Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Funke NL] Azul

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Snap het, maargoed smaken verschillen ;). Velen zijn "teleurgetseld" omdat ze de verwachting hadden dat deze net zo bombastisch zou worden als de BE en DE boxen en dat funke NL ineens verheven zouden worden van aller beperking, vandaar mijn reactie.

    Wat jij hebt met crackling heb ik dit jaar in bepaalde mate met dat ghost/snow effect

    Maar al met al denk ik wel dat deze box het maximale opzoekt, hij zit in mij collectie dus zal hem ook kritische neerleggen naast de andere boxen omdat ik hem toch zonder korting heb gekocht.
    Ach smaken verschillen en hopelijk zeg je na het afsteken van deze box wauw volgend jaar weer.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      #32
      Tjonge jonge vind het toch wel een dikke box. Staat nog op de wishlist..
      Vuurwerk is een passie!

      Comment


        #33


        Het verwijderen van de omdoos en kooi viel een beetje tegen, dus dat maar uit de film gelaten

        Comment


          #34
          Ziet er netjes uit! Zelfs een vochtzakje erin.
          Maak je vanavond een straatfilm ?

          Comment


            #35
            Vanavond geschoten bij Plaggemarsch in Hardenberg. Mooie sierlijke bak en harde burst !

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
              Vanavond geschoten bij Plaggemarsch in Hardenberg. Mooie sierlijke bak en harde burst !

              De laatste cake doet het erg lekker met zijn sierlijke tails.
              Verder 'gewoon goed' denk ik, afgaande op de film..

              Comment


                #37
                Ziet er prima uit, hoe is de burst vergeleken met andere 30mm bakken?

                Comment


                  #38
                  @Pyroguy:Precies dat. Niet dat je uit je schoenen geblazen wordt/werd.
                  @magicsjefke: Gewoon goed.

                  Comment


                    #39
                    Je kunt nu wel gerust stellen dat je vooral voor de naam Funke betaald.

                    Comment


                      #40
                      filmpje vanaf mijn kant

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                        Je kunt nu wel gerust stellen dat je vooral voor de naam Funke betaald.
                        Want ? Wat ik zie vind ik er top uitzien en zeker 1 van de toppers van NL. Tja prijs mag wel wat van af maar het is een product wat pas laat in het jaar bekend was en mondjesmaat wordt geleverd dus vrij normale te verwachten prijs.

                        Comment


                          #42
                          En hier een filmpje vanaf mijn kant 4K

                          Comment


                            #43
                            Gisteren ook bij plaggenmarsch gezien en het was een prima box maar niet anders/beter/ vernieuwender dan enig andere compound van andere importeurs.

                            Effecten goed, tempo goed, knallen goed maar geen must have.
                            -Step outside the box to see the real picture-

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door josZie Bekijk bericht
                              Gisteren ook bij plaggenmarsch gezien en het was een prima box maar niet anders/beter/ vernieuwender dan enig andere compound van andere importeurs.

                              Effecten goed, tempo goed, knallen goed maar geen must have.
                              Helemaal mee eens voor de helft heb je een soortgelijke box in de freak

                              Comment


                                #45
                                Deel de mening van Joszie, de laatste schoten in deze box mogen ze wel een rappe 100sh blok van maken. Gold crackling tail to big gold chrys with blue Dahlia,En Silver crackling tail to big silver chrys with blue Dahlia; with final salvo and Big Silver chrys with blue Dahlia mine.

                                Comment

                                Working...
                                X