Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 72 van 72
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 november 2016
    Berichten
    66
    Thanks
    54
    39 waarderingen in 15 posts
    Mijn ervaring zal ik ook maar even delen Maandag 30 december rond een uur of 14.00 was ik bij de afhaallocatie in Gronau. We hadden de auto geparkeerd op het terrein van de Lidl. We liepen langs het café naar binnen waar het reclamebord met "vuurwerk" stond. Nadat we bij de losse verkoop hadden gevraagd waar we moesten zijn liepen we een soortvan magazijn binnen, waar een aantal Duitse mannen stonden te wachten. Ik leverde mijn blaadje in en ik moest een handtekening zetten. Daarna liepen we verder het magazijn in, waar op een pallet mijn bestelling stond te wachten. Ik dacht in eerste instantie wat een gigantische doos, maar nadat de doos open was gemaakt voor controle zag ik dat er nog een hoop ruimte in zat. Dus de volgende keer mogen ze wel een kleinere doos gebruiken, want hij paste bijna niet in de auto. Nadat we de bestelling opgehaald hadden gingen we nog langs een aantal supermarkten en daarna naar huis.

    De producten die ik besteld had zaten er allemaal bij, op één product na, de Pryzm van Vuurwerktotaal. In plaats van de Pryzm heb ik de E-Pulz gekregen ook van Vuurwerktotaal. Daar was ik best blij want het was echt een prachtige waaier ( ik schoot hem i.c.m. de Black Ice van Weco). Als gratis product heb ik de Der Ultra gratis gekregen denk ik, want ik had hem eenmaal besteld. Maar ik heb hem tweemaal gekregen. Verder had ik ook de Transbomber besteld die zat in een kooi helaas, maar na heel wat moeite was hij er eindelijk vanaf. Nu ben ik benieuwd als ik de Transbomber in Nederland besteld had, zou er dan ook een kooi om hebben gezeten?

    Waar ik nog meer benieuwd naar ben, wanneer gaat de webshop weer open? Dit jaar ben ik van plan een aantal bestellingen te plaatsen. Bijvoorbeeld wil ik tweemaal de Transbomber bestellen. Alvast heel erg bedankt!

    Na een aantal berichten gelezen te hebben over zaterdag was ik wel erg bang dat het maandag ook zo zou zijn. Maar gelukkig is het allemaal goed gekomen, hopelijk gaat het aan het einde van dit jaar alle 3 de verkoopdagen goed.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Woesley_Pyromun voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oclee Bekijk bericht
    Geen ervaring met het afhaalpunt in gronau, maar was zaterdag in deze vestiging in Delmenhorst, en die kan ik absoluut aanraden.
    Echt hele ruime keuze! Maar de webshop is nog beter,geen enkele vervanger en goedkoop(het hele jaar door te bestellen)
    Ik ga dit jaar hier zekers weer bestellen en ophalen in Delmenhorst en dan via de losse verkoop nog de laatste spullen halen.. Ik zag in de video dat er tijdens de losse verkoop heel veel nieuwe Funke spullen binnen waren gekomen. Misschien dat die via de webshop ook te bestellen zijn dit jaar.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  4. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 november 2016
    Berichten
    66
    Thanks
    54
    39 waarderingen in 15 posts
    Ik heb even een mailtje gestuurd en eind februari gaat de webshop weer open!

  5. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Berichten
    561
    Thanks
    597
    378 waarderingen in 162 posts
    haha, wilde dit net plaatsen, je info klopt als een bus ;)

  6. #65
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    De eerste bestelling vanuit mij in 2021 dit jaar is bij deze winkel gedaan.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  7. #66
    VWC-Lid Ajax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Berichten
    686
    Thanks
    180
    852 waarderingen in 243 posts
    Dit is echt een top winkel. Ondanks alles hier gewoon afgehaald afgelopen oud en nieuw en ook veel gratis dingen gekregen. De communicatie verloopt ook zeer soepel.

  8. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Berichten
    561
    Thanks
    597
    378 waarderingen in 162 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    De eerste bestelling vanuit mij in 2021 dit jaar is bij deze winkel gedaan.
    Hoe dan? Site staat nog niet online.

  9. #68
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  10. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  11. #69
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Hier ook besteld. Voor 't eerst hier naar toe. Na alle goede verhalen over deze winkel. Mooi ruim assortiment hebben ze ook!

  12. #70
    VWC-Lid Gupje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 januari 2014
    Berichten
    1.083
    Thanks
    13
    1.268 waarderingen in 397 posts
    Heb gisteren ook besteld, alleen heb ik geen ophaal dag moeten opgeven. Is dat gewoon open en maakt het niet welke dag je komt?
    Klapchi

  13. #71
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
    Heb gisteren ook besteld, alleen heb ik geen ophaal dag moeten opgeven. Is dat gewoon open en maakt het niet welke dag je komt?
    Begreep van andere mensen die hier eerder zijn geweest dat je in december een mail krijgt met een link erin om een dag af te spreken.

  14. #72
    VWC-Lid Gupje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 januari 2014
    Berichten
    1.083
    Thanks
    13
    1.268 waarderingen in 397 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spinner Bekijk bericht
    Begreep van andere mensen die hier eerder zijn geweest dat je in december een mail krijgt met een link erin om een dag af te spreken.
    Tnx voor de info!
    Klapchi

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •