Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 72
  1. #31
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kratos1791 Bekijk bericht
    Wow, deze is ook wel heel erg gaaf :

    Das net de blushing Crossette van Evolution

  2. #32
    VWC-Lid Vuurwerk Overijssel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 januari 2019
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    403
    Thanks
    978
    449 waarderingen in 158 posts
    Kun je hier het gehele jaar bestellen? Zo ja dan bestel ik hier volgend jaar!
    With great fireworks comes great responsibility

  3. #33
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Hoe zijn de ervaringen met het afhalen hierbij in Gronau?

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Berichten
    561
    Thanks
    597
    379 waarderingen in 162 posts
    Ik ga er maandag naar toe, kan het je dan vertellen. Maar heb goede vertrouwen

  5. Deze gebruiker waardeert bart voor het bericht:


  6. #35
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Hoe zijn de ervaringen met het afhalen hierbij in Gronau?
    Die van vandaag in elk geval vrij waardeloos....
    Rond 17:00 ter plaatse, openingstijden tot 18:00 volgens de site... maar; niemand. Niemand aanwezig.
    Het maffe is, in dezelfde portiek zit een echte vuurwerkwinkel (met o.a. Triplex, El Gato, Magic Time), maar dat is dus niet Postenhandel.
    (info voor de shoppers, op hetzelfde terrein zit ook een Edeka, Aldi, Lidl, Penny en drankhandel )

    Volgens de mensen van die shop was de gozer van Postenhandel al sinds 13:00 uur pleite.. 's Morgens nog pakketjes uitgedeeld, 's middags allemaal klanten voor de dichte deur. Twee andere gozers stonden ook vertwijfeld wat te bellen, opzoek naar iemand van Postenhandel. Geen gehoor. Toen zijn we maar vertrokken na een half uurtje..
    In de auto het nog eens via FB messenger geprobeerd op de terugweg, en daar kwam zowaar een reactie op. Om 18:00 zou er toch echt iemand aanwezig zijn, dus ik kon weer terug. Gelukkig klopte het, zodat ik alsnog m'n pakket kreeg.
    Maar waarom die knakker 's middags afwezig was is me nog steeds een raadsel... en vooral lullig voor alle anderen die nu maandag/dinsdag alsnog terug moeten komen, want er stonden zeker nog zo'n 20 doosjes groot en klein op de pallet.

  7. Deze 2 gebruikers waarderen leo303 voor het bericht:


  8. #36
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Zo, das niet best. Je zal maar van ver komen en ma/di gewoon moeten werken...Belachelijk zeg.

  9. #37
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Zo, das niet best. Je zal maar van ver komen en ma/di gewoon moeten werken...Belachelijk zeg.
    Ja eens. Was ook wel redelijk zuur, al woon ik relatief niet ver weg, maar dan nog. Die andere gozers kwamen sowieso al van 100km verder, daar sta je dan...
    Het is daar ook niks meer dan dozen schuiven.. vage containerdoorverkoop iets. Gelukkig zit er nog een echte shop in de portiek, zodat je nog wat bij kan kopen.
    Maar als dit maandag/dinsdag ook zo gaat, dan kunnen ze volgend jaar wel naar de klandizie fluiten.

  10. #38
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
    Die van vandaag in elk geval vrij waardeloos....
    Rond 17:00 ter plaatse, openingstijden tot 18:00 volgens de site... maar; niemand. Niemand aanwezig.
    Het maffe is, in dezelfde portiek zit een echte vuurwerkwinkel (met o.a. Triplex, El Gato, Magic Time), maar dat is dus niet Postenhandel.
    (info voor de shoppers, op hetzelfde terrein zit ook een Edeka, Aldi, Lidl, Penny en drankhandel )

    Volgens de mensen van die shop was de gozer van Postenhandel al sinds 13:00 uur pleite.. 's Morgens nog pakketjes uitgedeeld, 's middags allemaal klanten voor de dichte deur. Twee andere gozers stonden ook vertwijfeld wat te bellen, opzoek naar iemand van Postenhandel. Geen gehoor. Toen zijn we maar vertrokken na een half uurtje..
    In de auto het nog eens via FB messenger geprobeerd op de terugweg, en daar kwam zowaar een reactie op. Om 18:00 zou er toch echt iemand aanwezig zijn, dus ik kon weer terug. Gelukkig klopte het, zodat ik alsnog m'n pakket kreeg.
    Maar waarom die knakker 's middags afwezig was is me nog steeds een raadsel... en vooral lullig voor alle anderen die nu maandag/dinsdag alsnog terug moeten komen, want er stonden zeker nog zo'n 20 doosjes groot en klein op de pallet.

    Ik had dus precies dezelfde ervaring.

    Wat een klootzak was die vent. In gebrekkig Nederlands probeerde hij mij aan te praten dat ik veel ''geluk'' had dat hij de deur nog voor mij open deed. Dit nadat ik voor de tweede keer bij die andere vuurwerkzaak ernaast verhaal probeerde te halen.

    Er werd toen gebeld en de desbetreffende man kwam binnen 1 minuut aangelopen, waarschijnlijk vanuit de shoarma tent ernaast. Hij mopperde nog dat het me extra geld zou gaan kosten en dat ze om 1 uur al dicht waren. Dit was trouwens rond 13:30 na een rit van 2 uur & 20 minuten.

    Ontzettend slecht georganiseerd. Het is de moeite dit even aan Postenhandel Nord te melden want ik denk niet dat dit zo hun bedoeling is.

  11. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Berichten
    561
    Thanks
    597
    379 waarderingen in 162 posts
    Dat klinkt helemaal niet erg positief! Had verwacht dat het iets beter in elkaar zou zitten, toch maar even een mail er uit gedaan.

  12. #40
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
    Die van vandaag in elk geval vrij waardeloos....
    Rond 17:00 ter plaatse, openingstijden tot 18:00 volgens de site... maar; niemand. Niemand aanwezig.
    Het maffe is, in dezelfde portiek zit een echte vuurwerkwinkel (met o.a. Triplex, El Gato, Magic Time), maar dat is dus niet Postenhandel.
    (info voor de shoppers, op hetzelfde terrein zit ook een Edeka, Aldi, Lidl, Penny en drankhandel )

    Volgens de mensen van die shop was de gozer van Postenhandel al sinds 13:00 uur pleite.. 's Morgens nog pakketjes uitgedeeld, 's middags allemaal klanten voor de dichte deur. Twee andere gozers stonden ook vertwijfeld wat te bellen, opzoek naar iemand van Postenhandel. Geen gehoor. Toen zijn we maar vertrokken na een half uurtje..
    In de auto het nog eens via FB messenger geprobeerd op de terugweg, en daar kwam zowaar een reactie op. Om 18:00 zou er toch echt iemand aanwezig zijn, dus ik kon weer terug. Gelukkig klopte het, zodat ik alsnog m'n pakket kreeg.
    Maar waarom die knakker 's middags afwezig was is me nog steeds een raadsel... en vooral lullig voor alle anderen die nu maandag/dinsdag alsnog terug moeten komen, want er stonden zeker nog zo'n 20 doosjes groot en klein op de pallet.
    Dan heb ik jou daar denk ik getroffen om 1700 uur. Baggerzooi idd , nu kan ik maandag nog eens daar naar toe. Sta daar maandag om 0900 voor de deur. Ze zijn nog niet van me af.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  13. #41
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Heb ook even een berichtje gestuurd maar het is een beetje mis gegaan inderdaad, het is uitbesteed en puur als afhaal locatie maar die gene aan wie het is uitbesteed heeft zich niet aan de afspraken gehouden. Het moet maandag en dinsdag opgelost zijn, hij heeft ook z'n excuses aangeboden. Voor zover dat nog iets waard is natuurlijk voor de mensen die nu voor niks zijn geweest..

  14. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  15. #42
    VWC-Lid De Knalknapen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    1.095
    Thanks
    1.317
    1.677 waarderingen in 602 posts
    Ik kwam hier rond 13:00 uur aan, na wat gezoek kwam ik in het pand uit zo als hier boven genoemd.
    Vervolgens liep ik naar buiten en werd ik aangesproken in het Duits, de man gaf aan dat ze broer net een kwartiertje was vetrokken. ik gaf aan dat ze tot 18:00 uur open zouden zijn. De beste man zij "kom maandag maar terug" en daarna was ze vraag "kom je uit Enschede" waar op ik antwoorde uit de regio rotterdam. De man wilde op eens de deuren openen en ik kon me bestelling ophalen. Erg bijzondere ervaring maar buiten deze ervaring wel netjes me bestelling compleet !
    Kruitkoorts !

  16. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    36
    Thanks
    30
    23 waarderingen in 11 posts
    Dan was je er net voordat ik er was. Dat was rond half 2. Vond na wat zoeken en vragen in de vuurwerkzaak ernaast, de desbetreffende man ook buiten. Deze gaf inderdaad aan dat er net iemand uit Rotterdam was en hij daarvoor de deur opnieuw open had gedaan. Vroeg waar ik vandaan kwam, dat was dan wel Enschede en daarop of ik maandag terug kon komen. Voor mij niet zo n probleem, woon toch bijkans om de hoek. Maar kan me voorstellen dat 1 en ander heel erg vervelend is als je een flink eind moet rijden..
    Hij gaf aan dat ie er zaterdag maar tot 13.00 was.
    Maandag sowieso wel de hele dag maar ik sta er nadat ik bij Valk weg kom vroeg op de stoep.

  17. Deze gebruiker waardeert robbie73 voor het bericht:


  18. #44
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Alles zat trouwens wel netjes verpakt en compleet.

    Ze hebben een erg goed assortiment, dus verder een aanrader als het afhalen volgend jaar wat soepeler gaat.

  19. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 maart 2008
    Berichten
    44
    Thanks
    2
    7 waarderingen in 7 posts
    Ik was er ook rond half 1, erg onduidelijk waar je moest zijn maar de heren achter de 'bestel balie' waren zo vriendelijk om mee te lopen naar achteren. In magazijn erg vaag zooitje waar iedereen door elkaar heen liep.
    Ik werd wel snel geholpen en me bestelling was ook compleet, er waren alleen 2 cake's niet er hier waren goede vervangers voor gegeven waar ik ook tevreden mee ben.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •