Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke Yggdrasil 100

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Spinner Bekijk bericht
    Nederland!

    Gister tijdens de opening van Arentz de freakshop. Stond er maar 1 op. Dus was daar de gelukkige
    De gelukkige ben je pas als je 'm daar ook daadwerkelijk uitgeleverd krijgt. De Yggdrasil die jij hebt gescoord was hoogstwaarschijnlijk namelijk de gene die wij niet uitgeleverd heb gekregen.. Hopelijk heb jij meer geluk!

    Maar om even ontopic te blijven, wat een geweldig mooie bak blijft dit. Baal als een stekker dat ik deze (nog) niet met mijn eigen ogen heb kunnen zien. Dit jaar een stukje verder Duitsland in om alle Funke producten zeker te kunnen stellen, waaronder deze parel.

    Comment


      #47

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
        De gelukkige ben je pas als je 'm daar ook daadwerkelijk uitgeleverd krijgt. De Yggdrasil die jij hebt gescoord was hoogstwaarschijnlijk namelijk de gene die wij niet uitgeleverd heb gekregen.. Hopelijk heb jij meer geluk!

        Maar om even ontopic te blijven, wat een geweldig mooie bak blijft dit. Baal als een stekker dat ik deze (nog) niet met mijn eigen ogen heb kunnen zien. Dit jaar een stukje verder Duitsland in om alle Funke producten zeker te kunnen stellen, waaronder deze parel.
        Daar ga ik wel gewoon vanuit. Afgelopen jaar gewoon top geholpen door René en heb er mijn volste vertrouwen in dat ze ervan geleerd hebben.
        #LaatOnsVieren.

        Comment


          #49
          Dit is de vervanger / look-a-like van de Yggdrassil, werd zelfs mee gegeven in Duitsland.

          Comment


            #50
            Dan heeft de Yggdrasil duidelijk mooiere kleuren

            Comment


              #51
              Tsja, ik vond het geen goede vervanger door de irritante witte blinkmines.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Screaming Girl Bekijk bericht
                Tsja, ik vond het geen goede vervanger door de irritante witte blinkmines.
                Moet wel zeggen dat het tempo persoonlijk wel mooier vind hoor. Kleuren sterren branden ook lang.

                Comment


                  #53
                  Nou vind de effecten totaal verschillend! Yggdrasil is gewoon super mooi, denk wel een van de mooiste effecten op dit moment.
                  Klapchi

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Dit is de vervanger / look-a-like van de Yggdrassil, werd zelfs mee gegeven in Duitsland.

                    Omdat er inderdaad leverings/productie problemen waren met de 2019 batch, die worden dan ook dit jaar geleverd. Dit was ook het geval met Tears of Heaven en beide Supernauts bij veel winkels in DE.

                    Comment


                      #55
                      Hierbij mijn film van de Yggdrasil BATCH 2019
                      YouTube: De PyroFanaat

                      Comment


                        #56
                        Kan iemand mij de richtprijs van dit apparaat geven??
                        Heeft u misschien een vuurtje?

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
                          Kan iemand mij de richtprijs van dit apparaat geven??
                          Was die niet 165 euro maar in mega store 25% korting en in de aanbieding was hij 115 als ik me niet vergis

                          Comment


                            #58
                            Heb er een paar dagen geleden bij Arentz € 130,- voor neer getikt..
                            #LaatOnsVieren.

                            Comment


                              #59
                              Zeer gave box! Echt genieten is dit.

                              https://www.youtube.com/user/Originallover

                              Comment


                                #60
                                我也喜欢年纪较大的烟花

                                Comment

                                Working...
                                X