Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 48
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    Vlogger vraagt jongeren vuurwerk af te steken in Griftpark; Politie komt in actie



    Agenten hebben zaterdagmiddag een groep jongeren weggestuurd uit het Griftpark omdat ze vuurwerk aan het afsteken waren. Volgens de politie werd er een video opgenomen van een vlogger.

    “In het Griftpark troffen wij vanmiddag een grote groep jeugd aan die massaal vuurwerk aan het afsteken was”, schrijft de politie op Instagram. De vlogger zou de jongeren hebben opgeroepen om gezamenlijk categorie-1 vuurwerk af te steken.

    Deze categorie vuurwerk is niet verboden en mag het hele jaar door afgestoken worden. “Helaas waren enkele jeugdigen toch in het bezit van zwaarder vuurwerk, waardoor wij uiteindelijk genoodzaakt waren de bijeenkomst te beëindigen en iedereen weg te sturen”, aldus de politie.

    https://www.duic.nl/algemeen/vlogger...komt-in-actie/
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid pkd19's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2014
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    764
    Thanks
    1.570
    555 waarderingen in 265 posts
    1x raden wie die vlogger waarschijnlijk is..

  3. Deze 3 gebruikers waarderen pkd19 voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.522
    Thanks
    3.435
    1.923 waarderingen in 700 posts
    Delft......

  5. #4
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Laat die gasten een uurtje plezier hebben, tuurlijk kan je het niet eens zijn met bepaalde dingen die PTD doet, maar het gaat om legaal vuurwerk, dat er een paar leeghoofden verboden vuurwerk bij zich dragen, pak het af of geef die jongeren waar het specifiek om gaat een boete. Nu wordt iedereen over een kam geschoren, terwijl er in principe niks fout gedaan wordt en er genoten wordt doormiddel van het houden van een stookmeeting.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  6. Deze 8 gebruikers waarderen ddfirework voor het bericht:


  7. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Berichten
    1.039
    Thanks
    238
    490 waarderingen in 236 posts
    Aarthos is ook helemaal over op vuurwerk met zijn vlogs.

  8. #6
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.038
    Thanks
    1.307
    851 waarderingen in 343 posts
    Gekke wereld met zijn VLOGGERS.
    Beetje lopen geilen op jezelf omdat je 'stoere' dingen doet die likes opleveren...
    Oh oh oh kijk eens hoe populair ik ben.
    -Step outside the box to see the real picture-

  9. Deze 4 gebruikers waarderen josZie voor het bericht:


  10. #7
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts


    我也喜欢年纪较大的烟花

  11. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
    Laat die gasten een uurtje plezier hebben, tuurlijk kan je het niet eens zijn met bepaalde dingen die PTD doet, maar het gaat om legaal vuurwerk, dat er een paar leeghoofden verboden vuurwerk bij zich dragen, pak het af of geef die jongeren waar het specifiek om gaat een boete. Nu wordt iedereen over een kam geschoren, terwijl er in principe niks fout gedaan wordt en er genoten wordt doormiddel van het houden van een stookmeeting.
    Sorry, maar ben het hier niet mee eens. Tuurlijk is Cat1 legaal, maar als je met minimaal 100 man tegelijk aan het stoken bent geeft het nog steeds overlast, dus zijn ze toch illegaal bezig. Daar komt bij dat ze soms hele kartonnen tegelijk in de fik steken, lijkt me ook niet de bedoeling.

    Ik ben echt geen zeiker, maar ze zoeken het randje wel op met een Cat1 en gaan er wat mij betreft zelfs overheen.

  12. Deze 20 gebruikers waarderen Dionysus voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  13. #9
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    729
    440 waarderingen in 253 posts
    En dan straks allemaal huilen als er een totaalverbod is..

  14. Deze 5 gebruikers waarderen ATF voor het bericht:


  15. #10
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    En juist dat randje daar gaat het ze om. De media zal er wel weer een negatief bericht van maken.
    December Will Be Magic Again!!

  16. #11
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Sorry, maar ben het hier niet mee eens. Tuurlijk is Cat1 legaal, maar als je met minimaal 100 man tegelijk aan het stoken bent geeft het nog steeds overlast, dus zijn ze toch illegaal bezig. Daar komt bij dat ze soms hele kartonnen tegelijk in de fik steken, lijkt me ook niet de bedoeling.

    Ik ben echt geen zeiker, maar ze zoeken het randje wel op met een Cat1 en gaan er wat mij betreft zelfs overheen.
    Ik ben denk ik vrij ruimdenkend hierin, tegenwoordig wordt er overal om geklaagd en gezeurd. Heksenkringetjes horen erbij, bij dit soort stookmeetings, wordt er vaak buiten de bebouwde kom, of op wat meer afgelegen plekken afgesproken en wat vuurwerk afgestoken. Dat er dan meerdere mensen bij elkaar zijn en tegelijkertijd vuurwerk afsteken en dit gelijk weer bestempeld wordt als overlast.. tja.

    Punt wat ik nou eigenlijk probeer te maken, is leef en laat leven, als een groep linkse hippies op de hoek van de straat, zweverige muziek staan te maken en te zingen, best doe je ding, veel plezier. Mijn buurman dit duiven houdt, have fun en zo zijn er nog tig voorbeelden.

    Gun je medemens eens wat en stop met het gezeur, gezanik en gejank overal om, ellendige wereld waarin we terecht zijn gekomen.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  17. Deze 10 gebruikers waarderen ddfirework voor het bericht:


  18. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
    Ik ben denk ik vrij ruimdenkend hierin, tegenwoordig wordt er overal om geklaagd en gezeurd. Heksenkringetjes horen erbij, bij dit soort stookmeetings, wordt er vaak buiten de bebouwde kom, of op wat meer afgelegen plekken afgesproken en wat vuurwerk afgestoken. Dat er dan meerdere mensen bij elkaar zijn en tegelijkertijd vuurwerk afsteken en dit gelijk weer bestempeld wordt als overlast.. tja.

    Punt wat ik nou eigenlijk probeer te maken, is leef en laat leven, als een groep linkse hippies op de hoek van de straat, zweverige muziek staan te maken en te zingen, best doe je ding, veel plezier. Mijn buurman dit duiven houdt, have fun en zo zijn er nog tig voorbeelden.

    Gun je medemens eens wat en stop met het gezeur, gezanik en gejank overal om, ellendige wereld waarin we terecht zijn gekomen.
    Ik snap zeker wat je bedoelt hoor, leef en laten leven. Ben ik het zeker mee eens. Echter is dit natuurlijk wel het uiterste, met 100 man kartonnen vol cat 1 afsteken klinkt wel heel onschuldig, maar het kabaal wat ervanaf komt lijkt aardig op het kabaal om 16:00 met oud en nieuw.

    Dat cat1 legaal is word dan als excuus gebruikt, maar het blijft overlast. En wees eerlijk, deze stookmeeting loopt aardig uit de klauwen als je ziet hoeveel mensen erop af komen.

  19. Deze 2 gebruikers waarderen Dionysus voor het bericht:


  20. #13
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    729
    440 waarderingen in 253 posts
    Absoluut leven en laten leven, maar dat betekent niet dat iedereen zich maar als een halve zool moet gaan gedragen. Als mijn buren een feest geven gun ik ze dat van harte, maar als het om 04.00 snachts nog een teringherrie is dan ga ik toch verhaal halen. Ben het met je eens dat er tegenwoordig op elke slak zout gelegd wordt, maar ik vind dit toch te ver gaan.

  21. Deze 4 gebruikers waarderen ATF voor het bericht:


  22. #14
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Joh, hier doet Delftje het voor toch? Beetje provoceren, beetje in de spotlights staan... Had hij wederom zijn stopwatch al klaar om te zien hoelang het duurde voor de "popo" er was?
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

  23. Deze 3 gebruikers waarderen Pyro Is Art voor het bericht:


  24. #15
    VWC-Lid BigBoy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 februari 2019
    Berichten
    135
    Thanks
    62
    183 waarderingen in 73 posts
    Mijn god wat zit er toch een partij simpel volk tussen die vloggertjes.

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •