Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 29 van 29
    VWC-Lid
    Thanks
    737
    Thanked 1.455 Times in 716 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BigBoy Bekijk bericht
    En ze zijn al uit de lucht gehaald. Wat een schijndemocratie leven we toch in, Noord Korea is er niks bij.
    https://www.youtube.com/channel/UCcV...vXEtAVA/videos
    Verklaar u nader als je zoiets claimt aub.

2. The Following User Says Thank You to nederlandsvuurwerk For This Useful Post:

VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    1.584
    Thanked 1.312 Times in 905 Posts
    Toppers zijn het!

4. The Following User Says Thank You to vuurwerkfreakk For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    203
    Nu maar hopen dat dit filmpje ook daadwerkelijk bij deze lui aankomt.

6. The Following 4 Users Say Thank You to boller For This Useful Post:

VWC-Lid jakhal's schermafbeelding
    Thanks
    2.231
    Thanked 3.254 Times in 1.248 Posts
    Strijden de vrouwen nog? Ik vind het hier bijzonder stil namelijk.
    TP Vuurwerk Kelpen-Oler.

VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Thanks
    3.170
    Thanked 6.368 Times in 2.519 Posts
    De vuurwerkvrouwen zijn doorgegroeid en geëvolueerd tot de SVNC: Stichting Vuurwerkdealers Nederlands Consumentenvuurwerk. Dat is de reden dat je van de vuurwerkvrouwen zelf eigenlijk niets meer hoort, ze houden zich nu met die stichting bezig.
    [I]Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: http://www.youtube.com/TheGizmo75[/I]

9. The Following 7 Users Say Thank You to gizmo75 For This Useful Post:

Thanks
    2.231
    Goed om te weten, is dat ergens kenbaar gemaakt? Of heb ik iets gemist.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    De vuurwerkvrouwen zijn doorgegroeid en geëvolueerd tot de SVNC: Stichting Vuurwerkdealers Nederlands Consumentenvuurwerk. Dat is de reden dat je van de vuurwerkvrouwen zelf eigenlijk niets meer hoort, ze houden zich nu met die stichting bezig.
    TP Vuurwerk Kelpen-Oler.

11. The Following User Says Thank You to jakhal For This Useful Post:

VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Thanks
    3.170
    Thanked 6.368 Times in 2.519 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Goed om te weten, is dat ergens kenbaar gemaakt? Of heb ik iets gemist.
    Ze hebben er destijds wel wat persberichten uit gegooid. Hier vind je er meer over: https://svnc.nl/stichting.html
    [I]Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: http://www.youtube.com/TheGizmo75[/I]

VWC-Lid
    Thanks
    1.542
    Thanked 2.011 Times in 949 Posts
    Heb even gekeken maar deze stichting kan wel nog wel wat extra leden gebruiken zo te zien. Hopelijk dat er meer mensen uit de vuurwerkwereld zich gaan aansluiten en dat er merkbaar tegengeluiden kan worden gegeven. We horen het vaak maar zien het niet, we zijn één EU maar qua vuurwerkbeleid worden we toch 50 jaar teruggeworpen. Waar wij van de vuurpijlen, rotjes en single shots af moeten, kan er in Polen naar harte zelfs F3 vuurwerk gekocht worden. Hoezo zijn we in dit geval dan niet één EU?

14. The Following 2 Users Say Thank You to Grizmo Raizor For This Useful Post:

Thanks
    2.231
    Omdat er in Polen geen Groen Links en Partij voor de Dieren bestaat. Kijk maar naar Duitsland, hier worden die Grünen steeds groter met gevolg dat ook hier aan zaken als vuurwerk word geschroeft.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Heb even gekeken maar deze stichting kan wel nog wel wat extra leden gebruiken zo te zien. Hopelijk dat er meer mensen uit de vuurwerkwereld zich gaan aansluiten en dat er merkbaar tegengeluiden kan worden gegeven. We horen het vaak maar zien het niet, we zijn één EU maar qua vuurwerkbeleid worden we toch 50 jaar teruggeworpen. Waar wij van de vuurpijlen, rotjes en single shots af moeten, kan er in Polen naar harte zelfs F3 vuurwerk gekocht worden. Hoezo zijn we in dit geval dan niet één EU?
    TP Vuurwerk Kelpen-Oler.

16. The Following User Says Thank You to jakhal For This Useful Post:

Super Moderator bassie1978's schermafbeelding
    Thanks
    19.622
    Thanked 7.048 Times in 2.811 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Omdat er in Polen geen Groen Links en Partij voor de Dieren bestaat. Kijk maar naar Duitsland, hier worden die Grünen steeds groter met gevolg dat ook hier aan zaken als vuurwerk word geschroeft.
    Echter worden in Duitsland wel gedegen onderzoeken gehouden waaruit blijkt dat de overlast qua fijnstof etc te verwaarlozen valt als je kijkt naar het grote plaatje.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

18. The Following 2 Users Say Thank You to bassie1978 For This Useful Post:

VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Thanks
    938
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Echter worden in Duitsland wel gedegen onderzoeken gehouden waaruit blijkt dat de overlast qua fijnstof etc te verwaarlozen valt als je kijkt naar het grote plaatje.
    Dat klopt maar dat wil niet zeggen dat ze niet met het milieu bezig zijn.

Ik hoorde dat men ook bezig is om de maximumsnelheid echt te begrenzen op 130. Dat kwam ter sprake tijdens mij vakantie toen mijn Duitse buurman vroeg waarom iedereen hier zo langzaam reed tegenwoordig... Hij haalde met zijn sleurhut (100 sticker) de nederlandse auto's in.... Ik zeg je mag hier maar 90 met je caravan en zonder maar 100.

Hij schrok eerst toen ik hem zei dat je hier nog maar 100 mocht en daarna lachte hij zich kapot toen ik zei dat dat vanwege het milieu was.
    Mijn vrouw vroeg of er in Duitsland ook maatregelen genomen zijn/worden en toen gaf hij aan dat dat niet echt het geval was maar dat er steeds meer Grünen komen en dat de maximumsnelheid wel al ter discussie stond.
    I love Mines

20. The Following User Says Thank You to Madmax For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    261
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Klopt, het is mooi en absoluut noodzakelijk dat zulke objectieve tegengeluiden de media bereiken.

Hoe dan ook is er wereldwijd helaas een algemene trend op te merken die vuurwerk, in meer of mindere mate, onder het vergrootglas legt en beperkt. Het gebeurt in China, Duitsland, Nederland, Belgie maar ook in Polen.

22. The Following User Says Thank You to Fermata For This Useful Post:

VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Thanks
    1.820
    Thanked 2.846 Times in 1.369 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
    Dat klopt maar dat wil niet zeggen dat ze niet met het milieu bezig zijn.

Ik hoorde dat men ook bezig is om de maximumsnelheid echt te begrenzen op 130. Dat kwam ter sprake tijdens mij vakantie toen mijn Duitse buurman vroeg waarom iedereen hier zo langzaam reed tegenwoordig... Hij haalde met zijn sleurhut (100 sticker) de nederlandse auto's in.... Ik zeg je mag hier maar 90 met je caravan en zonder maar 100.

Hij schrok eerst toen ik hem zei dat je hier nog maar 100 mocht en daarna lachte hij zich kapot toen ik zei dat dat vanwege het milieu was.
    Mijn vrouw vroeg of er in Duitsland ook maatregelen genomen zijn/worden en toen gaf hij aan dat dat niet echt het geval was maar dat er steeds meer Grünen komen en dat de maximumsnelheid wel al ter discussie stond.
    Dat snelheid verhaal schijnt in het voorjaar al afgevuurd te zijn.
    VWC The Biggest Firework Source On The Internet!

VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Thanks
    938
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Dat snelheid verhaal schijnt in het voorjaar al afgevuurd te zijn.
    Ja de proefballon is afgeschoten, maar dat wil niet zeggen dat de discussie daarmee teneinde is...

Hij zei dat men aan het lobbyen is om meer draagkracht te krijgen (wat men hier dus hetzelfde doet met het vuurwerk) en dat de ADAC al om was en ongeveer 50% van de Duitsers er geen problemen mee had als het naar 130 ging.

Maar on topic.
    I love Mines

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten