Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elegant Night

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    我也喜欢年纪较大的烟花

    Comment


      #92
      https://youtube.com/@Pyroblom

      Comment


        #93


        Eindelijk een keer geschoten! Iedereen op het forum heeft gelijk dat dit een top bak is. Te zien aan het begin van de finale van dit jaar. Te zien op 2:50
        Laatst aangepast door ekk; 5 January 2023, 16:42.

        Comment


          #94
          Ik vind hem tegenvallen, boeketten klappen niet hard open en zachte saluts. Zeker voor de huidige funke prijzen niet interessant.
          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

          Comment


            #95
            Ik had een 2 delige , 1 losse 20 shots rij heb ik tussen de paranoids geknoopt wat wel een leuke toevoeging was en het 80shots blok uit 1 stuk kon ik ff niet meer herinneren

            Dus net in de tuin gaan kijken en vond ik dat gedeelte nog samen met een spec#1 en 6 en 2 scala’s loll onder een stapel lege dozen , mijn dag kan niet meer stuk !
            Natural Born Pyro

            Comment


              #96
              Dit blijft echt een geweldige box!! Geschoten op mijn verjaardag!

              Als het budget het toelaat, dit jaar weer in de collectie!

              Comment


                #97


                2021 batch, vlamde goed.

                Comment


                  #98
                  Ook hier is heel goed te zien dat het op jouw verjaardag niet echt waaide, dan is ie nog veel mooier. Schitterende box sowieso. Funke weet hoe het moet, maar dat weten we hier natuurlijk ook.

                  Comment


                    #99
                    Met het wegvallen van de Golden Bonfire Fanshape staat deze nu hoog op de lijst . Blijft een beest van een bak en ik denk dat als je hem kan scoren voor zo’n 150-170 euro dat je het dit jaar goed gedaan hebt.

                    Comment


                      Comment


                        is en blijft een heeerrrlijke rambak!!

                        Comment

                        Working...
                        X