Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo ] VALK Vuurwerk Nijverdal 7-12-2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door eelco89 Bekijk bericht
    Van alle demoÂ’s van valk waar ik persoonlijk ben geweest was dit wel de meest beroerde. Wat was er met the Junk gebeurd?

    Omroeper inderdaad niet te verstaan. En het is echt niet moeilijk om een degelijk geluidssetje te krijgen. Lees hierboven dat de code red een sample is? De immortal gold ontbrak. Of ze hebben de hele box veranderd maar dat lijkt me sterk?

    Toppers voor mij:

    Losse cakes:
    Nitro cakes en prey assorted
    Saluted
    White red rebel
    Der hammer
    Monster ride

    Boxen:
    Alle boxen van evo
    De code red
    Tournament box. Maar daar leek een deel van te missen.

    De finale ging behoorlijk mis. Ik zag de bombette recht op mij afkomen. Gelukkig werd er snel gehandeld en alles direct stilgelegd. Complimenten! Na een korte pauze werd alles hervat en kon er alsnog genoten worden.

    Ik heb zeker genoten maar er zijn voldoende punten voor verbetering.
    https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...=1#post1101914

    We zijn er vannacht nog druk mee geweest

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
      Denk dat dat de Escape from Hell was, die we gekopt hebben

      Edit: Kan ook de Valk Professional boxen / Tsunami box zijn geweest.
      Die valk prof boxen zou best logisch zijn aangezien de Chry of the night en gold explosion ook een veel hardere Burst hadden dan de rest.

      Comment


        #93
        Wat daar klapte was een profblok... er is geen legale box met zo'n harde burst...

        Comment


          #94
          Wanneer is de Gold Explosion geschoten?

          De beschrijving "Eindeloos gouden palmen van professionele grootte" van de website zie en lees ik hier niet echt terug?

          Ik reken daar wel op eigenlijk..

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door foetsie Bekijk bericht
            Er waren een paar cakes bij met een kneiterharde burst in de finale. Kan iemand mij vertellen welke dat zijn? Ik heb er hier 2 op film maar er waren er meerdere... https://youtu.be/QqenRrIVuBc
            Hier ben ik ook wel benieuwd naar.. Burst en spreiding was top!

            Comment


              #96
              Vooral die titanium met rood was vet!

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
                Hier ben ik ook wel benieuwd naar.. Burst en spreiding was top!
                waren dat niet de valk eigen import bird cakes??

                Comment


                  #98
                  Doen mij wat denken aan de extreme salute 2.0 van barely legal??
                  Kooien knippen is mijn hobby!

                  Comment


                    #99
                    Ff een vraagje hoe was de burst van de eigen salute cakejes? Kan vanuit de stream niet echt een oordeel vellen.
                    Kooien knippen is mijn hobby!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door knallbahr Bekijk bericht
                      Ff een vraagje hoe was de burst van de eigen salute cakejes? Kan vanuit de stream niet echt een oordeel vellen.

                      van Valk zelf?

                      Mwa,niet je van het,regelmatig ploppers en ploffertjes ertussen.
                      Die all at once ging nog wel.

                      Comment


                        Die all at once was niet eens een all at once maar een salvo cake.

                        Comment


                          Vond de all at once ook een tegenvaller! Inderdaad een paar salvo's!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Diek13 Bekijk bericht
                            Wanneer is de Gold Explosion geschoten?

                            De beschrijving "Eindeloos gouden palmen van professionele grootte" van de website zie en lees ik hier niet echt terug?

                            Ik reken daar wel op eigenlijk..
                            Ben daar ook wel benieuwd naar. De uitwerking van gisteren had niks met ‘gold’ te maken.

                            Comment


                              Gisteravond ook een kijkje wezen nemen bij de demo van Valk Vuurwerk. Altijd leuk om op de zaterdagavond wat vuurwerk te zien. Ook weer een aantal gezichten van het forum gezien en gesproken, PKD19, Tatanka en Niels. Altijd gezellig!

                              Wat betreft de demo: dit verliep uiterst rommelig. De omroeper was niet of nauwelijks te verstaan, ondanks dat ik maar een meter of 5 voor het ''hok'' stond vanwaar er werd omgeroepen. De schietvolgorde was ik op een gegeven moment een beetje kwijt, de Wicked Whistle werd niet geschoten (helaas, kan gebeuren), de Immortal Gold was een compleet ander product (verkeerde gepakt hoop ik?), veel eigen producten waarvan erg veel salute. Heeft niet mijn voorkeur, zeker niet voor een demo, maar afijn, dat zijn keuzes. Veel van de Valk producten presteerden prima, maar het ontbrak wel echt aan tempo. Voor de consument prima spullen, effecten zijn dik in orde (zag veel effecten van de Mega6-star terugkomen).

                              De finale was wel even een rommelig en chaotisch begin met die ploffer op de grond, maar dat werd adequaat opgepakt door alles nog eens te controleren en daarna verder te gaan. De finale was lang, veel geweld maar ontbrak wel aan thema's of iets dergelijks. Dit was ouderwets rammen!

                              Mijn toppers waren vooral:
                              - Transbomber
                              - Transbomber Champions Editie (vonkoverslag, maar daardoor wel vet!)
                              - Code Red (sample?)
                              - Saluted (sample?)
                              - Monster ride

                              Wat betreft de VWT producten; is er bewijs dat er samples geschoten zijn of? Aangezien veel NL productie al binnen is, waaronder de Rubro/Mania boxen.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Opzich is alles wel gezegd. Vooral erg rommelig. Ik kan me herinneren dat twee jaar geleden die omroeper ook al zo slecht te verstaan was, maar kan het ook mis hebben. Aantal leuke producten gezien. Transbomber en Code Red erg goed. Valk boxen allemaal leuk voor 'de normale consument' maar ik sla ze over.

                                Comment

                                Working...
                                X