuin Amersfoort

    Hebben dit jaar een vrij klassiek rotje van Wolff, met kleurenlont en een mooie slof verpakking. Zoals het hoort, volgens mij zit er ook geen gips in deze knallers, alleen papier...ik ga een paar slof inslaan, deze mooie jongens zullen wel snel verdwijnen..al zijn ze al wel een tijdje..Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	C374C391-5CBD-4F0A-964A-AA203C43AB49.jpg
Vertoningen:1
Grootte:337,1 KB
ID:	1614806

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
    Hebben dit jaar een vrij klassiek rotje van Wolff, met kleurenlont en een mooie slof verpakking. Zoals het hoort, volgens mij zit er ook geen gips in deze knallers, alleen papier...ik ga een paar slof inslaan, deze mooie jongens zullen wel snel verdwijnen..al zijn ze al wel een tijdje..[ATTACH=CONFIG]50142[/ATTACH]
    Alle Intratuin vestigingen met China Red hebben deze.

    Comment


      #3
      Zijn geen knallers maar floppers David, flop flop.. Je kan beter een paar setjes Sunflower meepakken bij de Intratuin.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
        Zijn geen knallers maar floppers David, flop flop.. Je kan beter een paar setjes Sunflower meepakken bij de Intratuin.
        Ik koop ze niet voor de knal, alleen voor het uiterlijk en de mooie slof verpakking...

        Comment


          #5
          3 a 4 jaar terug ge kocht 3 slofen 20 rotjes in een pakje
          ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
            Ik koop ze niet voor de knal, alleen voor het uiterlijk en de mooie slof verpakking...
            Weet ik David. Ik daag een beetje uit. Ieder z'n ding natuurlijk. Voor mij is het zoiets als een auto kopen die niet rijdt.

            Comment


              #7
              Iets van afval vuurwerk.

              Kan je toch beter een mechandiser kopen.
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment

              Working...
              X