Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Bamboo feuerwerk

VWC-Lid
    Thanks
    80

Bamboo feuerwerk

Medeleden.

Is er iemand bekend met deze winkel?
    Hij zit in rhede/papenburg in het noorden van Duitsland.
    Op hun site staat wel mooi materiaal, had begrepen dat de collectie nog niet compleet is maar krijg daarna geen reactie meer over de mail.

Gr. Dedon
    Laatst gewijzigd door dedon; 7 november 2019 om 20:18

VWC-Lid moesten's schermafbeelding
    Thanks
    309
    je zou het Tatanka kunnen vragen, die heeft hier volgens mij besteld.
    ☞M-PYRO☞

3. The Following 2 Users Say Thank You to moesten For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    25
    Daar ben ik vorig jaar nog geweest.
    Dit jaar ga ik er zeker nog een keer heen,het personeel is vriendelijk en hebben mij goed geholpen.
    In de winkel zelf stond het vuurwerk rondom uitgestald op tafels en kon je maar pakken wat je wou.

5. The Following User Says Thank You to airforceone For This Useful Post:

VWC-Lid Pointer's schermafbeelding
    Thanks
    119
    Ook voor het eerst hier wat besteld.

7. The Following User Says Thank You to Pointer For This Useful Post:

VWC-Lid Dennis74's schermafbeelding
    Thanks
    41
    Topzaak!..nemen de tijd voor je en geven uitleg bij veel producten.Hebben o.a Funke in hun assortiment.
    http://youtube.com/user/ broodje pyro

9. The Following User Says Thank You to Dennis74 For This Useful Post:

VWC-Lid Nimu_95's schermafbeelding
    Thanks
    71
    Heb hier ook besteld. Leuke artikelen en goed contact gehad met de eigenaar via de mail. Ook een echte liefhebber

11. The Following User Says Thank You to Nimu_95 For This Useful Post:

VWC-Lid Tatanka's schermafbeelding
    Thanks
    541
    Thanked 1.032 Times in 397 Posts
    In Augustus besteld, contact gehad met de eigenaar nam rustig zijn tijd met vragen. Een echte liefhebber, zijn assortiment is niet heel groot. Puur vanuit liefhebberij, kleinschalig begonnen. En een aantal leuke producten uitgezocht voor in zijn winkel. Wat er binnenkomt word dan pas op de site gezet. Dus geen producten op voorhand, op de site in de hoop dat ze komen. Wat je besteld word geleverd dus.

In augustus hem nog een aantal tips gegeven omtrent leuke producten. Blackboxx/funke, ook nederlandse importeur inmiddels is dat er al weer bij gekomen. Wat er verder nog bij komt durf ik niet te zeggen. Ik denk dit het wel zo'n beetje is.

Als de schade met de freakavond een beetje mee valt, dan zit ik er over na te denken nog een 2e bestelling te doen.

Gr Tatanka

13. The Following User Says Thank You to Tatanka For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    80
    Ah kijk verhelderend. Dan houden we de site nog even een poosje in de gaten voordat we een bestelling doen. Staan wel wat interessante dingen tussen

VWC-Lid
    Thanks
    3
    Vorig jaar hier voor het eerst geweest en dit jaar voor het eerst besteld, producten mooi uitgestald en heel vriendelijk personeel, Ook de Producten o.a. van Funke, Piromax Thunder Air Bomb en de Cobra P1 dit jaar zijn zeer interessant.

Ze zitten in de lobby van een oude fabriek Hüntestraße 68 in Aschendorf/Papenburg.

Mocht kleinere spul willen hebben is het wel aan te raden te bestellen, vorig jaar was veel eind van de tweede verkoopdag al uitverkocht.

Ze hebben ook een nachtverkoop op 28 dec van 0:00 to 2:00 en vooraf gaan ze als het goed is nog wat producten schieten (volgens hun facebook)

Als je vragen hebt kun je ze ook benaderen in het nederlands via facebook of email.

VWC-Lid
    Thanks
    80
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deadman Bekijk bericht
    Vorig jaar hier voor het eerst geweest en dit jaar voor het eerst besteld, producten mooi uitgestald en heel vriendelijk personeel, Ook de Producten o.a. van Funke, Piromax Thunder Air Bomb en de Cobra P1 dit jaar zijn zeer interessant.

Ze zitten in de lobby van een oude fabriek Hüntestraße 68 in Aschendorf/Papenburg.

Mocht kleinere spul willen hebben is het wel aan te raden te bestellen, vorig jaar was veel eind van de tweede verkoopdag al uitverkocht.

Ze hebben ook een nachtverkoop op 28 dec van 0:00 to 2:00 en vooraf gaan ze als het goed is nog wat producten schieten (volgens hun facebook)

Als je vragen hebt kun je ze ook benaderen in het nederlands via facebook of email.
    Klinkt alleen erg positief. Sws een bezoekje waard. Dat laatste wat je zegt klopt maar heb het idee dat wanneer je in het duits mailt er sneller gereageerd wordt..

VWC-Lid
    Thanks
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dedon Bekijk bericht
    Dat laatste wat je zegt klopt maar heb het idee dat wanneer je in het duits mailt er sneller gereageerd wordt..
    Via facebook had ik vrij snel antwoord, en via email moest ik na de bestelling kopie van id sturen (alle details moeten zwart gemaakt worden behalve naam en geboortedatum), weet niet of dit bij elke bestelling moet maar ik had de Cobra P1 en de Funke Boller D en deze vallen beiden in P1 categorie en mogen ook het hele jaar worden verkocht mits je 18 bent.

Nadat ik een mail gestuurd had heb ik nog gevraagd of alles goed was gegaan en had toen binnen 15 min antwoord, dus ik denk dat het best nog wel meevalt.

Je kan hier over de grens ook gewoon gronings of plat praten dat kunnen ze ook wel redelijk goed verstaan.

VWC-Lid
    Thanks
    80
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deadman Bekijk bericht
    Via facebook had ik vrij snel antwoord, en via email moest ik na de bestelling kopie van id sturen (alle details moeten zwart gemaakt worden behalve naam en geboortedatum), weet niet of dit bij elke bestelling moet maar ik had de Cobra P1 en de Funke Boller D en deze vallen beiden in P1 categorie en mogen ook het hele jaar worden verkocht mits je 18 bent.

Nadat ik een mail gestuurd had heb ik nog gevraagd of alles goed was gegaan en had toen binnen 15 min antwoord, dus ik denk dat het best nog wel meevalt.

Je kan hier over de grens ook gewoon gronings of plat praten dat kunnen ze ook wel redelijk goed verstaan.
    Oké helder thanx.

Wil graag een aantal dingen bestellen alleen ga samen met een ander en weet nog niet wanneer het precies wordt... zal effe gaan overleggen.

En dat van dat plat proat'n hufst mie noit te vertelln. Bin half drents en half grunnigs dus kin mij wel best redden.
    Overigens gaat het duits praten me ook vele malen beter af dan tekstueel.

19. The Following User Says Thank You to dedon For This Useful Post:

Regels voor berichten