Banner Broekhoff Vuurwerk - Vuurwerkexpert.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 26 van 26
  1. #16
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Voor mij maakt dat allemaal niets uit. Zou tog geweldig zijn als je buurman een nog grotere collectie heeft dan menig freak hier. Dubbel op genieten dan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #17
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.038
    Thanks
    1.307
    851 waarderingen in 343 posts
    Ik vind het vuurwerk met alle collecties/merken vooral een eenheidsworst worden. Ja, het is prima dathet "exclusieve" vuurwerk op grote schaal verkrijgbaar is, maar het wordt uberhaupt steeds moeilijker om iets "exclusiefs" te vinden.
    Zitten her en der prachtige dingen tussen, maar veel compounds bv zijn toch allemaal standaard
    -Step outside the box to see the real picture-

  3. Deze gebruiker waardeert josZie voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid dinoroel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Locatie
    Voorhout
    Berichten
    955
    Thanks
    297
    576 waarderingen in 265 posts
    Vuurwerk moet naar mijn mening gedeeld worden, daarom vind ik het prachtig dat de selectie voor iedereen beter wordt.
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

  5. Deze gebruiker waardeert dinoroel voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    Ben het helemaal met je stelling eens! Als de buren ook mooi vuurwerk hebben kan ik hier mooi van meegenieten Als liefhebber heb je toch altijd wel wat producten die een ander niet heeft wat dan weer extra opvalt.

  7. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Ik ga het heel dwars maar gedeeltelijk eens zijn.

    Het is goed dat de gemiddelde kwaliteit omhoog gaat en daardoor de buren ook sinpelweg beter vuurwerk kunnen kopen, al dan niet door puur toeval. Dat vergroot het plezier en het draagvlak.

    Andere kant, merken die zich voorheen als freak merken profileerden zoals Evolution en Pangu worden door bedrijfstechnische keuzes ook beter beschikbaar, wat voorraad uit onze freakacties wegtrekt. Of ik daar perse fan van ben weet ik niet (kans op aanzienlijke ptijsstijgingen)
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  8. #21
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Andere kant, merken die zich voorheen als freak merken profileerden zoals Evolution en Pangu worden door bedrijfstechnische keuzes ook beter beschikbaar, wat voorraad uit onze freakacties wegtrekt.
    Hm, "freak" merken? Of gewoon merken die voor kwaliteit staan?
    En "onze" freakacties? Ook wat vreemde benadering als je het mij vraagt..
    Ik snap wel zo ongeveer wat je bedoelt, maar je als freak verheven gaan voelen boven 'normale' vuurwerkkopers, dat gaat me wat ver.

    Juist prachtig dat de kwaliteit in het algemeen zo omhoog gegaan en voor iedereen beter bereikbaar qua uitlevering. Ik geniet net zo hard van een dikke box als de buurman em aansteekt hoor

    En de freak die zich dan nog echt per se wil onderscheiden, die komt vanzelf met hidden gems op de proppen, of schiet cakes/boxen dubbel/driedubbel, of bouwt een project (of 2).

  9. #22
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Ik vind eigenlijk van niet. Uiteraard ben ik voor dat alles voor iedereen verkrijgbaar moet zijn. Alleen er valt mij ook een keerzijde op bij die massa verkoop en dat is dat de kwaliteit niet beter word. Ik krijg vaker het idee dat het eerst uit liefde gemaakt wordt en als het dan eenmaal een hit is gaan we geld drukken men koopt het toch wel. voorbeelden?

    Pangu Het kwam op de markt en heel toevallig kwam ik bij een dealertje nooit geweest die verkocht het eerste jaar pangu met 50% korting als introductie. Kopen natuurlijk en iedereen weet fantastisch spul! jaar erop meer en daarna meer en toen op echt veel plekken. Nu? ja rest voorraad geen nieuwe spullen pangu dood? in dit geval gaat mn verhaal van achteruit gaande kwaliteit niet op maar wel verdwenen zowat. Bon fireworks kan je ook wel onder dit verhaal stoppen. Royale fireworks ook wel al weet ik neit of iedereen het daarmee eens is. Allemaal weg nadat ze groot zijn geworden.

    Evo ben/was ik groot fan van maar kijk wat er gebeurd de prijzen stijgen. ik sta niet te stuiteren bij de nieuwe producten. Kan puur toeval zijn maar ik denk dat ook hier een kanteling komt ik zeg niet dat op houd maar het zal niet meer het merk zijn wat wij als freak kennen van paar jaar terug.

    Eerst producten die op de markt kwamen van mania heb gehad mooi spul jaren later nog eens gehad wat een bagger zo hoog als ik mania in het begin had zitten zo laag zit het nu. Zeker niet alles is slecht maar ze belazeren je waar je bij staat en de kwaliteit haalt het meestal niet wat je verwacht.

    Dit is natuurlijk allemaal ook beetje persoonlijk maar ik kan niet zeggen dat de pareltjes die groot zijn geworden ver zijn gekomen. voor mij persoonlijk het grootste verlies van succes is marijn vuurwerk dat was echt goed freak vuurwerk maar ook dit is ten onder gegaan aan succes.

    Het werd allemaal te groot.

    Kwaliteit omhoog bij de grote jongens prima! doen! laat de kleine exclusieve merken lekker klein zodat we er wel eens jaren van kunnen genieten!
    365 days a year pyromaniac

  10. Deze 3 gebruikers waarderen vuurwerkpro voor het bericht:


  11. #23
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Ik vind eigenlijk van niet. Uiteraard ben ik voor dat alles voor iedereen verkrijgbaar moet zijn. Alleen er valt mij ook een keerzijde op bij die massa verkoop en dat is dat de kwaliteit niet beter word. Ik krijg vaker het idee dat het eerst uit liefde gemaakt wordt en als het dan eenmaal een hit is gaan we geld drukken men koopt het toch wel. voorbeelden?

    Pangu Het kwam op de markt en heel toevallig kwam ik bij een dealertje nooit geweest die verkocht het eerste jaar pangu met 50% korting als introductie. Kopen natuurlijk en iedereen weet fantastisch spul! jaar erop meer en daarna meer en toen op echt veel plekken. Nu? ja rest voorraad geen nieuwe spullen pangu dood? in dit geval gaat mn verhaal van achteruit gaande kwaliteit niet op maar wel verdwenen zowat. Bon fireworks kan je ook wel onder dit verhaal stoppen. Royale fireworks ook wel al weet ik neit of iedereen het daarmee eens is. Allemaal weg nadat ze groot zijn geworden.

    Evo ben/was ik groot fan van maar kijk wat er gebeurd de prijzen stijgen. ik sta niet te stuiteren bij de nieuwe producten. Kan puur toeval zijn maar ik denk dat ook hier een kanteling komt ik zeg niet dat op houd maar het zal niet meer het merk zijn wat wij als freak kennen van paar jaar terug.

    Eerst producten die op de markt kwamen van mania heb gehad mooi spul jaren later nog eens gehad wat een bagger zo hoog als ik mania in het begin had zitten zo laag zit het nu. Zeker niet alles is slecht maar ze belazeren je waar je bij staat en de kwaliteit haalt het meestal niet wat je verwacht.

    Dit is natuurlijk allemaal ook beetje persoonlijk maar ik kan niet zeggen dat de pareltjes die groot zijn geworden ver zijn gekomen. voor mij persoonlijk het grootste verlies van succes is marijn vuurwerk dat was echt goed freak vuurwerk maar ook dit is ten onder gegaan aan succes.

    Het werd allemaal te groot.

    Kwaliteit omhoog bij de grote jongens prima! doen! laat de kleine exclusieve merken lekker klein zodat we er wel eens jaren van kunnen genieten!
    Ja, precies de reactie waar ik naar op zoek was. Prima dat het vuurwerk kwalitatief beter wordt, maar laat de Pangu's, Funke e.d. gewoon exclusief voor ons!
    Vuurwerk is een passie!

  12. Deze 2 gebruikers waarderen MGMT voor het bericht:


  13. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
    Hm, "freak" merken? Of gewoon merken die voor kwaliteit staan?
    En "onze" freakacties? Ook wat vreemde benadering als je het mij vraagt..
    Ik snap wel zo ongeveer wat je bedoelt, maar je als freak verheven gaan voelen boven 'normale' vuurwerkkopers, dat gaat me wat ver.

    Juist prachtig dat de kwaliteit in het algemeen zo omhoog gegaan en voor iedereen beter bereikbaar qua uitlevering. Ik geniet net zo hard van een dikke box als de buurman em aansteekt hoor

    En de freak die zich dan nog echt per se wil onderscheiden, die komt vanzelf met hidden gems op de proppen, of schiet cakes/boxen dubbel/driedubbel, of bouwt een project (of 2).
    Verheven voelen is het verkeerde woord. Maar de merken die vaak in de vroege verkoop staan, en wat betere kwaliteit hebben, zijn normaal niet te betalen vind ik zelf.
    Als de producten dus uit de vroege verkoop naar de verkoop aan de normale klant gaan, kost mij dat geld. Heeft weinig verheven voelen te maken, maar puur met geld
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  14. #25
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Ik herken wel dat ik als tiener wat gevoeliger was hiervoor maar om nu als volwassene mijn status te ontlenen aan vuurwerk dat hoeft toch echt niet meer, al doet een applaus van de wijk zeker wat met je!

    Nee hoor, iedereen geniet maar fijn mee wat mij betreft!

  15. #26
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Ik heb dat gevoel absoluut niet. Ik vind het heerlijk als de buurman ook met een mooie cake of box naar buiten komt. Ik kan misschien nog wel meer genieten van de buurman dan van mijn eigen spullen.

    Zelf sta ik al jaren in de winkel om klanten te adviseren. Ik mag dan ook graag mooi cakes of boxen adivseren waar ze van kunnen genieten.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •