Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 29 van 29
  1. #16
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
    een volk laat zich niet naaien door de overheid. dat zien we in heel Europa de laatste paar weken.

    Helaas zijn de Nederlanders anders, de meeste zijn net makke schapen en zullen zich er bij neer leggen
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  2. #17
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
    Kan me niet voorstellen dat ze dit voor elkaar krijgen in Tilburg. De drug's criminaliteit kunnen ze al niet oplossen, laat staan het illegale vuurwerk bij een verbod.

    Tradities in NL worden met de grond gelijk gemaakt!
    Ze zijn bezig in alle landen de tradities te verbannen/om zeep te helpen. Straks 1 groot Europa met geen tradities meer en 1 grote multiculturele samenleving en daar passen tradities niet bij. Misschien te ver gedacht van mij maar zo voel ik het nu wel. Ze zijn het langzaam aan het uitvoeren. Kleine stapjes tegelijk zodat de nieuwe generatie niet anders weet.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  3. Deze 4 gebruikers waarderen Reverser voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    857
    Thanks
    528
    567 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Ze zijn het langzaam aan het uitvoeren. Kleine stapjes tegelijk zodat de nieuwe generatie niet anders weet.
    Ik geef mijn kinderen, neefjes en nichtjes alle tradities mee, kerstfeest, sinterklaas en zwarte piet, VUURWERK, carnaval, en nog veel meer.

    Wij zijn veel te lief om alles maar te accepteren, en de telegraaf publiceerde het vandaag al "Doorgeslagen onbegrip over groene maatregelen kabinet".

    En let op mijn woorden, als de volgende verkiezingen komen dan zal groenlinks en pvda grootste worden en dan is dit land helemaal verziekt.

  5. Deze 2 gebruikers waarderen hout86 voor het bericht:


  6. #19
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Jullie vergeten dat er maar 5% van de vuurwerk afstekende mens dit hobby gerelateerd doet.
    Bij een verbod zal de normale mens daar niet echt wakker van liggen ben ik bang, buiten een procentje of 10 die dit doet uit liefhebberij of traditie.

    Uiteindelijk verlies je dit gevecht gewoon, dit is de harde realiteit.

  7. Deze 3 gebruikers waarderen jakhal voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2010
    Berichten
    555
    Thanks
    923
    303 waarderingen in 152 posts
    Weer een traditie om zeep...

  9. #21
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Jullie vergeten dat er maar 5% van de vuurwerk afstekende mens dit hobby gerelateerd doet.
    Bij een verbod zal de normale mens daar niet echt wakker van liggen ben ik bang, buiten een procentje of 10 die dit doet uit liefhebberij of traditie.

    Uiteindelijk verlies je dit gevecht gewoon, dit is de harde realiteit.
    Dat is exact hoe ik het ook bekijk ja, een minderheid interesseert het toch niet genoeg om eer tegen in te gaan!

  10. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Dat is exact hoe ik het ook bekijk ja, een minderheid interesseert het toch niet genoeg om eer tegen in te gaan!
    Was dat maar zo...

  11. #23
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Hahaha, ik sta bijna 24u op mijn pootjes, dat zal het zijn hehe!

  12. #24
    VWC-Lid knift's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Berichten
    335
    Thanks
    130
    299 waarderingen in 106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
    Ik geef mijn kinderen, neefjes en nichtjes alle tradities mee, kerstfeest, sinterklaas en zwarte piet, VUURWERK, carnaval, en nog veel meer.

    Wij zijn veel te lief om alles maar te accepteren, en de telegraaf publiceerde het vandaag al "Doorgeslagen onbegrip over groene maatregelen kabinet".

    En let op mijn woorden, als de volgende verkiezingen komen dan zal groenlinks en pvda grootste worden en dan is dit land helemaal verziekt.

    Nederland is idd echt compleet het spoor kwijt, straks mogen we 90 rijden op de snelweg en rij je te hard pleeg je ook nog eens een milieu delict..... echt te bizar voor woorden.
    Ik ben niet links of rechts, ben niet groen rood of weet ik wat voor kleur, ik ben een Nederlander en vroeger was ik daar trots op.
    Nederland stond in mijn ogen voor "leven en laten leven" nou dat is niet meer, de traditie gaat eraan net als Sinterklaas en nou beginnen ze ook aan de Kerst.
    Ik ben benieuwd wanneer Carnaval aan de beurt is, al heb ik daar zelf niets mee maar gun mensen gewoon hun plezier.

  13. Deze 6 gebruikers waarderen knift voor het bericht:


  14. #25
    VWC-Lid Vuurwerk Overijssel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 januari 2019
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    403
    Thanks
    978
    449 waarderingen in 158 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Jullie vergeten dat er maar 5% van de vuurwerk afstekende mens dit hobby gerelateerd doet.
    Bij een verbod zal de normale mens daar niet echt wakker van liggen ben ik bang, buiten een procentje of 10 die dit doet uit liefhebberij of traditie.

    Uiteindelijk verlies je dit gevecht gewoon, dit is de harde realiteit.
    Het enige wat je niet moet doen is jezelf erbij neer leggen, misschien verliezen we de strijd of misschien winnen we het... Opgeven doe ik niet aan mee!

    Bijna alle tradities gaan naar de klote! Sinterklaas - Kerst - Oud & Nieuw misschien Carnaval idd.

    Wat willen ze dan wat we gaan doen? Als brave burgers naar werk gaan en thuis komen zonder enige plezier in het leven?

    Als alle tradities naar de klote gaan, dan duurt het niet lang meer en gaan games en series en films erachter aan en dan hebben we haast helemaal niks meer!
    With great fireworks comes great responsibility

  15. #26
    VWC-Lid Micks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2019
    Berichten
    957
    Thanks
    1.162
    759 waarderingen in 329 posts
    De politiek is verplicht binnen een democratie om de wens van het volk, of de meerderheid daarvan, te vertegenwoordigen. Dit lukt ze in Den Haag niet, en op gemeentelijk niveau slaat men ook steeds vaker de plank mis. Waarom zou de burger zich laten tegen houden? Als 50.000 man in Tilburg vuurwerk afsteekt ondanks een 'verbod' hebben we te maken met burgelijke ongehoorzaamheid. Een teken dus dat de politiek fout zit en ze de wet moeten terugdraaien, of zoals bij softdrugs, moet gaan gedogen.
    Sterker nog, het word zo langzamerhand tijd dat wij onze democratische plicht inzetten en de hoge dames en heren laten merken dat het volk nog steeds bepaalt. Wij hebben zelf de keuze en daarmee meer macht dan wetsmakers.

  16. Deze 9 gebruikers waarderen Micks voor het bericht:


  17. #27
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
    Sluit me volledig bij hout89 aan.
    En dan in de Piushaven met een budgetje van 20k? Volkomen nutteloos

    Als ik kijk naar mijn eigen wijk, om van hier naar de Piushaven te komen ben je op zn minst een half uur kwijt en met openbaar vervoer nog veel langer. Geen 1 gezin die snachts voor een lullig showtje van waarschijnlijk nog geen 10 minuten gaat lopen reizen. Er zijn straten waar er voor meer dan 20k de lucht in gaat.

    Wat de mensen willen, is gewoon lekker met buren in eigen straat vuurwerk afsteken, er zal nooit maar dan ook nooit 1 show dit kunnen vervangen. Niemand zit hier in Tilburg op te wachten, geloof me.
    Als ik verder zie wat er hier wordt afgestoken, dan is dat onmogelijk te handhaven, gaat je nooit lukken. Gezien de ligging van Tilburg, is Belgie niet ver. Wordt het gewoon daar gehaald.

    Precies! Er zijn sws maar heel weinig bedrijven die een vuurwerkshow kunnen geven. Daarnaast sporen ze mensen aan om de hele avond thuis niet te drinken of juist wel en dan de auto instappen richting de vuurwerkshow?? Ook daar zal dan politie op de been zijn waardoor de politie echt niet met genoeg zijn om elke straat in Nederland te controleren!! Haha let op mocht het zover komen wordt het de grootste fout ooit die ze maken!

  18. Deze gebruiker waardeert PSVfanatics_geleen voor het bericht:


  19. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Hahahhaha een vuurwerkverbod in Tilburg.

    In Tilburg hoor je al jaren niks negatiefs over vuurwerk, er vinden niet eens incidenten plaats voor een stad zo groot als tilburg.

    In tilburg wordt ontzettend veel vuurwerk afgestoken. En de meeste buurten boeit zon verbod precies niks.

  20. Deze 2 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  21. #29
    VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    857
    Thanks
    528
    567 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Hahahhaha een vuurwerkverbod in Tilburg.

    In Tilburg hoor je al jaren niks negatiefs over vuurwerk, er vinden niet eens incidenten plaats voor een stad zo groot als tilburg.

    In tilburg wordt ontzettend veel vuurwerk afgestoken. En de meeste buurten boeit zon verbod precies niks.
    Zo is het maar net, stoken voor het leven

  22. Deze gebruiker waardeert hout86 voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •