Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 18 van 18
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    Dan begin ik me toch af te vragen hoe dat dan zit met de mensen die er hun brood mee moeten verdienen.
    Trekken die gasten de hele wereld over of zo .
    Naast het technische antwoord hierboven, is er nog een open deur. We hebben gewoon erg weinig bezigers in Nederland en relatoef best wat (kermis)showtjes. Heel Nederland doorreizen hoort bij het vak vaak
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  2. Deze gebruiker waardeert kamikaze voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Naast het technische antwoord hierboven, is er nog een open deur. We hebben gewoon erg weinig bezigers in Nederland en relatoef best wat (kermis)showtjes. Heel Nederland doorreizen hoort bij het vak vaak
    Hmm eens zien wat de tijd ons brengen gaat . Voor dat ze daar toe over gaan zal er wel eerst een hoop water door de zee moeten . want het schijnt nog al een intensieve opleiding te zijn . Kan dat kloppen .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 september 2005
    Berichten
    67
    Thanks
    45
    42 waarderingen in 19 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    Hmm eens zien wat de tijd ons brengen gaat . Voor dat ze daar toe over gaan zal er wel eerst een hoop water door de zee moeten . want het schijnt nog al een intensieve opleiding te zijn . Kan dat kloppen .
    Intensief is het juiste woord niet, ikzelf vind voornamelijk dat als je redelijk wat ervaring hebt in shows als assistent dat het goed te doen is.
    Maar als je eigenlijk alleen oud en nieuw ervaring hebt met vuurwerk dan word het heel lastig om in een keer door de examens heen te fietsen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •