Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Funke NL] Blattertanz Raketen [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Als ik naar het filmpje kijk, krijgen wij hier dezelfde als in Duitsland?
    Volgens mij wel want alle 2 de varianten zijn 20 gram en zien er hetzelfde uit.

    Comment


      #17
      Ik vind t echt hele mooie pijlen met die falling leaves is weer eens wat anders...
      En de verpakking en de afwerking is gewoon simpelweg perfect!

      Comment


        #18
        Waarom 20gram als 40gram de max is..
        Zou der hard over na moeten denken, zijn betere deals

        Comment


          #19
          Vind dit maar flutdingen.

          Comment


            #20
            Leuk uniek effect, zeker in vuurpijlen. Ik zou ze zelf zeker eens proberen.
            Een paar jaar geleden had ik de Shardana Rockets van Rubro. Bij één van de twee pijlen zaten ook falling leafs in het boeket. Dat gaf een erg leuk effect, want die bleven ook lekker lang branden.

            Eddy.
            Waar rook is, is vuurwerk.

            Comment


              #21
              Klasse pijlen! Die moeten in de collectie.

              Comment


                #22
                Vorig jaar gehad en zijn perfect om te stoken zonder overlast te veroorzaken.
                Zijn leuk voor van te voren maar voor 12 uur zeker niet.

                Comment


                  #23
                  Ik vind dit ook helemaal niks eerlijk gezegd..
                  The 31st of December..

                  Comment


                    #24
                    toppers!
                    ben blij dat ze eindelijk bij meerdere winkels te koop zijn in nederland!
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      #25
                      Iemand hier al een foto van de dummy of in de bunkers gemaakt?

                      Comment


                        #26
                        Nieuwe video, van de NL batch. Uit de beschrijving:
                        This years batch for the NL market. The effect is pretty much the same as the 2019 batch for the German market, but sadly the tails start to burn a little to late, same the the "Goldfunken"- rockets for NL, leading to a too high flight; the problem has been solved already though for coming types of rockets.
                        Also our German designer updated the old design, which looks better now I think.
                        Laatst aangepast door kunst-en-vuurwerk; 31 December 2019, 00:48. Reden: taalverzorging
                        Gelukkig oudjaar!

                        Comment


                          #27
                          Zit er uberhaupt nog verschil in de belgische variant tegenover de nederlandse variant? Of is dit allemaal 1 pot nat?

                          Comment


                            #28
                            Echt prachtige pijlen. Net een afgestoken, effect is erg mooi en blijft lang hangen. Een topper!
                            🧨

                            Comment


                              #29
                              Check! Bij weinig wind echte toppers. Ik heb er ook nog 9 nu, hopen op weinig wind overmorgen en anders bewaar ik ze. Ze zijn echt goed!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                                Check! Bij weinig wind echte toppers. Ik heb er ook nog 9 nu, hopen op weinig wind overmorgen en anders bewaar ik ze. Ze zijn echt goed!
                                Voor wind hoef je absoluut geen zorgen te maken dus ze kunnen in de vooravond zeker de lucht in

                                Comment

                                Working...
                                X